ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

نصب و آموزش و پشتیبانی نرم افزارحسابداری بیاورز

نصب و آموزش و پشتیبانی نرم افزارحسابداری بیاورز

فروش ، نصب و آموزش و پشتیبانی نرم افزارحسابداری بیاورز، ابزاری متفاوت و مدرن متناسب با انواع فعالیت های بازرگانی ، تولیدی و خدماتی با کاربری آسان و محیطی زیبا.
پشتیبانی کامل از عملیات خرید و فروش ، مرجوعی ، سفارش مشتری و سفارش خرید ، پیش فاکتور ، دریافت و پرداخت چک و نقد ، خرج کرد چک مشتریان واگذاری و وصول چک ها در محیطی ساده و بدور از پیچیدگی. با امکان چاپ فاکتور فروش ،رسید خرید، قبوض دریافت و پرداخت در فرمتهای استاندارد. با قابلیت تعیین ضابطه برای سررسید و مبالغ چکهای دریافتی و میزان فروش نسیه ، اعتبار مشتریان، ارزش افزوده و لیست قیمت کالا و خدمات.
نمایش لیست فاکتورهای تسویه نشده و سفارشات ناتمام به همراه جزئیات کامل شامل تاریخ تحویل. پیش دریافت ، الباقی تسویه نشده دارای جستجوی پیشرفته در میان کلیه اطلاعات ثبت شده در سیستم .
دفتر چک هوشمند بدون نیاز به ورود اطلاعات ، با امکان جستجو و ارائه گزارش تفکیکی چک های خودی ، چک مشتری ، چکهای خرج شده ، وصول شده ، نزد صندوق ، نزد بانک و .. با اعلان اتوماتیک لیست چکهای نزدیک به سررسید.
امکان تعریف نامحدود صندوقها ، فروشگاهها ، حسابهای بانکی، اشخاص، کارکنان، انبارها ، کالاها.امکان تخصیص اتوماتیک کارمزد به فروشنده و معرف توسط سیستم.
گروه بندی و تعریف کدینگ کالای سه سطحی با ارائه کدهای اتوماتیک بدون دخالت کاربرو امکان درج بارکد.
تخصیص حساب جداگانه برای هر طرف حساب ، تفکیک دریافت و پرداخت ها و کارکرد هر شخص به صورت اتوماتیک. ارائه گزارش گردش و موجودی جداگانه هر صندوق و حساب بانکی ، گزارش فروشها و خریدها.
قابلیت ارائه گزارشات مقایسه ای متنوع (تعدادی و ریالی و نرخ) خرید و فروش ها ، کاردکس و موجودی کالا به تفکیک هر انبارو به صورت جامع. با ویژگی پیشرفته صدور اسناد حسابداری اتوماتیک و ارائه ترازآزمایشی حسابداری جامع 5 سطحی بدون نیاز به صدور سند دستی .
تعریف کاربران و محدوده دسترسی هر کدام.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نصب و آموزش و پشتیبانی نرم افزارحسابداری بیاورز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط