ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید دستمال یزدی|لنگ|روکش یزدی

خرید دستمال یزدی|لنگ|روکش یزدی

قیمت : قیمتا بسیار مناسب

فروشگاه ارزان سرای ایران:

ارسال سوغات یزد اعم از دستمال های پرطرفدار و محبوب یزد,شیرینی,ترمه,لنگ...

بخشی از معروفیت دستمال یزدی، به استعمال آن توسط لاتها باز می‌گردد. در گذشته لاتها با حرکت دادن مخصوص آن، صدایی از دستمال خارج می‌کرده‌اند که گاه موجب متواری شدن اهالی میشده. علاوه بر این، دستمال یزدی دارای کاربردهای دیگری نیز بوده‌است.


گاه از دستمال یزدی به عنوان وسیله بسته بندی و جابجایی خرید روزانه و وسایل حمام استفاده می‌شده‌است. گاه برای عرقچینی، گاه به عنوان سفره و گاه به عنوان روسری و حتی لباس زنان. بنابراین علاوه بر جاهلان، مردم عادی نیز از دستمال یزدی استفاده روزانه می‌نمودند.

امروزه نیز از این دستمال برای شستشوی خودرو و به عنوان دستمال گردگیری، سفره، خشک کن حمام، حوله و... استفاده می‌شود. جالب است بدانید بعضی از کسانی که دکوراسیون سنتی دارند از سایزهای مختلف آن به عنوان رومیزی و حوله داخل سرویس بهداشتی هم استفاده میکنند. سایزهای بزرگ دستمال یزدی را لنگ مینامند سایزهای بزرگ این دستمال در گرمابه ها به عنوان لنگ حمام استفاده می شود.


دستمال یزدی هایی که در شهر خودتان در مغازه ها یا در دست دستفروشان می بینید ممکن است از نامرغوب ترین نوعهای دستمال یزدی باشد. در شهر یزد اصیل ترین و مرغوب ترین نوعهای دستمال یزدی را هم میتوان یافت.


+ انواع سوغات یزد اعم از شیرینی,ترمه,دستمال یزدی,روکش یزدی,... برای شما عزیزان ارسال میشود فقط کافیست با شماره *********** تماس گرفته و هماهنگ کنید.


آدرس فروشگاه : http://arzansaraye-iran.ir

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان یزد
آدرس :  استان یزد - یزد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید دستمال یزدی|لنگ|روکش یزدی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :