ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی کاتالوگ نرم افزاری به صورت اپلیکشن موبایل

طراحی کاتالوگ نرم افزاری به صورت اپلیکشن موبایل

موبایل کاتالوگ نوعی نرم افزار قابل اجرا در گوشی های تلفن همراه است که میتواند مانند یک سایت کامل کلیه اطلاعات مورد نیاز شما را در خود بگنجاند. این نرم افزار کم حجم برای اجرا نیاز به هیچ گونه پیش نیازی از قبیل اینترنت و ... ندارد و براحتی میتواند اطلاعات مورد نظر شما را به مخاطبین نمایش دهد.
موبایل کاتالوگ آویژه تنها کاتالوگی است که همیشه همراه مشتریان و مخاطبین شما خواهد بود.همچنین مخاطبین میتوانند از طریق بلوتوث گوشی یا دیگر برنامه های اشتراک گذاری مانند share it ، آنرا برای دوستان خود نیز ارسال کنند
همچنین بسیاری از مراودات اطلاعاتی شرکت ها و سازمانها که نیاز به سرعت عمل و دقت دارد را میتوان با این نرم افزار انجام داد.
راهکارهای طراحان آویژه در این زمینه میتواند بسیار جذاب باشد و صرفه جویی اقتصادی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.

تبدیل کاتالوگ کاغذی به موبایل کاتالوگ
هر شرکتی برای محصولات خود نیاز به اطلاع رسانی و تبلیغات دارد و شرکتهای مختلف در این راستا با هم رقابت میکنند. بی شک یکی از بهترین وسایلی که میتواند این رسالت را به خوبی انجام دهد نرم افزاری است که اطلاعات محصولات شما را روی گوشی تلفن همراه مخطبان شما نمایش دهد و این نرم افزار چیزی نیست جز موبایل کاتالوگ. تنها کاتالوگی که همیشه همراه مشتریان شما میماند موبایل کاتالوگ است.تکثیر این نوع کاتالوگ هزینه ای در بر ندارد و از طرق مختلف(بلوتوث،ایمیل،سی دی،وب سایت و ...) میتوان آن را توزیع نمود.

تولید بانک های اطلاعاتی
بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی به دنبال ارائه بانک های اطلاعاتی به عموم و انتشار آن در قالب رسانه هایی هستند که مردم بتوانند به این اطلاعات دسترسی راحت تری داشته باشند.به وسیله موبایل کاتالوگ میتوان بانک های اطلاعاتی بزرگ را در قالب نرم افزار موبایل با قابلیت جستجوی بسیار قوی تولید نمود.

استفاده در همایش ها به جای کتاب ، جزوه و سی دی
کلیه اطلاعات همایش حتی مقالات و پوستر ها را میتوان در قالب یک موبایل کاتالوگ تهیه کرد و در روز برگزاری همایش از طریق دستگاه ارسال بلوتوث انبوه برای شرکت کنندگان در همایش ارسال کرد. با توجه به اینکه پس از اتمام همایش ،موبایل کاتالوگ آویژه همچنان روی گوشی های شرکت کنندگان وجود دارد ، ایشان میتوانند هر زمان که نیاز شد با مراجعه به اپلیکیشن همایش ،از اطلاعات و مقالات موجود در اپلیکیشن همایش استفاده نمایند .

ارائه برنامه کلاسی دانشگاه ها و مدارس در قالب اپلیکیشن موبایلی
با توجه به اینکه برنامه کلاسها و امتحانات و آیین نامه های آموزشی از جمله مواردی است که دانشجویان و اساتید همواره با آن سروکار دارند بنابراین اپلیکیشن موبایلی بهترین وسیله ای است که میتوان اینگونه موارد را در آن گنجاند و برای همیشه همراه مخاطبین باشد.

نحوه توزیع موبایل کاتالوگ
توزیع این نرم افزار به راحتی و با کمترین هزینه قابل انجام است. به این صورت که شما با تهیه یک دستگاه ارسال بلوتوث انبوه قادر خواهید بود که کاتالوگ موبایلی خود را به تعداد نامحدود در کلیه مکان ها اعم از نمایشگاه ها، مکان های عمومی و غیره بدون هیچ هزینه ای توزیع نمایید و کلیه افراد، مشتریان و مخاطبین شما می توانند این نرم افزار را به راحتی دریافت کنند.

مزایای استفاده از موبایل کاتالوگ
کاهش هزینه های چاپ کاغذ و ...
افزایش سرعت دریافت اطلاعات از مخاطبین هدف
انتشار گسترده موبایل کاتالوگ به صورت گوشی به گوشی بدون هیچ گونه هزینه ای
تنها راه همراه بودن همیشگی با مخاطبین
محدود نبودن تعداد مخاطبان نرم افزار
طراحی گرافیک و ظاهر اختصاصی برای شما
قیمت فوق العاده مناسب
و...

به روز رسانی
در صورتی که ورژن با قابلیت آپدیت را انتخاب کنید شما میتوانید رابطه متقابلی با مشتریان خود داشته باشید . به این صورت که ما صفحه مدیریت اینترنتی اپلیکیشن را طراحی و در اختیار شما قرار میدهیم تا بتوانید اطلاعات موبایل کاتالوگ خود را به روز رسانی کنید.
از جمله این قابلیت ها
گالری محصولات
اخبار جدید
لیست قیمت
نظر سنجی
فرم ارتباط مشتریان
معرفی مدیر عامل ، پرسنل ، کارکنان ، اعضا


گروه طراحان آویژه
آدرس دفتر : اصفهان - خیابان خاقانی - کوچه 14 (افشین) بن بست حریر پلاک 9 واحد 3
031-********
Line Viber Telegram Whatsapp Call ***********
[email protected]
Instagram : avijeh_design

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی کاتالوگ نرم افزاری به صورت اپلیکشن موبایل
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط