ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

قابل توجه متقاضیان املاک لوکس و اکازیون

قابل توجه متقاضیان املاک لوکس و اکازیون

قیمت : 1750000

آپارتمان نوساز و شیک با کلیه امکانات و متناسب با بودجه شما کجاست؟

HTTP://SANSHAIR.ROOMFA.COM

امروزه عواملی چون آلودگی هوا، ناچیز بودن وام مسکن در برابر ارزش کنونی املاک، عدم پس انداز کافی خانواده ها (سطح پائین درآمد ها در برابر اجاره بهای میلیونی و سایر هزینه های گران زندگی)، عدم فضای کافی برای نیاز اعضاء خانواده در آپارتمان های کوچک پایتخت و بهای بسیار بالای مسکن در کلان ‌شهرهایی مانند تهران، باعث شده عده ای از ساکنان این شهرها به شهرهای خوش آب و هوای مجاور تهران مهاجرت کنند.

مضاف بر این، در یک دهه اخیر موجی از خانواده های جویای کار و خواستار امکانات رفاهی بیشتر، از شهرستان ها به سمت پایتخت مهاجرت کرده اند که شهر های خوش آب و هوای مجاور تهران را مکانی مناسب برای زندگی خود ترجیح می دهند.

البته توسعه سریع حمل و نقل ریلی و جاده ای بین تهران و حومه نیز رفت و آمد بین تهران و حومه را کم هزینه تر، سریع تر و راحت تر از گذشته کرده است.

با توسعه شهرسازی غرب تهران (خصوصا تکمیل بزرگراه همت به سمت کرج و رشد ساخت و ساز ها در امتداد بزرگراه همت غرب)، گسترش محدوده شهری تهران به سمت کرج نیز رشد قابل توجهی داشته است. لذا نقاطی در منطقه فردیس کرج مورد توجه هموطنان (خصوصا زوج های جوان) قرار گرفته که نه تنها خوش آب و هوا می باشند، بلکه دارای شهرسازی مدرن و امکانات رفاهی بالا می باشند و فاصله آن تا تهران به کمتر از یک ساعت می رسد.

پیشنهاد ما به خانواده های ایرانی دوراندیش فقط آپارتمان های شیک، خوش نقشه، بادوام و مقرون بصرفه واقع در منطقه فردیس کرج (پروژه سعدی) می باشد.

همین امروز با پرداخت فقط دویست و چهل میلیون تومان، شما هم می توانید صاحب یک واحد آپارتمان نوساز سه خوابه 135 متری (فول امکانات) واقع در منطقه فردیس کرج شوید.

پیشنهاد از ما، انتخاب با شما!
یک واحد آپارتمان تک خوابه 40 متری در تهران یا یک واحد آپارتمان سه خوابه نوساز 135 متری در فردیس کرج؟

شرکت سرمایه گذاری بین المللی دو کبوتر طلایی وارد کننده تجهیزات و مصالح ساختمانی مدرن
تلفن واحد فروش آپارتمان های پروژه سعدی: ***********613
تلفن مستقیم مدیر فروش (آقای طاهری): ***********550

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: قابل توجه متقاضیان املاک لوکس و اکازیون
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط