پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
دستگاه گیرنده دیجیتال -
اخذ نماینده فروش -
xdvb -
تعویض فلش مموری -
فروش dvd -
نرم افزار ضبط تصویر -
131 -
تغذیه -
مشخصات هارد اکسترنال -
فلش مموری ضبط برنامه -
هارد اکسترنال -
گیرنده تلویزیون دیجیتال -
ضبط -
هارد usb -
گیرنده دیجیتال 131 -
آنتن -
دریافت دیجیتال -
مموری -
نمایندگی ها -
نمایندگی فروش فلش مموری -
4 کانال -
گیرنده دیجیتالی x -
فروش فلش -
تصاویر تلویزیون -
پخش آنتن -
عکس تلویزیون -
اخذ نمایندگی -
نمایندگی فروش MP3 -
فلش مموری -
مجوز -
مانیتور تلویزیون -
2394 RDLJ 2394 -
قیمت مانیتور الجی -
مانیتور 2394 الجی -
فروش گیرنده دیجیتال usb -
tv external -
x vision -
pro -
تلويزيون -
"مانیتور" -
vision plus -
تلویزیون دیجیتال -
آنالوگ -
گیرنده usb -
مانیتور touch -
touch 2 -
گیرنده دیجیتالی تلویزیون -
فروش كامپيوتر -
گيرنده ديجيتالي -
دیجیتال تلویزیون -
مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011
مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، پشتیبانی و نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2011
Microsoft Dynamics CRM یک راه کار قدرتمند جهت مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که برای واحد های فروش، بازاریابی و خدمات رسانی مشتریان طراحی شده است.
با بهینه سازی فرایند های تجاری، پلتفرم تحلیلگر قدرتمند و یکپارچگی با Microsoft Outlook و محصولات دیگر مایکروسافت، سامانه Microsoft Dynamics CRM 2011 به شما در افزایش بهبود فرایند های تجاری کمک می کند.
دستاورد های CRM
• امکان ردیابی درخواست ها، پیشنهادها و شکایات مشتری
• جذب و حفظ مقرون به صرفه ترین مشتریان و تقویت حس وفاداری در آنان
• کاهش هزینه های دستیابی به رضایت مشتریان از طریق حل مشکلات در فرآیندهای اصلی به شکل ریشه ای
• ایجاد پایگاه های اطلاعاتی برای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
• ارتباط مؤثر با مشتری، مذاکره با آن ها و ثبت درخواست های آنان با هدف فهم نیازها و انتظارات آنان
• مونیتورینگ مرحله به مرحله نتایج فروش، خدمات پس از فروش و سایر روابط با مشتری با هدف تعیین سطح رضایت آنان از محصولات، خدمات و سایر فرآیندهای خدماتی و فروش
مزیت های استفاده از Microsoft Dynamics CRM که اثربخشی تجارت شما را افزایش می دهند عبارتند از:
• کیفیت بالای این سامانه
• کارایی و ثبات بالا
• امکان کار و مدیریت از راه دور (تحت وب)
• مدیریت آسان و کم هزینه
• پیاده سازی سریع سامانه مطابق با نیاز اکثر شرکت ها و سازمانهای ایرانی
• تطبیق سامانه با نیاز های سازمان های مختلف در ابعاد و زمین های کاری گوناگون
• یکپارچگی کامل با محصولات دیگر Microsoft
نصب و پیکربندی صحیح نرم افزار Microsoft Dynamics CRM امری دشوار و پیچیده است ، که نیاز به مهارت و دانش درزمینه ویندوزهای سرور مایکروسافت ، Exchange Server، SQL Server ، Dynamics CRM ، IIS و . . . دارد .
توجه !!! برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .
سرفصل مطالب آموزشی :
1-آموزش نصب Microsoft Dynamics CRM :
-پیکربندی سخت افزاری وتنظیمات نرم افزاری سرورهای جانبی لازم پیش از نصب CRM
-نصب CRM همراه نصب و تنظیمات Email Router ، Outlook Client و ...
2-آموزش مفاهیم و ابزار مقدماتی :
-مفهوم Account، Contact، Lead، Opportunity
-آشنایی با Activity ها
-تغییر و ایجاد داشبورد های سفارشی
-بررسی امکانات میزکار CRM
-...
3-آموزش مراحل و ابزار بازاریابی در CRM :
-ایجاد سرنخ های تجاری از روی اطلاعات خام گرداوری شده بازاریابی
-ایجاد و مدیریت لیست های بازاریابی
-ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی
-ساخت سریع و ساده کمپین ها
-مدیریت محصولات و افزودن محصولات جدید و کاتالوگ محصولات
-آشنایی با امکانات به کارگیری چندین واحد پولی در پروسه بازاریابی و فروش Multi Currency
-ایجاد و مدیریت لیست های قیمت متنوع
-ایجاد و مدیریت لیست های تخفیف
-تدوین و مدیریت ادبیات فروش و بازاریابی
-...
4-آموزش مراحل و ابزار فروش در CRM :
-ایجاد شرکت ها و افراد مرتبط و فرصت های بلقوه فروش از روی سرنخ های تجاری
-ایجاد و نگهداری اطلاعات رقبا بر اساس فرصت های تجاری و محصولات و مشتریان
-ایجاد و مدیریت پیش فاکتورها
-ایجاد و مدیریت سفارش ها
-ایجاد و مدیریت فاکتورهای فروش
-مدیریت واعمال تخفیفات، مالیات، هزینه های حمل و سایر هزینه ها
-ایجاد اهداف تجاری و مدیریت هدفگذاری توسط معیارهای اهداف
-...
5-آموزش مراحل و ابزار سرویس و خدمات پس از فروش در CRM :
-ایجاد و مدیریت تقویم خدماتی و برنامه ریزی برای خدمات پس از فروش
-مدیریت و زمانبندی منابع و تجهیزات و اختصاص آنها به مشتریان
-مدیریت پایگاه های دانش و مقالات سرویس کاران
-مدیریت قرارداد های سرویس
-تعریف انواع خدمات و سرویس های قابل ارائه
-...
6-آموزش سفارش سازی و بومی سازی CRM :
-ویرایش فرمها و فیلدهای CRM
-ایجاد و اضافه نمودن موجودیت، فرم، فیلد، نموار و تغییرات سفارشی
-ایجاد چندین فرم سفارشی با دسترسی های مجزا بر روی یه موجودیت
-...
7-آموزش تنظیمات CRM
-بررسی تنظیمات کاربری CRM
-اضافه کردن و تعریف کاربران و تیم های کاربران
-تعریف ساعات کاری کاربران و تقویم و تعطیلات کاری
-تعریف دوره های مالی، واحد های پولی،موضوعات و دسته بندی های کاری و نقشها و ارتباطات کاری و انسانی
-تعریف سایت های کاری و قلمرو های تیم های مختلف عملیاتی
-تعریف تجهیزات و ابزار و گروه بندی منابع سازمان
-تعریف الگوهای مقالات، نامه ها و پستهای الکترونیک، قراردادها و گزارشات در قالب Word وPDF
-تعریف واحد های دسته بندی محصولات
-تعریف سطوح دسترسی در حد فیلد و log تغییرات فیلدها
-تنظیم سیستم شماره دهی خودکار
-اضافه نمودن زبانهای کاری سیستم
-تعریف سازمان ها و واحد های کاری متنوع
-مدیریت دیتا، تدوین قوانین جلوگیری از درج رکورهای تکرای، ورود اطلاعات و خذف همگانی اطلاعات
-مدیریت و یکپارچه سازیاسناد در Sharepoint و دیگر سایت ها
-ایجاد و مدیریت Workflow و روندهای کنترلی
-برقراری یکپارچگی کامل با Outlook و تعقیب فرایندها و رویدادهای CRM در Outlook
-....
8-آموزش برنامه نویسی SDK ونحوه استفاده از Java Script در CRM :
-ساخت Assembly و Plugin ها
-ثبت و استفاده از Plugin ها در CRM
-برنامه نویسی بر روی Event ها در سطح فرم توسط Java Script
-ایجاد Reportهای پیشرفته در Visual Studio و قرار دادن آنها در گزارشات CRM
-...
9-آموزش نگهداری Maintenance سرور و سرویسهای CRM
-پشتیبان گیری کلی و جزئی سرور و تنظیمات CRM
-Restore نمودن نسخه های پشتیبان
-باز گرداندن Data
-...
کاظمی
همراه : ***********
[email protected]
http://dynamics.blogfa.com/
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | استان تهران |
آدرس : | استان تهران - تهران |
در مورد: مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011 -
مشاوره، تحلیل،نصب،پیاده سازی، نگهداری و آموزش عمومی و تخصصی Microsoft Dynamics CRM 4 & 2011 -
مشاوره، تحلیل، نصب و آموزش Microsoft CRM 2011 -
برای اولین بار در ایران، مشاوره، تحلیل، پیاده سازی، نگهداری و آموزش تخصصی Microsoft Dynamics CRM 2013 -
مشاوره و آموزش تخصصی روشهای فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) و تحلیل شبکه ای (ANP) (کلاسیک و فازی) -
آموزش، تحلیل و مشاوره سرمایه گذاری در بازارهای بورس، طلا، سکه، ارز و مسکن -
تحلیل، پیاده سازی و آموزش Dynamics CRM 2011 -
آموزش تجزیه و تحلیل داده ها در Microsoft SQL Serve -
مشاوره - تحلیل آماری و آموزش SPSS -
آموزش معامله گری و تحلیل تکنیکال بورس- مشاوره -
مشاوره انجام پروژه های دانشگاهی - آموزش پراپوزال نویسی و نحوه ویرایش مقاله -
مشاوره، آموزش و انجام پروژهای نرم افزار SolidWorks -
آموزش، مشاوره و انجام پروژهای مهندسی مکانیک -
آموزش ، مشاوره و اخذ گواهينامه ایزو در استان اردبیل -
آموزش AutoCad 2011 -
آموزش Microsoft SQL Server 2005 -
آموزش Total trainnig Microsoft SQL Server Development -
آموزش Microsoft SQL Server 2005 بصورت مالتی مدیا از موسسه آموزشی AppDev -
آموزش جامع Solid Work 2011 /اورجینال -
آموزش Microsoft Dynamics CRM