ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش گوشی دکت اسنام M3 در ویپ شاپ

فروش گوشی دکت اسنام M3 در ویپ شاپ

اسنام تولید کننده محصولات تلفنی تحت شبکه می باشد. تلفن های رومیزی اسنام در مدل های مختلفی عرضه شده است. از تلفن در سطح کاربر عادی تا تلفن های مدیریتی و گوشی های تلفن تحت شبکه (دکت) که بیشتر برای مدیران، اپراتور ها و کاربران در حال حرکت پیشنهاد می گردد.
DECT یک استاندارد ETSI (اداره استاندارد ارتباطات اروپا) است که برای تلفن های دیجیتال بیسم درون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. یک سیستم DECT شامل یک یا چند گوشی DECT و تعدادی ایستگاه پایه می باشد. ایستگاه های پایه (Base Stations)از طرفی با کابل شبکه به مرکز تلفن متصل می شوند و از طرف دیگر با فناوری بیسیم با گوشی های DECT ارتباط دارند. به این ترتیب گوشی های دکت می توانند با مرکز تلفن ارتباط برقرار کنند. مرکز تلفن هم می تواند به صورت مرکز تلفن VoIP باشد و هم مرکز تلفن آنالوگ، اما برای استفاده از امکانات تلفنی بیشتر، عموما استفاده از مرکز تلفن VoIP پیشنهاد می شود.
گوشی دکت اسنام M3 با رنج کارکرد 50 متر در داخل ساختمان و 100 متر در خارج از ساختمان و باتری لیتیومی با شارژی معادل 20 ساعت مکالمه ویا 100 ساعت در حالت آماده به کار، پشتیبانی از 8 گوشی به ازای هر مرکز (بیس)، پشتیبانی از 3 مکالمه همزمان به ازای هر مرکز (بیس) و قابلیت تنظیم از راه دور (ریموت) یکی از بهترین گزینه های گوشی های تلفن تحت شبکه دکت برای مدیران، اپراتور ها و کاربرانی است که بیشتر در حال حرکت و جابجایی هستند.

داشتن قابلیت های مهم دیگری مانند 12 کلید عددی برای شماره گیری، 5 کلید جهتی و 2 کلید قابل برنامه ریزی، دارای حالت کنفرانس، انتقال تماس، waitng و … ، داشتن بلندگو، ثبت خودکار گوشی ها در ایستگاه پایه،8 دستگاه گوشی به ازای هر ایستگاه پایه، قابلیت ثبت در 8 سرور SIP مجزا،3 تماس همزمان به ازای هر ایستگاه پایه، کنفرانس 3 نفری و صدای زنگ قابل تغییر از دلایل برتری گوشی اسنام M3 نسبت به نمونه های مشابه می باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما، با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید.
اطلاعات تماس :
021-********
021-********
021-********
021-********

www.kavatelecom.com
www.VoIPshop.ir
[email protected]

تهران، سعادت آباد، خیابان علامه جنوبی، کوچه 36 شرقی، پلاک 22، شرکت کاوا ارتباطات هوشمند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش گوشی دکت اسنام M3 در ویپ شاپ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :