ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پذیرش سرمایه گذار با حداقل 500 میلیون سرمایه

پذیرش سرمایه گذار با حداقل 500 میلیون سرمایه

قیمت : تماس بگیرید

با سلام و احترام - سرمایه گذار محترم

اگر سرمایه ای نقدی حداقل معادل 500 میلیون تومان در اختیار دارید و میخواهید در زمینه ای بسیار جدید و عالی با بازدهی بسیار کوتاه مدت فعالیت خود را آغاز کرده و درآمدی چند میلیاردی داشته باشید، به پیشنهاد ما توجه فرمائید:

برای اولین بار در ایران و جهان، ما ابتکار و اختراعی در زمینه آموزش سریع و فوری مکالمه زبان انگلیسی انجام داده ایم. یک پکیج آموزشی (بسته آموزشی) طراحی کرده ایم که فرد یا افراد استفاده کننده از آن:

هیچ نیازی به کلاس رفتن، استاد و معلم، مشاهده فیلم آموزشی و یا فایل صوتی، آموزش از طریق نرم افزار یا تلویزیون و کامپیوتر و اینترنت ندارند. جالب اینکه اصلا نیازی به مطالعه کردن هم ندارند.
نیاز به تخصص خاص، تحصیلات خاص، معلومات قبلی، سن و سال خاص نیز وجود ندارد. یعنی این آموزش میتواند برای افراد 9 سال به بالا به کار گرفته شود.

همانگونه که در بالا گفته شد، کلیه روشهای معمول در ایران و جهان، یکی از روشهای فوق است. اما در این روش به هیچکدام از آنها نیازی نیست زیرا فرد فقط با روزی 1 تا 3 ساعت وقت گذاشتن، میتواند بین 1 الی 3 ماهه کاملا و روان مکالمه بسیار خوبی با سایرین داشته باشد.
دیگر نیاز به صرف حدود 5 سال وقت و حدود 6 میلیون تومان هزینه کلاس و حدود 2 میلیون تومان هزینه رفت و آمد به کلاس نیست
=============
اکنون در سراسر ایران، حدود 12 میلیون دانش آموز و حدود 9 میلیون دانشجو وجود دارد. در حال حاضر حدود 4 میلیون نفر در آموزشگاه ها و موسسات مختلف و مراکز آزاد، مشغول زبان آموزی هستند که همگی متمایل به یادگیری سریع مکالمه زبان انگلیسی هستند. کما اینکه شاید بیش از 20 میلیون نفر از جمعیت کشور، تمایل بسیاری برای یادگیری زبان انگلیسی به شیوه ای بسیار راحت دارند.
=============
ما قصد داریم از این محصول، یک میلیون نسخه تولید کنیم. متاسفانه سرمایه کافی برای تولید محصول را نداریم و حاضریم با فرد یا افرادی بصورت مشارکتی این پروژه را تکمیل و عرضه کنیم.
=============
تولید این محصول حدود 15 روز زمان خواهد برد و فروش کل محصول نیز حدود 4 ماه زمان می برد. به هر حال باید مدت زمان 6 ماه را برای از شروع تا پایان پروژه در نظر داشت. البته شاید در پایان ماه اول نیز کل سرمایه بازگشت شده باشد. زیرا قطعاً تعداد تقاضای خرید محصول، بسیار بسیار بالاتر از 1 میلیون نسخه خواهد بود.
=============
درآمد انجام کار چندین میلیارد میباشد. بطوریکه ما حاضر به فروش اختراع خود حتی با پیشنهاد مبلغ 2 میلیارد هم نشده ایم. زیرا اعتقاد داریم این مبلغ درآمد یکی از نمایندگان انحصاری ما در استان هاست.
=============
در صورتیکه تمایل به شراکت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارید، میتوانید با شماره *********** تماس حاصل فرمائید.
همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما نیز مراجعه فرمائید.

با آرزوی توفیق
ایده های نوین پارسی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پذیرش سرمایه گذار با حداقل 500 میلیون سرمایه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :