ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دوربین مداربسته . درب اتوماتیک

دوربین مداربسته . درب اتوماتیک

مجتمع فنی و آموزش سفیر قرن به عنوان اولین مرکز آموزش تخصصی سیستمهای امنیتی و حفاظتی (دوربین مداربسته، درب اتوماتیک و کرکره برقی، آیفون و دزدگیر، سیستم اعلام حریق) در ایران، از سال 1382 فعالیت خود را با مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آغاز کرده است. با اتکا به توان علمی و عملی اساتید با تجربه خود که سالها در زمینه های طراحی و نصب سیستم های حفاظتی و امنیتی مشغول به کارند ، ارائه خدمات آموزشی متنوعی را در این حوزه در کارنامه خود دارد. از دیگر دوره های آموزشی که در این مجموعه برگزار می شود : هوشمند سازی ساختمان و BMS ، الکترونیک ، کولرگازی ، پکیج دیواری است .
این مجتمع با در اختیار داشتن فضای آموزشی و 8کارگاه مجهز و اساتید متخصص و مجرب در این سالها، توانسته افراد زیادی را در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی آموزش داده و وارد بازار کار نماید.
همچنین این مجتمع با سابقه درخشان خود توانسته نمایندگی آموزش و فروش برند های معتبر دوربین های مداربسته و درب های اتوماتیک ایرانی و خارجی همچون Hivision, LIFE, BFT, Porteco, FAAC, V2, ... را کسب نماید و همچنین به هنرجویان خود در سراسر ایران نمایندگی فروش این برند ها را اعطا نماید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دوربین مداربسته . درب اتوماتیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط