ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011

مشاوره، تحلیل، نصب  و آموزش Microsoft CRM 2011

مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، پشتیبانی و نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2011
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM 2011 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.

دستاورد های CRM
• امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
• جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
• کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی به شکل ریشه ای
• ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
• ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
• مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش

مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
• کیفیت بالای این سامانه
• کارایی و ثبات بالا
• امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
• مدیریت آسان و کم هزینه
• پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
• تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمین های کاری گوناگون
• یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft


نصب و پیکربندی صحیح نرم افزار Microsoft Dynamics CRM امری دشوار و پیچیده است ، که نیاز به مهارت و دانش درزمینه ویندوزهای سرور مایکروسافت ، Exchange Server، SQL Server ، Dynamics CRM ، IIS و . . . دارد .

توجه !!! برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .

سرفصل مطالب آموزشی :

1-آموزش نصب Microsoft Dynamics CRM :
-پیکربندی سخت افزاری وتنظیمات نرم افزاری سرورهای جانبی لازم پیش از نصب CRM
-نصب CRM همراه نصب و تنظیمات Email Router ، Outlook Client و ...

2-آموزش مفاهیم و ابزار مقدماتی :
-مفهوم Account، Contact، Lead، Opportunity
-آشنایی با Activity ها
-تغییر و ایجاد داشبورد های سفارشی
-بررسی امکانات میزکار CRM
-...

3-آموزش مراحل و ابزار بازاریابی در CRM :
-ایجاد سرنخ های تجاری از روی اطلاعات خام گرداوری شده بازاریابی
-ایجاد و مدیریت لیست های بازاریابی
-ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی
-ساخت سریع و ساده کمپین ها
-مدیریت محصولات و افزودن محصولات جدید و کاتالوگ محصولات
-آشنایی با امکانات به کارگیری چندین واحد پولی در پروسه بازاریابی و فروش Multi Currency
-ایجاد و مدیریت لیست های قیمت متنوع
-ایجاد و مدیریت لیست های تخفیف
-تدوین و مدیریت ادبیات فروش و بازاریابی
-...

4-آموزش مراحل و ابزار فروش در CRM :
-ایجاد شرکت ها و افراد مرتبط و فرصت های بلقوه فروش از روی سرنخ های تجاری
-ایجاد و نگهداری اطلاعات رقبا بر اساس فرصت های تجاری و محصولات و مشتریان
-ایجاد و مدیریت پیش فاکتورها
-ایجاد و مدیریت سفارش ها
-ایجاد و مدیریت فاکتورهای فروش
-مدیریت واعمال تخفیفات، مالیات، هزینه های حمل و سایر هزینه ها
-ایجاد اهداف تجاری و مدیریت هدفگذاری توسط معیارهای اهداف
-...

5-آموزش مراحل و ابزار سرویس و خدمات پس از فروش در CRM :
-ایجاد و مدیریت تقویم خدماتی و برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش
-مدیریت و زمانبندی منابع و تجهیزات و اختصاص آنها به مشتریان
-مدیریت پایگاه های دانش و مقالات سرویس کاران
-مدیریت قرارداد های سرویس
-تعریف انواع خدمات و سرویس های قابل ارائه
-...

6-آموزش سفارش سازی و بومی سازی CRM :
-ویرایش فرمها و فیلدهای CRM
-ایجاد و اضافه نمودن موجودیت، فرم، فیلد، نموار و تغییرات سفارشی
-ایجاد چندین فرم سفارشی با دسترسی های مجزا بر روی یه موجودیت
-...

7-آموزش تنظیمات CRM
-بررسی تنظیمات کاربری CRM
-اضافه کردن و تعریف کاربران و تیم های کاربران
-تعریف ساعات کاری کاربران و تقویم و تعطیلات کاری
-تعریف دوره های مالی، واحد های پولی،موضوعات و دسته بندی های کاری و نقشها و ارتباطات کاری و انسانی
-تعریف سایت های کاری و قلمرو های تیم های مختلف عملیاتی
-تعریف تجهیزات و ابزار و گروه بندی منابع سازمان
-تعریف الگوهای مقالات، نامه ها و پستهای الکترونیک، قراردادها و گزارشات در قالب Word وPDF
-تعریف واحد های دسته بندی محصولات
-تعریف سطوح دسترسی در حد فیلد و log تغییرات فیلدها
-تنظیم سیستم شماره دهی خودکار
-اضافه نمودن زبانهای کاری سیستم
-تعریف سازمان ها و واحد های کاری متنوع
-مدیریت دیتا، تدوین قوانین جلوگیری از درج رکورهای تکرای، ورود اطلاعات و خذف همگانی اطلاعات
-مدیریت و یکپارچه سازیاسناد در Sharepoint و دیگر سایت ها
-ایجاد و مدیریت Workflow و روندهای کنترلی
-برقراری یکپارچگی کامل با Outlook و تعقیب فرایندها و رویدادهای CRM در Outlook
-....

8-آموزش برنامه نویسی SDK ونحوه استفاده از Java Script در CRM :
-ساخت Assembly و Plugin ها
-ثبت و استفاده از Plugin ها در CRM
-برنامه نویسی بر روی Event ها در سطح فرم توسط Java Script
-ایجاد Reportهای پیشرفته در Visual Studio و قرار دادن آنها در گزارشات CRM
-...

9-آموزش نگهداری Maintenance سرور و سرویسهای CRM
-پشتیبان گیری کلی و جزئی سرور و تنظیمات CRM
-Restore نمودن نسخه های پشتیبان
-باز گرداندن Data
-...



کاظمی
همراه : ***********
[email protected]
http://dynamics.blogfa.com/

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط