ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه پالایشگر و ضدعفونی خانگی

دستگاه پالایشگر و ضدعفونی خانگی

قیمت : 390000 تومان

AquaLive تکنولوژی فرانسه
مدل : OXYGEM 200
برق مصرفی : 30 وات
قیمت : 330 هزارتومان
www.activeo.ir
.
.............. مزایا و ویژگی ها ..................................
.
تصفیه و ضدعفونی آب بدون نیاز به فیلتر
ضدعفونی فوق العاده گوشت ، مرغ ، میوه و سبزیجات
حذف باکتری ها و ویروس های ذخیره شده در شیارها و حفره های گوشت
افزایش ماندگاری و جلوگیری از خرابی و فاسد شدن میوه و سبزیجات
ضدعفونی کامل اسباب بازی ضد عفونی
جلوگیری از وضعیت ناخوشایند پوست پس از اصلاح صورت ضدعفونی لوازم منزل ، سطوح و ...
استریل و ضدعفونی ابزار های پزشکی ، جراحی ، آرایشی و بهداشتی تصفیه و بوزدایی داخل سرویس بهداشتی ، حمام ، کمد ها و انبار های منزل
کنترل فوق العاده قند خون
افزایش بی نظیر سیستم دفاعی بدن
احیای سیستم گردش خون و رفع گرفتگی رگها
کنترل بی نظیر سینوزیت حاد و مزمن
جلوگیری از کرم خوردگی و پوسیدگی، عفونت های دندانی
رفع سریع بوی بد دهان ، کاهش درد، ضدعفونی دندان و لثه
جلوگیری از ابتلاء و انتقال بیماریهای واگیر دار
رفع عفونت های معده ، روده ، و کاربردهای بی نظیر دیگر
.
.............. روش کار دستگاه .......................
.
دوست عزیز و گرامی توانمندیهای چشمگیر و شگفت انگیز اتم اکسیژن به اندازه ایی گسترده و اثرگذار می باشد که می تواند زندگی هر فردی را متحول نماید . این فرآیند و شاهکار طبیعی به شکل زیر اتفاق می افتد .
چنانچه بر مولکول اکسیژن انرژی وارد نمائیم آن را شکسته و پس از یک فرآیند طبیعی ، اتم اکسیژن بدست می آید.
از آنجائیکه اتم اکسیژن در طبیعت ناشناخته و دارای هویتی نمی باشد، سریعاً فعال شده و با آلودگی های مجاور خود مانند ویروس، میکروب ،باکتری،قارچ و میکرو ارگانیسم های خطرناک پیوند خورده و آنان مضمحل می نماید و در نهایت اتم های اکسیژن با یکدیگر واکنش داده و مجدداً به اکسیژن تبدیل میشوند، بطوریکه از مسیر اکسیژن به اکسیژن کار پاکسازی به شکل شگفت آوری انجام می پذیرد . امروزه در جوامع پیشرفته و برجسته یافته اند تولید اتم اکسیژن به صورت کالیبره با غلظت های معین می تواند علاوه بر حذف انواع آلودگی ها در آب، هوا، مواد غذایی، لوازم ، تجهیزات و ... از خاصیت های فوق العاده بهداشتی و درمانی نیز استفاده نمود بطوریکه در طب از آن با نام اکسیژن نوزاد یاد کرده و با رساندن آن به سیستم گردش خون، علاوه بر سم زدایی و پالایش بدن باعث افزایش بی نظیر سیستم دفاعی بدن می شود .
دکتر شالن برگر مدیر مرکز نوادا آمریکا در تحقیقات خود اتم اکسیژن را عامل افزایش مولکولهایی چون ATP ، DPG 23 ، اینترفرون و ... در سیستم گردش خون می داند که باعث تقویت فوق العاده سیستم دفاعی بدن می گردد . به گفته وی افزایش 54 درصدی ATP در خون از جمله مولکول های دیگری است که می تواند مواد غذایی و چربی ها را به انرژی تبدیل نماید و در نهایت باعث رفع گرفتگی رگها و خون رسانی ایده آل به تمام نقاط بدن را فراهم آورد و ماهیت خود درمانی بدن در بهترین شرایط خود قرار دهد. به طوریکه این فرآیند طبیعی اتم اکسیژن پاسخهای فوق العاده ایی در کنترل قند خون، ناپدید کردن زخم معده، کنترل بی نظیر زینوزیت رفع شگفت آور سستی بدن و... را از خود نشان داده است و عملاً کاشناسان اعتقاد دارند چنانچه هر فرد روزانه 1 یا 2 لیوان آب غنی سازی شده با اتم اکسیژن مصرف نماید 90 درصد بیماریها دیگر اتفاق نمی افتد .
این دستگاه دارای یک دی الکتریک فرانسوی با آلیاژ متفاوت و فوق العاده ایی می باشد و برخلاف دستگاههای معمولی که صرفاً جرقه زن می باشند دارای ماهیت مدیکال بوده و خروجی آن با غلظت 1 تا 3 ppm کالیبره شده است و بهترین خروجی را برای کاربرد های آن فراهم می نماید و شما می توانید با شناخت هرچه بیشتر کاربردهای اتم اکسیژن از این دستگاه نهایت استفاده را برای خود و عزیزانتان فرآهم آورید .
دوست عزیز و گرامی چنانچه هنوز دچار تردید هستید با تلفن های مشاوره رایگان تماس گرفته تا کارشناسان با صبر و حوصله به تمام سوالات شما پاسخ داده و در صورت نیاز شما را به واحد فروش وصل نمایند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه پالایشگر و ضدعفونی خانگی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط