ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

لوله و منهول پلی اتیلنی کاروگیتی و تحت فشار کمپ

لوله کاروگیت و اتصالات پلی‌اتیلن به عنوان یکی از پرکاربرد ترین نوع لوله ها در مصارف فاضلاب مانند فاضلاب‌های صنعتی و خانگی و زهکشی و پروژههای بزرگ فاضلاب شهری به کار میروند.
ازجمله مزایای این نوع لوله ها میتوان به مقاومت بالا در برابر خوردگی ، اتصالات مناسب با آب‌بندی کامل ، محدوده دمای کاری وسیع ، انعطاف‌پذیری،امکان بارگیری و نصب سهل‌تر به دلیل قابلیت انعطاف بالای لوله‌های پلی اتیلن ، مقاومت بالا در برابر سایش و رفتار هیدرولیکی مناسب تر ، هزینه پائین انتقال و نصب و وزن سبک و امکان جابجایی راحت‌تر و بسیاری مزایای دیگر.
حوضچه یا منهول ها به عنوان دریچه بازدید و شست و شوی مسیر یکی دیگر از تولیدات شرکت کمپ میباشد که جنس بدنه لوله های تولیدی از پلی اتیلن با پروفیل خاص که باعث استحکام بالاتر نسبت به دیگر پروفیل ها میشود ساخته شده اند.
ابعاد این منهول ها با توجه به نیاز مشتری متفاوت است و مزایایی چون عدم خوردگی در مقابل اسید ، آب بندی کامل ، بهداشتی بودن ، مقاومت در برابر فشار داخلی و خارجی ، وزن سبک ، قیمت ارزان و سرعت در اجرا را شامل میشود.
منهول های این شرکت به 2 صورت منهول پلی اتیلنی گذر مستقیم و منهول پلی اتیلنی جانبی ساخته میشوند ، تمامی منهول های این ساخته شده توسط شرکت کمپ بصورت دست ساز و با جوش اکستروژنی طبق استاندارد DVS2207 و DVS2209 تولید می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لوله و منهول پلی اتیلنی کاروگیتی و تحت فشار کمپ و انجام مشاوره وراهنمایی و استفاده از مقالات تخصصی به وب سایت اصلی این شرکت مراجعه یا با شماره های یاد شده تماس حاصل نمایید

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: لوله و منهول پلی اتیلنی کاروگیتی و تحت فشار کمپ
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط