ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه بوبری حیوانات خانگی آردا

دستگاه بوبری حیوانات خانگی آردا

قیمت : 350000

رفع معجزه آسای بوی محیط
ضدعفونی سازی محیط
از بین بردن ویروسها قارچها و باکتریهای محیط
ضدعفونی کامل اتاق عمل
ایجاد هوای سالم برای افراد حساس
تصفیه هوا
شرکت آردا
اکسیژن فعال ضد عفونی کننده و پاک کننده هوا است و با ایجاد رایحه ای طبیعی در محیط، فضایی مطبوع و عاری از آلودگی های شیمیایی و میکربی برای شما می آفریند.
در سالهای اخیر تلاشهای زیادی برای از بین بردن بوهای مزاحم و ناخوشایند در پروسه های مختلف صنعتی در محیط های مختلف انجام شده است.

دراکثرسیستم هایی که تاکنون برای بوزدایی استفاده می شده است اقدام به استفاده از بوهای پوششی برای پنهان نمودن بوی نامطلوب انجام گرفته است که این عمل نه تنها بوی نامطلوب را از بین نمی برد بلکه حجم آلاینده های بوزا در محیط را افزایش می دهد. همچنینسیستم های جذب کننده بو نیز از راندمانهای پائینی برخوردار بوده و بهره برداری از آنها نیز در شرایطی که از ابتدا طراحی نشده باشند ، بسیار مشکل خواهد بود.

در حال حاضر، به اثبات رسیده است که بوی هر مولکول به ساختمان آن مولکول مربوط می شود لذا با تخریب ساختار مولکول می توان بوی آن را به صورت موثر از بین برد . بهترین روش برای شکستن ساختار ملکول, اکسیداسیون با یک ماده اکسید کننده می باشد که خود آلاینده محیط زیست نباشد. اکسیژن فعال قوی ترین و موثر ترین از بین برنده و رفع کننده بوهای نامطبوع مانند گازهای شیمیایی ( آروماتیک ها و ...) و بوهای ناشی از حیوانات ، کپک و قارچ ، دود دخانیات و .... است.

ا
این واقعیت که گازهای زاید، بخصوص گازهای زاید صنعتی حاوی گوگرد به اکسیژن فعال حساس هستند و این امر نتیجه توانایی بالای اکسیداسیون بوسیله این گاز است سبب گردیده که اکسیژن فعال به عنوان بهترین بوزدا در جهان مطرح شود.

اکسیژن فعال علاوه بر قابلیت بوزدایی یک ضد عفونی کننده بسیار قوی نیز می باشد و به نحو مطلوب و بسیار موثری انواع آلودگی های میکروبی را از بین می برد. ویژگی هایی نظیر قابلیت تجزیه ترکیبات سمی شیمیایی و نیز کشتن انواع میکروارگانیسم ها ، اعم از باکتریها و ویروسها ، اکسیژن فعال را به مهمترین عامل پاک کننده و ضد عفونی کننده محیط تبدیل کرده است.

در گذشته نبود اطلاعات کاربردی این تکنولوژی در ایران و نیز هزینه بالای تولید آن در محیط باعث عدم استفاده از آن در بوزدایی شده است . شرکت آردا به عنوان شرکتی پیشرو در جهان برای استفاده از سیستمهای مدرن و مقرون به صرفه نمودن آنها برای کاربردهای زیست محیطی اقدام به اجرای این گونه پروژه ها در ایران نموده است. با استفاده از این سیستم اکسیژن فعال تولید می شود و این اکسید کننده قوی مولکولهای بودار را سریعاً به ترکیبات اولیه آنها تجزیه می کند و خود تبدیل به اکسیژن می شود . در نتیجه بدلیل اینکه هیچگونه ترکیب جانبی ایجاد نمی شود ، این روش جزء روشهای دوستدار محیط زیست شناخته شده است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه بوبری حیوانات خانگی آردا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :