ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش محصولات نرم وسخت به شرکتهای پخشی

فروش محصولات نرم وسخت به شرکتهای پخشی

تبلت ها و گوشی های هوشمند امروزه شکل نوینی را به زندگی و فعالیتهای روزمره ما داده اند. این تکنولوژی ها به ما از انتقال وجه تا کنترل دمای منزلمان از راه دور و غیره... خدمت رسانی می کنند. که بی شک می توان گفت این تکنولوژی انقلابی دیگر را در بستر گوشی های همراه به وجود آورده است .
بستوک توسط گروهی جوان و متخصص در زمینه ارائه محصولات و خدمات سخت افزاری ونرم افزاری درسال 1390 تاسیس گردید. هدف اصلی ما ارائه خدمات مناسب حال مصرف کنندگان، جهت دریافت مشاوره و تسهیل در فرآیند انتخاب محصول با توجه به نیازهای کاربردی آنان بوده است، با این امید که بتوانیم سطح رضایت مشتریانمان را افزایش دهیم.
نگرش مشتری‌مداری حاکم بر فعالیت‌های بستوک از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارائه خدمات نوین، افزایش کارآیی خدمات پشتیبانی و رقابت سالم با رقیبان جزو مهم‌ترین اصول و ارزش‌های این شرکت باشد.
حال ما با شعار ((زندگی نو شدن پی در پی)) برای نو زیستن و آسوده زیستن شما عزیزان در تلاشیم تا با ارائه بهترین محصولات سخت افزاری (تبلت، موبایل و لپ تاپ) و کاربردی ترین نرم افزارها درجهت آسان نمودن فعالیتهای روزمره زندگی، قدم برداشته تا خدمتی شایسته را به شما عزیزان ارائه نماییم .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش محصولات نرم وسخت به شرکتهای پخشی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط