ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مراقبت از راه دور برای نظارت کودکان در مهدکودک ها

مراقبت از راه دور برای نظارت کودکان در مهدکودک ها

مطمِنآ یکی از مهم ترین پیشرفت ها در زمینه سیستم های نظارت، ظهور تکنولوژی نشان دهنده های DVR از راه دور است که به افراد اجازه بررسی و نظارت زنده دوربین های مدار بسته را خارج از مهد کودک، با استفاده از یک شبکه یا از طریق اینترنت می دهد. برای مهدکودک ها و والدینی که فرزندانشان را به مهدکودک می برند، این مسأله فوق العاده حایز اهمیت است. برخی مهدکودک ها از دوربین های مداربسته استفاده می کنند تا به والدین اجازه ورود از راه دور به شبکه و بررسی شخصی فرزندانشان را بدهند. این امر آسودگی خاطر را به والدین خواهد داد که فرزندانشان در امنیت هستند و هنگامی که مشغول کارهای روزمره می باشند ، هیچ چیز بهتر از این نیست که به فرزندشان در حال بازی با دوستانش نگاه کنند و با خیالی آسوده بدانند که او در امنیت است.

مراقبت از راه دور امنیت به ارمغان می آورد

سیستم های نظارت از راه دور همچنین به مدیران و مسیولان اجازه بررسی فعالیت هایی را میدهد که در مهدکودک انجام می شود و امنیت کارکنان را نیز تضمین میکند. شرایط می تواند گاهی بسیار سخت باشد و گاهی آدم ربایی یا دزدی در مهدکودک ها اتفاق می افتد ، بنابراین ضروری است که نه تنها کودکان بلکه کارکنان نیز در امنیت باشند. مهدکودک ها معمولأ ساعت 7 عصر تعطیل می شوند و برای کارکنانی که باید از ساختمان خارج شوند، این زمان استرس زایی است ، مخصوصآ اگر مرکز در محله نه چندان مناسبی باشد. خوشبختانه با داشتن سیستم نظارت تصویری ، آنها می دانند که مجرمان تا حدی خواهند ترسید و اگر اتفاقی بیفتد ، کسی در عرض چند ثانیه با پلیس تماس خواهند گرفت ، خصوصآ اگر دوربین های مدار بسته به صورت زنده کنترل شوند. تکنولوژی نظارت از راه دور به این معناست که والدین و مدیران می توانند همیشه مراقب مهدکودک ها باشند.

در همین راستا دفتر فنی مهندسی رایانه طارا با در اختیار داشتن تجربه ای بی نظیر در زمینه نصب دوربین های مداربسته و طراحی سایت در مهدکودک های سطح استان اصفهان ، آماده ارایه خدمات مشاوره ، اجرا و پشتیبانی می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مراقبت از راه دور برای نظارت کودکان در مهدکودک ها
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط