ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت او لم

اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت او لم

قیمت : Euro 390000

118 مترمربع بنا+ 55 متر زیرزمین و 33متر زیر سقف و18 m2 گاراژ و 310 متر مربع زمین در محیطی‌ آرام در حومه شهر اولم با پوشش جنگل از سه سمت 6 سال ساخت و با ساخت جدیدترین سیستم ضدّ سرما و دارای سیستم گرمایی گاز + انرژی خورشیدی و پنجره‌های دو جداره قیمت: ، 390,000,- یورو، 

توجه توجه شما فقط در صورت داشتن اقامت آلمان قادر به خرید ملک در آلمان می‌باشید.یعنی‌ اول بایستی اقامت شما درست شود و بعد میتوانید ملک بخرید.

در صورتی که شما مقیم ایران میباشید :

اگر شما سرمایه ایی به مبلغ ,- 1,000,000 یورو دارید، من میتوانم مشگل شما را برای مهاجرت و یا اقامت به وسیله وکیل آلمانی‌ و از راه قانونی حل نمایم.

مخارج حدود 20 درصد سرمایه می‌باشد که نیمی از این مبلغ 20% دریافتی شامل هزینه های وکیل(مزد دریافتی وکیل بر اساس در صد از سرمایه یک میلیون یورو میباشد ) و ادارات مربوط به امور خارجیان در آلمان است .

و نیم دیگر (این مبلغ20%)مزد دریافتی من میباشد که با راهنمایی‌های من در سرمایه گذاری درست برای ستونهای پایه زندگی آینده شما خواهد بود که شما با تجربه 25 سال زندگی من درUlm-Alman به سادگی آنرا کسب میکنید.

( منظور این است که اصولی ترین پایه های موفقیت درسرمایه گذاری ، انتخاب درست شرط اصلی موفقیت میباشد ) ..دقیقن مثل این است که شخصی نزد شما بیاید و از شما در رشته تخصصی شما اطلاعات بخواهد .و شما که بیشتر عمر بزرگسالی خود را صرف کسب و فراگیری رشته تخصصی خود کردید .صد در صد خواهان این هستید که با موفقیت کامل دانش خود را واگذار به دیگران کنید
در صورتیکه ........پول یک لقمه نان و بوقلمون برای شما داشته باشد !!!!

و شامل یک سال وقت گذاشتن من در کنار شما تا اینکه شما تمام و کمال بر کار و زبان مسلط گردید میباشد . و حتی شراکت فیزیکی و مالی من با شما در صورت تمایل شما میباشد .

و همچنین تجربه 25 سال زندگی من در شهر ulm و دانستن مناطق خوب و غیره از لحاظ رشد اقتصادی و آینده نگری را در اختیار شما گذاشتن میباشد .

با اطمینان خاطر میتوانم به شما این اطمینان را هم بدهم که شما بعدها در صورت تمایل خودتان میتوانید سود و سرمایه خود را به ایران بازگردانید .

تلفن مشاوره:***********119
ایمیل: alijafari@t-onlinede

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اقامت آلمان وخانه فروشی در شهر برن اشتادت او لم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :