پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
رویایی -
قیمت مانیتور ال جی -
2284ب -
2284F -
قیمت 2284F -
دوربين مدار بسته -
ال سي دي -
aoc -
دوربين مداربسته -
Sony -
فروش -
دزدگير -
شبكه -
q86 -
q76 -
q79 -
q75s -
تبلت وی تاچ -
q96 -
q72 -
q71 -
Q75 -
قیمت وین تاچ q75 wintouch -
mp3 play -
موبايل -
ویدیو پروژکتور -
اسپیکر دار -
xl1610s -
1610ش -
قیمت ال ای دی ایکس ویژن -
مانیتور 19 -
xvision -
قیمت xl1920al -
فر -
مانیتور تلویزیون دار -
TVدار -
نمایندگی مانیتور ال جی -
ورودی AV دار -
قیمت تبلت -
تبلت ارزان -
تبلت با کیفیت -
تبلت خوب -
تبلت پیرگاردین -
جدیدترین تبلت -
فروش تبلت -
فن خنک کننده لپتاپ -
میز خنک کننده لپ تاپ -
فن خنک کننده لپ تاپ -
فن دور بالای نوت بوک -
فن خنک کننده لب تاب -
شرکت بازاریابی و تبلیغات الفبای پیام
خدمات شرکت بازاریابی و تبلیغات “الفبای پیام” در یک نگاه
الف- مشاوره بازاریابی
بسته جامع مشاوره بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
طراحی و برنامه ریزی بازاریابی Marketing Campaign
طراحی برنامه پروموشن
دیجیتال مارکتینگ
تدوین کمپین بازاریابی اینترنتی
مشاوره کمپین بازاریابی شبکه های اجتماعی
ایمیل مارکتینگ
مشاوره بهینه سازی سایت
مشاوره کمپین بازاریابی محتوا
برگزاری سمینار ، همایش ، نمایشگاه و رویداد
سمپلینگ و پروموشن
ب- مشاوره تبلیغاتی
بسته جامع مشاوره تبلیغاتی
طراحی و برنامه ریزی کمپین تبلیغاتی
برنامه ریزی رسانه
طراحی اسلوگان
نگارش متون تبلیغاتی
خلاقیت و ایده پردازی
طراحی گرافیک
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی
تبلیغات محیطی
تولید تیزر و فیلم صنعتی
آگهی نامه و مجله تخصصی
دکوراسیون و غرفه سازی
- مشاوره برندسازی
بسته جامع مشاوره برند
تدوین برنامه جامع برندینگ
طراحی هویت برند
طراحی هویت بصری برند
پروژه بازسازی برند ( طراحی ، نظارت ، اجرا)
انتخاب نام برند
طراحی و ساخت جینگل
شرح خدمات شرکت بازاریابی و تبلیغات “الفبای پیام”
الف- مشاوره بازاریابی
بسته جامع مشاوره بازاریابی
بازاریابی مرکز تولید و حفظ مشتری شرکت است. مشاوره بازاریابی است که می تواند نیازها و خواسته های ارضا نشده مشتریان و مصرف کنندگان را شناسایی کرده و اندازه و توانایی سود آوری آن را تعریف و اندازه گیری نماید. همچنین یک مشاور بازاریابی می تواند بازارهای هدفی را که سازمان به بهترین شیوه در آنها فعالیت کند، تعیین نماید. او به کلیه کارکنان سازمان اعلام می کند که در مورد مشتریان و نحوه ارائه خدمات به آنها چگونه فکر کنند . هدف بازاریابی ایجاد روابط بلند مدت سودآور متقابل با مشتریان می باشد و مشاوره بازاریابی باید با طراحی برنامه های خود این فرهنگ را در سازمان شما نهادینه کرده و از سازمان شما یک سیستم بازاریابی بسازد . بازاریابی اثربخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیقی است. این همان نقشی است که یک شرکت مشاوره بازاریابی ایفا می نماید. ما در واحد مشاوره بازاریابی سازمانمان ، فرصتهایی را در تجارت شما می بینیم که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. همچنین می توانیم از بسیاری از تکرار اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند در برنامه بازاریابی جلوگیری کنیم و باعث ذخیره سرمایه های مالی ، زمانی و انسانی سازمان شما گردیم .
بازاریابی فرآیندی نیست که پس از تولید آغاز شود
بلکه حتی قبل تولید یک محصول و یا خدمت وارد جریان کسب و کار ما می شود
خدمات مشاوره بازاریابی شرکت مشاور و مجری بازاریابی و تبلیغات الفبای پیام در طول مدت زمان مشاوره به شرکتها و سازمانها به شرح زیر است :
فاز اول مشاوره بازاریابی : ارزیابی وضعیت موجود و انجام تحقیقات
طراحی مدل های تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
بررسی فعالیت های بازاریابی صورت گرفته در سازمان تاکنون
فاز دوم مشاوره بازاریابی : طراحی برنامه بازریابی و تدوین استراتژی های بازاریابی
طراحی ، ایجاد و تعریف سیستم بازاریابی و پیاده سازی آن
بررسی محیط های توسعه بازار و ارائه پیشنهادات کسب سهم بازار سازمان
بخش بندی و تعیین هدف و جایگاه یابی
تعیین ملاک های مناسب بخش بندی بازار
گزینش بخش های جذاب بازار برای ورود به بازار
تدوین استراتژی های رقابتی در برنامه بازاریابی
طراحی فرمهای کاربردی در تدوین برنامه بازاریابی
فاز سوم مشاوره بازاریابی : پیاده سازی و اجرا و نظارت
تدوین برنامه های پیشبرد فروش براساس آمیخته بازاریابی
فرآیند تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
اصول قیمت گذاری و مدیریت قیمت ها در بازار
تشریح انواع کانال ها و مدل های توزیع
جایگاه تبلیغات در مدیریت ترویج
روش های تهیه بانک های اطلاعاتی مفید
آموزش بازاریابی به پرسنل سازمان
تشکیل ، هدایت و نظارت بر عملکرد تیم بازاریابی
مکانیزم ایده پردازی بازاریابی
مدت زمان اجرای پروژه : شش ماه
هزینه اجرای پروژه مشاوره بازاریابی : پس از اخذ درخواست و هنگام ارائه پروپزال اعلام می گردد که شامل حق مشاوره بازاریابی ، تحقیق و پژوهش ، نیروی انسانی با تحصیلات مرتبط ، خرید دانش و اطلاعات مربوط به پروژه و هزینه های جاری و ... در طول مدت زمان پروژه بازاریابی می باشد .
با صرف هزینه برای مشاوره بازاریابی می توانید از سرمایه ها و موقعیت خود در بازار دفاع کنید.
تحقیقات بازاریابی
"می دانم که نیمی از بودجۀ تبلیغات تلف می شود، اما درست نمی دانم کدام نیمه !".
در گام اول ارتباط با مشتری، مشاوران مجرب و با تجربه شرکت، تمام تلاش خود را صرف کشف نیازهای بازاریابی- تبلیغاتی مشتری و پیدا کردن مناسب ترین راه حل عملیاتی متناسب با حوزه فعالیتی او مینمایند تا از این طریق هم ارائه خدمات به بهترین و مؤثرترین نحو ممکن انجام شود و هم هدف غایی که همانا رضایتمندی مشتری است محقق گردد.
برای دستیابی به این مهم، از ابزار قدرتمند تحقیقات بازار استفاده میشود. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا، روندهای آتی بازار و رفتار مصرفکننده آگاه نموده و تصمیمگیری درست و اثربخش را مقدور میسازد.
واحد تحقیقات بازار شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و آموزش دیده، توانایی انجام تحقیقات کمی و کیفی به صورت گسترده در سراسر کشور را دارا بوده و نتایج حاصل را در قالب گزارشهای تفضیلی و تحلیلی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
تحقیقات بازاریابی جهت:
-آسیبشناسی محصولات و خدمات شرکت و شناسایی فرصتهای ارتقاء کیفیت
-تحلیل و آسیبشناسی شبکه توزیع و شناسایی فرصتهای افزایش دسترسی مشتری به محصول
-کشف قیمت و تنظیم استراتژی قیمتگذاری
-ارزیابی اثربخشی فعالیتهای ارتباطی شرکت و ارائه راهکارهای بهبود کیفیت و اثربخشی تبلیغات
-تنظیم استراتژی بازاریابی (تحلیل بازار، بخشبندی، انتخاب بازار هدف، جایگاهیابی)
-ممیزی برند و توسعه برند
-سنجش رضایت و وفاداری مصرفکننده
-تحلیل رفتار مصرفکننده
-پایش رقبا
-ارزیابی پیش آزمون محصولات جدید
-تحقیقات در حوزه تبلیغات و بازاریابی در محیط وب
-بررسی روندهای عمومی بازار
-ارائه راهکارهای بهبود استراتژیهای تبلیغات و روابط عمومی مشتری
طراحی و برنامه ریزی کمپین بازاریابی
"اتومبیل تنها زمانی قادر به حرکت سریع است که تمامی چرخ هایش در یک راستا حرکت کنند !"
بازاریابی در مورد مردم است و همه روزه به شکلی با زندگی ما ارتباط دارد ، بازاریابی درباره درک این مطلب است که مردم چه می خواهند و سپس تلاش برای دادن آن به مردم با هزینه ای که مایل به پرداخت آن هستند و قیمتی که سود قابل قبولی برای شما به همراه آورد . بازاریابی در مورد هدف کسب و کار شماست ، درباره موقیت یابی و طراحی محصول یا خدمتی است که فواید و منافعی دارد که مردم آنها را می خواهند و نمی توانند جای دیگری بدست یباورند.هر کسب و کاری نیاز به این دارد که خود را به نحوی نزد مشتریانش ویژه و متمایز سازد ، در بازاریابی شما نمی توانید همه چیز همه کس باشید . این فلسفه تدوین یک برنامه بازاریابی است که وظیفه آن نه فقط برنامه ریزی بلکه تعیین روش های پیاده سازی نگرش بازاریابی شما و سازمان تان است که برای هر نوع عملیات تجاری ضروری و کارساز خواهد بود.
الگوی یک برنامه بازاریابی که در قالب ده گام فوق و در مجموعه ما برای شما تدوین می کند:
شناسایی جایگاه شرکت/ سازمان
تعریف کسب و کار
توصیف وضعیت مالی
شرح نقاط قوت و ضعف
شناسایی رقبا و بررسی تفاوت ها
توصیف مشتریان کنونی
شناسایی مشتریان بالقوه
شناسایی نیاز های مشتریان
ارزیابی اندازه ی خواسته ها و رضایت مشتری
گردآوری اطلاعات مشتریان
تعیین جایگاه و استراتژی رقابتی
بررسی اندازه بازار
تعیین بازار هدف
تعیین اهداف قابل اندازه گیری برای شش الی دوازده ماه آینده
گزینش ابزار های بازاریابی برای رسیدن به اهداف
شناخت ابزارهای دسترسی به مشتریان( مشتریان تازه/مشتریان کنونی/مشتریان قدیم)
شناسایی منابع مورد نیاز ( کارکنان مسئول/زمان لازم/هزینه ها)
زمان بندی بازاریابی سالیانه
بازنگری برنامه ها
تصمیم در مورد کانال های فروش
بررسی راهمارهای ترویج فروش
طراحی برنامه پروموشن
شما به یک طرح پیشبرد فروش نیاز دارید تا به طور سازمان یافته ای فعالیت های بازاریابی شرکت خود را توسعه، پیاده سازی، کنترل و ارزیابی کنید . چراکه خروجی تمامی تحقیقات بازاریابی و تدوین برنامه بازاریابی سازمان شما در ابزارها و تاکتیک های پیشبرد فروش نمودار خواهد شد. در واقع تاثیر طرح پیشبرد شما بر فروش، به چگونگی استفاده از اجزای انگیزشی و پروموشن ها و اینکه چقدر خوب با استفاده از این اجزا ترافیک مشتریان را به درگاه های فروش ، ارکان ارتباطی ، ابزار تماس و میزهای فروش سازمان بکشید بستگی دارد. طراحی این برنامه مستلزم تجربه ، تحقیق و شناخت دقیق بازار و رفتار شناسی مشتریان می باشد . همچنین انتخاب دوره و زمان بندی و استراتژی های اجرایی آن در به حداکثر رساندن نرخ بازگشت سرمایه ROI در برنامه بازاریابی موثر است.مزیت ها و منافع این از برنامه در شکل زیر نمایان است:
برخی از ابزار و تاکتیک های پیشبرد فروش عبارتند از:
جشنواره های فروش
برگزاری رویداد
نمایشگاه های فصلی
قرعه کشی ها
جداول تشویقی خرید
نمونه
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | استان البرز |
آدرس : | استان البرز - کرج |
در مورد: شرکت بازاریابی و تبلیغات الفبای پیام
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
شرکت نصر الرافدین ،ارائه دهنده خدمات بازاریابی و تبلیغات در عراق -
پنل پیام کوتاه حرفه ای ویژه بازاریابی و تبلیغات npayamak.ir -
شرکت عصر پردازش|مشاور تبلیغات و بازاریابی اینترنتی -
شرکت تبلیغات و بازاریابی -
شرکت کاتب الکترونیک (فن آوری اطلاعات،طراحی سایت و تبلیغات...) -
تبلیغات و بازاریابی موثر در اینترنت و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو -
تبلیغات و بازاریابی موثر در اینترنت و افزایش رتبه -
معرفی کلینیک بازاریابی و تبلیغات -
واگذاری نمایندگی پیام کوتاه شرکت پرشین اس ام اس -
تبلیغات با پیام کوتاه -
تبلیغات به صورت پیام کوتاه و sms -
شرکت تبلیغات ،طراحی وچاپ تک رنگ -
طرح توجیهی طرح کسب و کار شرکت مشاوره بازاریابی خاص هر کشور برای صادرات محصول/اصل -
تبلیغات پیام کوتاه با پایین ترین تعرفه -
سامانه پنل پیام کوتاه شرکت هاست ایران -
سامانه پنل پیام کوتاه شرکت هاست ایران -
آموزش روشهای تبلیغات ، مذاکره ، بازاریابی و مدیریت فروش -
بسته آموزشی مدیریت و مهندسی خلاقیت بازاریابی خلاق فروش خلاق تبلیغات خلاق -
سمینار آموزشی کارگاه آموزشی ارتباطات روابط عمومی بازاریابی خلاقیت فروش مهندسی تبلیغات -
بازاریابی و تبلیغات ملکی در استان گیلان