ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خط تولید بتن اسفنجی اتوکلاوی (Autoclaved Aerated C

خط تولید بتن اسفنجی اتوکلاوی (Autoclaved Aerated C

"رزومه و الیاف های تولیدی ما تاییدی بر تخصص ما می باشد"

•مهمترین مواد اولیه این نوع بتن سیلیس است که همراه آب به صورت دوغاب درآورده می‌شود و همچنین آهک پخته شده و سیمان می‌باشد و در میکسرهای مخصوص در مدت زمان معلوم می‌باشد و سپس در قالب‌های مورد نظر ریخته خواهند شد.
مزایای فنی
•سبکی وزن، عایق در برابر حرارت، عایق در برابر برودت، عایق در برابر صدا، استحکام و پایداری در مقابل زلزله، آتش‌سوزی و بسیاری مزایای دیگر از محاسن بلوک‌های هبلکس نسبت به سایر مصالح قدیمی نظیر آجرهای معمولی و آجرهای سفال می‌باشد.
مزایای اجرایی
•با توجه به ابعاد و سبکی و راحتی نصب بلوک‌های هوازی شده در همه ضخامت‌ها، سرعت اجرای هبلکس نسبت به سایر مصالح به ۳ برابر بالغ می‌گردد.
مزایای اقتصادی
•پروژه‌های ساختمانی با استفاده از بلوک‌های هبلکس با در نظر گرفتن سرعت اجرا، به دستمزد کمتری احتیاج و همچنین استفاده از هبلکس به سبب مصرف ملات کمتر و نیز کاهش بارهای وارده به سازه به دلیل وزن کم دیوارها که موجب کاهش ابعاد سازه می‌شود، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای را در هزینه مصالح مصرفی موجب می‌گردد.
•همچنین این مصالح با وجود تخلخل‌هایی از حباب‌های ریز شرایط مناسبی به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی ساختمان داشته باشد و به عبارت دیگر می‌تواند عایق هوشمند صوت و حرارت باشد.
•به علاوه در مقایسه میان مصالح سنتی و هیلکس اقلام زیر نیز قابل توجه می‌باشد: سرعت زیاد آجرچینی با هبلکس، سرعت زیاد کارهای تاسیساتی، کاهش مقاطع ساختمانی به هنگام محاسبه و صرفه جویی قابل ملاحظه در سازه‌های فلزی و بتنی. به علاوه استفاده از هبلکس موجب صرفه جویی چشمگیری در انرژی برای سرمایش و گرمایش ساختمان بعد از احداث می‌شود. همچنین ضاعیات هبلکس کلاً به عنوان پوکه مورد استفاده قرار می‌گیرد در حالیکه ضایعات زیاد آجر عملاً بلا استفاده می‌ماند.
مزایا کلی
•سازگاری با محیط زیست
•مقاوم در برابر بارهای ناشی از باد و طوفان‌های شدید و زلزله

•به طور کلی هبلکس مخلوطی از سیلیس، سیمان، آهک و مقداری پودر آلومینیوم می‌باشد که در حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد پخته شده و در ابعاد ۶۰*۲۵*۱۰ ،۶۰*۲۵*۱۵ ،۶۰*۲۵*۲۵، ۶۰*۲۵*۳۰ و همچنین بسته به نیاز مشتری متغیر تولید می‌شود
لطفا برای دریافت رزومه کاری شرکت و اطلاعات فنی بیشتر، با ما تماس حاصل نمایید.
مهندس فروش ماشین الات : آقای مهندس آرمان

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خط تولید بتن اسفنجی اتوکلاوی (Autoclaved Aerated C
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط