ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

موبایل لنوو Vibe Z

موبایل لنوو Vibe Z

اسمارت فون لنوو Lenovo K910 Vibe Z
Vibe Zیکی از قویترین و پیشرفته ترین اسمارت فون های لنوو است که با استفاده از پردازنده ی قدرتمند اسنپدارگون 800 و پردازنده گرافیکی Adreno 330 توان اجرای روان سنگینترین بازیها و برنامه ها و پخش فیلمهای حجیم 1080p را دارد. این گوشی دو سیمکارته از لحاظ امکانات ارتباطی یک پکیج کامل است و با پشتیبانی از 4G LTE خیال شما را از امکان اتصال به انواع شبکه های دیتای نسل سوم و بالاتر راحت میکند.
صفحه نمایش فول اچ دی آن از کیفیت رنگ و روشنایی و وضوح بسیار بالایی برخوردار بوده و نگاه کردن به آن بسیار لذت بخش است، به خصوص با توجه به استفاده از رابط کاربری Vibe اندروید که یکی از زیباترین رابط های کاربری بین تمام محصولات اندرویدی دنیاست. دوربین 13 مگاپیکسلی Vibe Zساخت سونی است که یکی از کمپانی های پیشرو در این تکنولوژی است. با همراهی فلاش LED دوگانه ی بسیار پرنور، امکان ثبت تصاویر در تاریکترین محیط ها هم ممکن است. در ادامه خواهید دید که K910 Vibe Z یکی از قدرتمندترین گوشی های هم دوره ی خود در دنیاست که از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است.
این گوشی با همراهی یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت و با توجه به مصرف کم دوام خوبی دارد و میتواند با یک بار شارژ انرژی مورد نیاز برای 33 ساعت مکالمه را تأمین کند، و در استفاده ی نرمال، تا دو روز دوام بیاورد.

مشخصات کلی : دو سیم کارته - وزن 145.2 گرم
پردازنده : Snapdragon 800 Krait 400 QuadCore 2.2GHz
پردازنده گرافیکی : Adreno330
حافظه : حافظه داخلی 16 گیگابایت - حافظه رم 2 گیگابایت - عدم پشتیبانی از کارت حافظه
صفحه نمایش : صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع FULL HD IPS و سایز صفحه 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی 401ppi و رزولوشن فول اچ دی 1920x1080
شبکه ها ارتباطی : 3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای دو بانده - GPS - بلوتوث نسخه 4
دوربین : 13.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی 5 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش LED
سایر مشخصات : سیستم عامل Android 4.3 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - باتری قدرتمند 3000 میلی آمپر با امکان 650 ساعت استندبای

گارانتی گرین سرویس
30 روز تعویض دستگاه
12 ماه تعویض قطعه

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: موبایل لنوو Vibe Z
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :