ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پذیرایی متفاوت از میهمانان نوروزی

پذیرایی متفاوت از میهمانان نوروزی

دید و بازدیدهای عید یکی از قشنگ ترین سنت های ما ایرانی ها در عید نوروز است و آجیل و شیرینی هم پای ثابت سفره های نوروزی ماست. شاید شما هم با این مشکل مواجه شوید و فکر کنید که پذیرایی تان مشابه دیگران است و به دنبال راهی می گردید که بتوانید در عین هزینه کم، از مهمانان نوروزی تان یک پذیرایی متفاوت داشته باشید.
با اینکه هر شهری شیرینی های خوشمزه و خاص خودش را دارد، اما شما می توانید در کنار این شیرینی های خوشمزه، از سوغاتی ها و شیرینی های سنتی تبریز – شهر شیرینی و شکلات ایران - هم استفاده کرده و یک پذیرایی کاملا متفاوت را تجربه کنید.
حلوا سرای احمد پور با بیش از 120 سال تجربه در تولید انواع حلوا و شیرینی های سنتی تبریز، این مشکل شما را حل می کند و با ارسال رایگان سفارش ها برای خریدهای بیشتر از 70 هزار تومان، کام شما و مهمانان تان را در سال جدید شیرین می کند.
حلوا و شیرینی های سنتی احمد پور، کاملا سالم و بهداشتی بوده و به دلیل استفاده از انواع خشکبار مغذی مانند گردو، بادام، پسته و کنجد می تواند به عنوان یک مکمل غذایی کاملا مقوی و سالم در صبحانه ها و عصرانه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.
برای خرید و ثبت سفارش عید، همین الان به وب سایت ما به آدرس www.soughatetabriz.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های ******** - 041 و *********** تماس بگیرید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پذیرایی متفاوت از میهمانان نوروزی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :