ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

صدورگواهینامهISO10002،چگونگی اخذISO10002

صدورگواهینامهISO10002،چگونگی اخذISO10002

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری  ISO10002:2004

ISO10002:2004چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای فرآیندی اثر بخش و کارا در مورد رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان است و این استاندارد بر آن است تا سازمان و مشتریان آن، شکایت کنندگان و سایر طرف های ذینفع را منتفع سازد.
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری  ISO10002:2004
 - فراهم آوردن امکانات ساده برای دسترسی شکایت کنندگان به فرآیندی پاسخ گو
- افزایش قابلیت سازمان برای رسیدگی به نظرات و شکایات به طور مستمر
- افزایش قابلیت سازمان برای شناسایی روندها و حذف علل نظرات و شکایات و بهبود عملیات
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور در حل شکایات و ترغیب کارکنان برای بهبود مهارتهای کاری خود
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مستمر فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات و حل آنها
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- در جریان گذاشتن شکایت کننده از روند رسیدگی به شکایت و احترام به نظرات وی
- و دهها مزیت دیگر
    تعاریف:
-شکایت: فرد، سازمان و یا نماینده آن که یک نارضایتی از یک خدمت و یا محصول دارند .
-بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
-رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
    شرح خدمات ISO10002:2004
    - تعیین و تدوین خط مشی و بیانیه سازمان .
    - -طبقه بندی و توجه به نظرات و شکایات بنا به فوریت و ضرورت
    - بازنگری اثربخشی و کارآیی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
    - تدوین و ارائه روشهایی جهت تکمیل اطلاعات مربوط به شکایت و دسترسی به مراحل شکایت
    - طرح ریزی چگونگی اخذ اطلاعات مرتبط به فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات 
    - ارزیابی اولیه نظرات و شکایات ،بررسی و پاسخ به نظرات و شکایات
    - ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
    - تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
   - تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از انواع نمودارها ، گزارشات آماری از کلیه واحد های سازمان
   - ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند رسیدگی به نظرات و شکایات
   - مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
   - بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی فرآیند رسیدگی به شکایات مشتری

شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
-با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت شکایات و رضایت مشتری ISO10002
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
******** - ********
مشاوره رایگان : *********** – ***********
www.icerti.net
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: صدورگواهینامهISO10002،چگونگی اخذISO10002
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط