ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

با اطمینان و با آژانس باسابقه در ترکیه ملک بخرید

با اطمینان و با آژانس باسابقه در ترکیه ملک بخرید

آژانس کیس هد اینترنشنال(keyshead) با اتکا به داشتن سابقه طولانی در بازار و دانش مشاوران درباره ترکیه و تجربه در انجام معاملات ملکی بیشمار میتواند به نحوه موثری شما را در یافتن و خرید هر نوع ملک شامل خانه، آپارتمان، ویلا، زمین یا مراکز تجاری در ترکیه، استانبول و دیگر مناطق یاری نماید.

در آژانس کیس هد اینترنشنال
به شما اطلاعات شفاف،یکرنگ در مورد مناطق مختلف ترکیه ارائه میشود. و بهترین منابع را برای موضوعات قانونی و فنی که مستلزم سرمایه گذاری در ترکیه می باشد به شما پیشنهاد، و املاکی که سود و منفعت بیشتری در آینده برای شما دارند معرفی و نشان داده میشود.

در آژانس کیس هد اینترنشنال نیازهای شما خوب شناسایی و بررسی می شود و به عنوان مشاور و نماینده شما،ما بهترین معامله را برای شما انجام خواهیم داد.

توجه داشته باشید که در برخی از پروژه ها هنگام خرید، قرارداد اجاره با مشتری بسته میشود که میتواند منبع درآمد برای سرمایه گذار باشد

شرکت کیس هد اینترنشنال با ارائه پروژه های مسکونی و تجاری بصورت نقد و اقساط بلند مدت بهمراه اخذ اقامت ترکیه در صورت نیاز سرمایه گذار در خدمت شما سرمایه گذاران محترم میباشد.

با برقراری تماس با ما و مشاوره رایگان شک و تردید خود را برطرف کنید

برای هماهنگی و دیدن پروژه ها، مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر شماره موبایل و نام خود را به *********** پیامک کنید یا با همین شماره تماس بگیرید

http://www.keysheadinternational.com/

شاد و خرم باشید
عسگری-رئیسی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: با اطمینان و با آژانس باسابقه در ترکیه ملک بخرید
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط