ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش آب ژاول

فروش آب ژاول

آب ژاول که در فارسی به آن مایع سفید کننده و وایتکس نیز گفته می‌شود، محلولی است که برای گندزدایی و بو زدایی به کار می‌رود.رایج‌ترین ماده ای که از آن ، به عنوان سفید کننده استفاده می‌شود، آب ژاول است. ماده اصلی و موثر در آب ژاول ، هیپوکلریت سدیم (NaOCl) است. هیپوکلریت سدیم ، ترکیبی فوق‌العاده قوی است که درصد خیلی کمی از آن (5 درصد) را در آب حل می‌کنند و با نام‌های مختلف و به عنوان سفید کننده به بازار عرضه می‌کنند. بنابراین سفید کننده‌ها و آب ژاول ، همان محلول 5 درصد هیپوکلریت سدیم هستند.

مزیت آب ژاول این است که خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد، زیرا یک سفیدکننده کلردار است. افزودن مقدار کمی پربورات به آب ژاول ، قدرت سفیدکنندگی آن را افزایش می‌دهد. البته باید توجه داشت که محلول هیپوکلریت سدیم ، ناپایدار است و در مجاورت نور و گرما ، یون -OCl تجزیه شده، اکسیژن آزاد می‌کند و در نتیجه از شدت عمل آن کاسته می‌شود. لذا بایذ آن را در ظروف مات و نیز دور از گرما نگهداری کرد. همچنین بهتر است محلول‌های تازه استفاده شود، زیرا بهر حال در اثر ماندن بسادگی تجزیه می‌شود.
•آب ژاول ، باعث از بین رفتن پشم می‌شود، برای همین باید از آن برای پارچه‌های پشمی و نیز ابریشمی و چرم استفاده کرد.
•خیساندن زیاد پارچه‌ها در آب ژاول سبب ضعیف شدن الیاف آنها می‌شود.
•آب ژاول ، سبب خوردگی فلزات و وسایل فلزی می‌شود.
•آب ژاول ، ماده ای بسیار سمی است و نباید آن را در محیطهای بسته بکار برد و از بکار بردن آن به همراه جوهر نمک و موادی مثل آن نیز باید جدا خودداری کرد (یعنی همیشه آن را به تنهایی و بدون مخلوط با پاک کننده‌های دیگراستفاده کنید). زیرا این دو با هم ، گاز بسیار سمی و کشنده کلر را تشکیل می‌دهند.
•ماده موثر آب ژاول (سدیم هیپوکلریت) ، پوست ، چشم و ریه‌ها را تحریک می‌کند و به آنها آسیب می‌رساند، لذا از تماس مستقیم آن با دست باید پرهیز کرد و از ورود ناگهانی آن به چشم باید جلوگیری نمود.


هلدینگ تولیدی ساینا شیمی سایپار شیمی و دنیای پلاستیک تولید کننده :

انواع استر ، بوتیل استات ، متیل استات ،
انواع حلال410 ، ویژه و حلال معادل 402
تولید نفت بی بو ،
انواع تینر روغنی ،صنعتی و ساختمانی . فوری ، شستشو ، غیر ساختمانی
انواع هیدروکربورهای داخلی و صادراتی ،سبک و سنگین
انواع روغنهای فلش 80 تا 220 ،
روغن DOP و کمکDOPو DOTP ، روغن DOA
انواع پارافین مایع :
1. پارافین دارویی و خوراکی
2. پارافین صنعتی
3. پارافین بهداشتی
، انواع گرانولهای PVC (کفشی ، کابلی ، شلنگی ، تخصصی )
انواع چسب
روغن هیدرولیک صنعتی و مصارف عمومی
بالا برنده اکتان سوخت
ضد یخ
روغن پایه
روغن دنده

خرید و فروش انواع رزین ( پلی استر، آلکید، ...) ، خرید و فروش انواع حلال های پالایشگاهی (ویژه، 402، 404، 406، 410 )، خرید و فروش انواع مواد شیمیائی، خرید و فروش اتانول، خرید و فروش متانول، خرید و فروش ایزوبوتانول، خرید و فروش نرمال بوتانول، خرید و فروش اورتوزایلین، خرید و فروش دی اتیل هگزانول، خرید و فروش پارازایلین، خرید و فروش مخلوط زایلین، خرید و فروش تری اتانول امین، خرید و فروش منو اتانول امین، خرید و فروش انیدرید فتالیک، خرید و فروش اسید ترفتالیک، خرید و فروش اسید استیک، خرید و فروش استایرن منومر، خرید وفروش تولوئن، خرید و فروش بنزن الکیل، خرید و فروش بنزن خطی، خرید و فروش پنتا ، خرید و فروش جوش شیرین، خرید و فروش اسید چرب، خرید و فروش آب ژاول، خرید و فروش اوره صنعتی، خرید و فروش لوپ کات سبک و سنگین، خرید و فروش آروماتیک سبک و سنگین، خرید و فروش برش سنگین نفتالین دار، خرید و فروش میعانات گازی، خرید و فروش گازوئیل، خرید فروش نفتای ایران،خرید فروش نفتای عراق، خرید فروش مازوت ایران،خریدفروش مازوت روسیه،خریدفروش مازوت عراق،خرید فروش ضایعات پالایشگاه ها،خرید فروش قیر

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان قم
آدرس :  استان قم - قم
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش آب ژاول
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط