ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سم بیولوژیک امامکتین بنزوات آفت کش

سم بیولوژیک امامکتین بنزوات آفت کش

آفت کش تریپس کنه شپشک مینوز
امامکتین بنزوات با نام تجاری Proclaim بسیار مؤثرتر از امامکتین به عنوان آفت کش برجسته بیولوژیک معرفی می گردد. این محصول یک آفت کش و کنه کش با سمیت کم، بدون آلودگی، بدون بقایا، با خاصیت کنترل طیف گسترده ای از آفات است و از همه مهمتر از سودمندی بالای آفات کش بیولوژیک بهره می برد و جایگزینی ایده آل برای سموم شیمیاییِ با سمیت شدید و بقایای زیاد می باشد. مکانیزم عمل این سم، اثر بر روی انتقال دهنده های عصبی در بدن حشره و جلوگیری از عمل آنها است به طوری که پس از مواجه شدن حشره با امامکتین بنزوات، به سرعت از خوردن باز می ماند، فلج شده و می میرد. این سم برای انسان، جانوران، دام و محیط طبیعی هیچ ضرری نداشته و کاملاً ایمن است، به علاوه ترکیبات مؤثر آن برای مدت 10 تا 15 روز اثر خود را دارند. در مقایسه با آبامکتین (Abamectin)، این ترکیب سه برابر اثر بیشتری دارد با این وجود اثرات مضر و خطرناک آبامکتین را برای سلامت انسان ندارد زیرا که سمیت آن یک ششم سمیت آبامکتین است. این سم بر روی آفاتی که به سموم شیمیایی مقاوم شده اند یا حتی در جایی که آبامکتین بی اثر است، بسیار مؤثر و کارآمد خواهد بود. امامکتین بنزوات به راحتی می تواند در کشاورزی ارگانیک مورد استفاده قرار گیرد.
آفات مورد هدف: انواع کنه ها- شپشک ها- تریپس- لپیدوپترا- دیپترا- هوموپترا- تیسانوپترا- کلئوپترا- برای مثال لاروها، مگس سفید، ساقه خوار، عنکبوت قرمز، پسیل، نقب زن، مینوز و ...
میزان مصرف: محلول پاشی، 200 گرم در 400 لیتر آب
هشدار: در حاشیه حوضچه های پرورش آبزیان و در نزدیکی کندوهای زنبورعسل استفاده نکنید. با ترکیبات قلیایی ترکیب نکنید. به سرعت در برابر نور تجزیه می شود (به همین منظور قبل از طلوع آفتاب و یا در انتهای روز به کار برده شود). دور از نور و در جای خشک و خنک قرار دهید.
تلفکس: ۰۷۱۱۶۳۰۲۰۶۸
موبایل: ۰۹۱۷۴۵۵۱۹۳۷

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان فارس
آدرس :  استان فارس - شیراز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سم بیولوژیک امامکتین بنزوات آفت کش
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :