ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اعطای نمایندگی فروش سارا کاشی

اعطای نمایندگی فروش سارا کاشی

قیمت : از 4950تومان به بالا

اعطای نمایندگی و عاملیت فروش
با عرض سلام خدمت همکاران عزیز ، اعضای صنف کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی ، شیرالات و ....
کلینیک ساختمانی آیریک با سابقه فعالیت طولانی مدت در صنعت ساختمان ، با عرضه مستقیم محصولات ساختمانی و حذف هر نوع واسطه پیشرو در صادرات و واردات محصولات ساختمانی به داخل و خارج کشور مفتخر است که بتواند محصولات ساختمانی را بنا به هزینه مورد نظر بر روی پروژه به پیمانکاران و انبوه سازان و اشخاص حقیقی و حقوقی محترم ارائه کند.
سیاست فروش این شرکت بنا به رضایت کامل مشتری بنا شده است و با اعمال حد اکثر تخفیف به عنوان پخش کننده محصولات ساختمانی در سطح ایران و تسهیلاتی ویژه تمام سعی خود را برتامین نیاز و رضایت مشتریان خود گذاشته و مشتریان خود را بالاترین سرمایه خود میداند.
یکی از خدمت های این شرکت نمایندگی رسمی فروش و پخش مستقیم محصولات کارخانه سارا کاشی سپاهان میباشد
صنعت کاشی های سرامیکی در ایران رشد قابل ملاحضه ای را تجربه کرده است و این پیشرفت هنوز هم با سرعت ادامه دارد. کارخانجات یکی پس از دیگری طرحهای توسعه خود را اجرا مینمایند و هر روز دامنه تولید کاشی های متفاوت کف و دیوار در ایران افزایش مییابد. سارا کاشی در این رهگذر با دید متفاوتی به موضوع نگریسته و گسترش کیفی محصول را مقدم بر افزایش کمی تولید دانسته است و با برنامه ریزی دقیق به لطف خداوند توانسته یکی از بهترین برندهای تولید کاشی های سرامیکی در ایران باشد. استراتژی ما رعایت استانداردهای ملی و جهانی است . ما اعتقاد داریم مشتریان ما سرمایه های اصلی سارا کاشی هستند و با احترام به آنها ، گام به گام مسیر توسعه و پیشرفت را طی می نمائیم.

این کارخانه تولید کننده انواع کاشی های مطابق با استانداردهای بین المللی که شامل کاشی های کف در اندازه 40*40، 50*50، 60*30 در طرح های زیبا و متنوع با نام تجاری سارا کاشی سپاهان میباشد وهمچنین در این راستا طرح های ویژه جدید با سایز های مختلف در اندازه های 60*60 و 60*90 در برنامه کاری سارا کاشی قرار دارد و به زودی این ابعاد نیز جزو محصولات سارا کاشی قرار خواهد گرفت و نیز آمادگی اعطای نمایندگی با تخفیفات ویژه و ارسال به سر تا سر ایران و همچنین صادرات به کشور های همسایه و آسیا میانه میباشد.
تمامی محصولات این شرکت به صورت پخش خرد و عمده با قیمت های بسیار مناسب، نیاز شما را در حداقل زمان و به بهترین نحو ممکن تامین نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات و همچنین دریافت لیست قیمت با شرکت تماس بگیرید.

www.irikco.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اعطای نمایندگی فروش سارا کاشی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط