ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

بازار اختراع فناوری و کپی رایت

بازار اختراع فناوری و کپی رایت

در این بازار (www.ipbazaar.ir) شما می توانید به خرید و فروش انواع دارایی های فکری بپردازید: دارایی های فکری در این بازار در شش گروه تخصصی طبقه بندی شده اند:
1-اختراعات (Patent):
با ثبت و عرضه موضوع اختراع خود در این بازار میتوانید آن را در معرض دید هزاران نفر دیگر قرار دهید تا سرمایه گذار مناسبی برای مشارکت یا واگذاری امتیاز اختراع خود پیدا کنید.
2-دانش فنی (Technical Knowledge):
با ثبت و عرضه دانش فنی خود در این قسمت دنیای جدیدی به روی خود باز کنید و با فروش دانش فنی خود سرمایه مناسبی برای زندگی تان تامین نمایید.
3-تالیفات (Authorship):
اگر کتاب، مقاله، پایان نامه، گزارش پروژه، گزارش کارآموزی یا جزوه ای تالیف کرده اید، میتوانید با ثبت و عرضه آن در این بازار آن را در معرض دید ناشران یا اساتید و معلمان و دانشجویان قرار دهید. چه بسا کسی مایل به خرید امتیاز اثر شما و چاپ آن به نام خود باشد.
4-نشان های تجاری (Trademark):
اگر در فعالیتهایی از قبیل طراحی لوگو، اوراق اداری، ثبت نامهای تجاری، ثبت دومین و هاست و ... مشغول هستید و قصد فروش دستاوردهای خود را دارید، میتوانید در اینجا در معرض عموم قرار دهید.
شرکت ها و موسسات تجاری که تمایل به واگذاری کلی سهام یا بخشی از آن را دارند، نیز می توانند در این قسمت تقاضای خود را اعلام نمایند.
5-پروانه های کسب و کار (License):
در صورتیکه بنا به دلیلی تمایل به واگذاری مجوز فعالیت یا پروانه کسب و کار خود را دارید می‌توانید نسبت به ثبت آن در این قسمت اقدام نمایید. 6- طرح توجیهی (Business Plan):
اگر برای اخذ تسهیلات از بانک ها یا موسسات سرمایه گذاری در خصوص طرحهای تولیدی یا خدماتی طرح توجیهی نوشته اید یا در نوشتن طرح توجیهی در طرح های مختلف حرفه ای هستید، میتوانید طرحهای توجیهی آماده خود را در این بخش معرفی کنید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بازار اختراع فناوری و کپی رایت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط