ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000

فروش سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000

سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000، یکی دیگر از سیستم های ویدئوکنفرانس از شرکت پلیکام است. اچ دی ایکس 6000 برای سالن های متوسط طراحی شده است و می تواند صوت و تصویر افراد حاضر در یک سالن متوسط با ابعاد 20×20 متر را به سایت مقابل انتقال دهد. به دلیل عدم وجود پورت خروجی لازم بر روی کدک این دستگاه، امکان ضبط از طریق سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 وجود ندارد.
ویژگیهای مهم ویدیوکنفرانس HDX6000 پلی کام:
-امکان ارائه کیفیت ویدیویی اچ دی 720 در پهنای باند 512 کیلوبایت
-دارای یک خروجی HDMI
دوربین:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 قابلیت ارائه کیفیت ویدئویی HD 720p را در پهنای باند 512 کیلوبایت در صورتی که اختصاصی و متقارن باشد را دارد. دوربین سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 دارای قدرت زوم 12x اپتیکال می باشد و قابلیت برنامه ریزی 100 موقعیت را دارد بدین ترتیب که می تواند تا 100 موقعیت را در حافظه خود ذخیره نماید که در این صورت در حین جلسه یک نفر که به عنوان مدیر انتخاب شده است و ریموت کنترل را در دست دارد با فشاردادن دکمه شماره 0 تا 99، می تواند دوربین را به صورت اتوماتیک روی آن موقعیت انتخاب شده بچرخاند.
میکروفن:
میکروفن سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 می تواند صوت سالنی با ابعاد 400 متر مربع را پوشش دهد. امکان افزودن میکروفن اضافی برای سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 وجود ندارد.
نحوه نمایش:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 با داشتن یک خروجی HDMI قابلیت اتصال به یک نمایشگر (LCD، LED یا ویدئوپروژکتور) را دارد. همچنین می توان یک فایل پرزنتیشن را از طریق ورودی صدای 3.5 میلیمتری و ورودی تصویر DVI از یک کامپیوتر یا لپ تاپ به کدک سیستم ویدئوکنفرانس HDX 6000 متصل نمود. تنها در برند Polycom است که می توان صدای فایل پرزنتیشن را نیز به همراه تصویرش به طور همزمان ارائه داد. از طریق ریموت کنترل می توان حالت های نمایش مختلفی را انتخاب کرد. به عنوان مثال: فقط سایت مقابل نمایش داده شود، سایت خودی و سایت مقابل در کنارهم نمایش داده شوند و یا سایت مقابل و فایل پرزنتیشن را در نمایشگر ببینیم.
نحوه ارتباط:
سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000 می تواند بر روی هر بستر IP به صورت Point to point ارتباط برقرار کند. اما چنانچه یک سیستم MCU (Multipoint Control Unit) در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
سازگاری و ارتباط با سایر سیستم ها یا نرم افزار ها:
با همکاری شرکت های Polycom و Microsoft، درصورتی که نرم افزار مایکروسافت لینک در مجموعه وجود داشته باشد، می توان از طریق آن با سیستم ویدئوکنفرانس HDX 6000 ارتباط برقرار نمود.
توصیه های خرید HDX 6000
باتوجه به اینکه این سیستم پایه ای جهت استقرار ندارد می بایست یک میز یا پایه مخصوص تهیه کرد تا بتوان کدک، دوربین و نمایشگر را در آن قرار داد. این پایه می تواند ثابت باشد و به دیوار متصل گردد و یا متحرک بوده و قابلیت جابه جایی آسان را داشته باشد.
همچنین لازم است نمایشگری برای این سیستم تهیه شود. ورودی می تواند LCD ، LED و یا ویدئوپروژکتور باشد.
ادمین کالا شروع به عرضه این سیستم ویدئوکنفرانس به صورت دست دوم با قیمت های بسیار مناسب نموده است. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.
اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش سیستم ویدئوکنفرانس Polycom HDX 6000
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :