ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی سایت ، طراحی گرافیک

طراحی سایت ، طراحی گرافیک

طراحی سایت ، طراحی گرافیک ، طراحی وب سایت :

استودیو طراحی حاشیه ، با بیش از 7 سال سابقه ، طراح و مجری پیاده سازی حرفه ای ترین وب سایت های شخصی ، اداری ، صنفی ، فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ... می باشد.

مزیت استودیو طراحی حاشیه ، در گرافیک های حرفه ای و طراحی سایت های اختصاصی است.

استودیو طراحی حاشیه ، متناسب با سلیقه هر مشتری و نیاز کاری وی ، قالب های گرافیکی زیبایی را بصورت اختصاصی ، برای آن مشتری طراحی می کند و برخلاف بسیاری از شرکتها ، از قالبهای پیش ساخته در طراحی سایت استفاده نمی کند.

نمونه کارهای فراوان و متنوع استودیو طراحی حاشیه در زمینه طراحی سایت در سایت www.hashie.com گواهی دهنده تخصص و تبحر حاشیه است.

استودیو طراحی حاشیه ، با در اختیار داشتن مجرب ترین تیم در حوزه طراحی و گرافیک ، علاوه بر طراحی انواع وب سایت ها و وبلاگ های حقیقی و حقوقی ، به طراحی لوگو ، برند ، کاتالوگ ، بروشور ، پوستر و اوراق اداری مثل سربرگ ، کارت ویزیت ، پاکت نامه ، مهر و ... ، اقدام می نماید.

انجام کارهای تخصصی و حرفه ای در حوزه طراحی سایت ، طراحی گرافیک سایت و طراحی سایر امور مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی مثل لوگو ، شخصیتهای تجاری ، تصویرسازی های تخصّصی ، بروشور ، اوراق اداری ، هدایای تبلیغاتی بصورت هماهنگ با یکدیگر باعث شده است که هزینه های بسیاری از مشتریان استودیو طراحی حاشیه به حداقل برسد ؛ چرا که ، استودیو طراحی حاشیه ، کلیه نیازهای یک مجموعه مثلِ طراحی سایت و طراحی گرافیک سایت ، طراحی اوراق اداری ، کاتالوگ و ... را توسط یک تیم و با یک رویکرد گرافیکی واحد به انجام میرساند و این مساله باعث می شود تا همه بخشهای یک مجموعه ، از وحدت و هارمونی مناسبی برخوردار گردند و نیز ، هزینه های آنها در سفارش طراحی وب سایت ، طراحی گرافیک وب سایت ، طراحی و چاپ اوراق اداری ، طراحی لوگو و برند و بسیاری امور دیگر ، در یک پکیج ویژه ، بشدت کاهش یابد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق وب سایت استودیو طراحی حاشیه با ما در تماس باشید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی سایت ، طراحی گرافیک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط