ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پخش مویرگی محصولات شما در کردستان عراق

پخش مویرگی محصولات شما در کردستان عراق

به استحضار کلیه تولید کنندگان و بازرگانان محترم می رساند که شرکت زانوس ثبت شده در اقلیم کردستان عراق ، از ابتدای تابستان سال 1391 با اخذ تمامی مجوزهای لازم در اقلیم کردستان ، شروع به فعالیت به عنوان شرکت پخش مویرگی مواد غذایی نموده و در طی این مدت به مدد استفاده از سیستم فروش علمی و حرفه ای توانسته خود را به عنوان یکی از شرکت های پخش محصولات ترک و ایرانی در کردستان عراق معرفی نماید .
سیستم فروش شرکت به صورت مویرگی و شامل 2 مدیر فروش و 5 بازاریاب است که شهر سلیمانیه و سایر شهرهای اطراف آن را پوشش می دهد .
تعداد انبارهای فعلی شرکت 2 عدد و مساحت آنها 180 و 520 متر مربع می باشد . تعداد پرسنل شرکت نیز در مجموع 12 نفر است . تعداد ماشین های پخش این شرکت نیز 4 عدد کامیونت کیا B2700 می باشد .
لذا از کلیه تولیدکنندگان و بازرگانانی که تمایل به توزیع کالای مورد نظر خود به شکل مویرگی در اقلیم کردستان عراق دارند درخواست می گردد جهت مذاکره با این شرکت تماس حاصل نمایند .
لازم به ذکر است که شرکت بازرگانی آفتاب ، ثبت شده در ایران (استان کرمانشاه) مسئولیت مذاکره با تولید کنندگان و تهیه و ارسال اجناس به کردستان عراق را عهده دار می باشد . با توجه به مطالب معروضه ، امید است زمینه همکاری فی ما بین فراهم گردد .
تلفن دفتر کرمانشاه (بازرگانی آفتاب) : 7289001 0831 و 7289002 0831
همراه ایران : ***********
تلفن دفتر سلیمانیه (شرکت زانوس): 3310596 53 964+
همراه سلیمانیه : 0597 155 771 964+

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کرمانشاه
آدرس :  استان کرمانشاه - کرمانشاه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پخش مویرگی محصولات شما در کردستان عراق
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط