ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مسکن بزرگ اینترنتی شهر جدید اندیشه

مسکن بزرگ اینترنتی شهر جدید اندیشه

قیمت : توافقی

مسکن بزرگ اندیشه با هدف ایجاد و بهبود معاملات ملکی در شهرک اندیشه در سال 1393 روز ولادت حضرت مهدی (عج) تاسیس گردید ، این مرکز با مجوز رسمی به شماره 2659 با ترکیبی از افراد متخصص و متعهد آماده مشاوره و خدمت گزاری هر چه بیشتر به مشتریان گرامی می باشد .
فروش و اجاره آپارتمان ، ویلا ، باغ و مغازه از خدماتی است که این مرکز به صورت آنلاین و حضوری با بهره گیری از دستاوردهای روز دنیا ارائه مینماید.
شما میتوانید آپارتمان ، ویلا ، باغ ، سوله ، کارگاه و یا مغازه خود را برای خرید ، فروش و یا اجاره به صورت رایگان از طریق پورتال این مجموعه به ثبت برسانید و کمتر از یک هفته فابل مورد نظر را به فروش یا اجاره برسانید .
شماره تماس : ۰۲۱۶۵۵۱۶۵۸۳ ، ۰۲۱۶۵۵۳۳۳۱۴
تلفکس : ۰۲۱۶۵۵۱۶۵۸۳
شماره همراه : ۰۹۱۲۲۸۹۰۶۱۵ ( خزایی )
پست الکترونیکی : [email protected]
وب سایت : .maskan-andisheh.com

موقعیت جغرافیایی اندیشه : شهر اندیشه در 30 کیلومتری تهران ، 3 کیلومتری شمال غربی شهریار و 7 کیلومتری جنوب شرقی کرج واقع است و به لحاظ دسترسی مناسب به شبکه های ارتباطی منطقه از جایگاه ویژه ای برخوردار میباشد ، .شهر جدید اندیشه با وسعت 1495 هکتار بصورت مثلثی در جنوب شرقی شهر کرج و در شرق محور ملارد واقع گردیده است. اراضی مورد نظر از شرق به رودخانه کرج و از غرب به محدوده طرح توسعه و عمران شهر کرج بزرگ و از جنوب به جاده کرج به علیشاه عوض و از سمت شمال به اراضی روستای هفت جوی محدود است . شهر جدید اندیشه از نظر شرایط اقلیمی دارای آب و هوای نسبتا گرم و خشک در تابستان و سرد در زمستان می باشد و در ارتفاع 1200 متر از سطح دریا قرار دارد.

شما شایسته بهترین خدمات هستید ، ما را قابل این خدمت بدانید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - اندیشه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مسکن بزرگ اینترنتی شهر جدید اندیشه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :