ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش ویدیوکنفرانس پلیکام VSX 5000

فروش ویدیوکنفرانس پلیکام VSX 5000

Polycom VSX 5000 یک سیستم ویدیوکنفرانس مناسب برای اتاق های متوسط است. این دستگاه دارای یک دوربین است که روی کدک تعبیه شده و یک ورودی میکروفن دارد و می تواند پاسخگو نیاز شرکت ها در برگزاری جلسات از راه دور باشد. این سیستم با قیمت پایین در مقایسه با سایر سیستم ها بسیار مقرون به صرفه است.
دوربین:
سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 5000 علاوه بر دوربین خود دارای یک ورودی کامپوزیت است که از طریق آن می توان دوربین دوم، یک دستگاه VCR و یا یک Document Camera را به آن متصل نمود. دوربین اصلی سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 5000 دارای میدان دید 60 درجه است که می تواند یک سالن کوچک را پوشش دهد و کیفیت ویدیویی CIF را ارائه می دهد.
میکروفن:
دو میکروفن به صورت Built-in در سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 5000 تعبیه شده است و دارای 2 پورت ورودی RCA برای اتصال به دستگاه VCR است.
نحوه نمایش:
VSX 5000 دارای نمایشگر 17 اینچی می باشد که نیازی به تهیه LCD جداگانه وجود ندارد.
همزمانی ارتباط:
سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 5000 به طور پیش فرض می تواند با یک نقطه دیگر ارتباط برقرار کند اما با توجه به اینکه دارای MCU داخلی 4 طرفه است، با تهیه لایسنس مربوطه می توان آن را فعال نمود و در این صورت می تواند از 3 سایت دیگر به طور همزمان میزبانی کند. همچنین اگر یک سیستم MCU (Multipoint Control Unit) در شبکه وجود داشته باشد می تواند به عنوان یک پایانه در جلسات چند طرفه شرکت کند.
سازگاری و ارتباط با سایر سیستم ها یا نرم افزار ها:
باتوجه به اینکه تمامی کارخانه های سازنده سیستم های ویدیوکنفرانس معتبر، از استاندارد شرکت ITU پیروی می کنند سیستم ویدیوکنفرانس Polycom VSX 5000 نیز می تواند با سایر برند ها ارتباط برقرار کند. وبسایت ادمین کالا اقدام به فروش این دستگاه از محصولات ویدیوکنفرانس پلیکام نموده است.

اطلاعات تماس :
021-********
www.adminkala.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ویدیوکنفرانس پلیکام VSX 5000
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :