ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پژوهش ساوالان.مجری پایان نامه های دانشجویی

پژوهش ساوالان.مجری پایان نامه های دانشجویی

صفحه اصلی

از ابتدایی ترین مرحله خود تا انتهای آن. یعنی از موضوع یابی، پروپوزال نویسی، پایان نامه نویسی، اصلاحات در هر بخش به هر میزان و تعداد که باشد. و بسیاری دیگر از کار هایی که منتسب به امر پایان نامه نویسی باشد را می توان در دایره فلسفه وجودی موسسه پژوهش گنجاند.

در نظر داشته باشید شما می توانید رساله یا پایان نامه خود را به ما تحویل داده و کار انجام گرفته شده ای را دریافت کنید. یا در کوران تالاش های خود می توانید از ما به عنوان دستیار بهره ببرید. شاید هم تمایل داشته باشید از آرشیو عظیم سلکو در راستای بهبود نوشته های خود بهره بگیرید و ..

هر نوع کمک پژوهشی را می توانید از ما بخواهید. به هر شکلی، در هر قالبی، به هر سلیقه ای، در هر مسیر و جهت پژوهشی و..

صفحه پژوهش و پایان نامه، بدنه ای مهم محسوب می شود. چرا که تشریح کننده جوانب فعالیت های ما بوده و خواهد بود. این همان نکته ای است که در آغاز این نوشتار بدان معترف بوده و در انجام و انسجام صفحه جاری نیز تلاشی مضاعف به خرج دادیم تا سرفصلی اکمل بوده باشد.

روی سخن اولین و آخرین موسسه پژوهش، با شما عزیزانی است، که به هر دلیلی نیازمند به امورات تحقیقاتی شده و خواهان انجام یا به سرانجام رساند کاری محول شده و یا ایده های خود را دارید.
راهنمای کاربر:

موسسه پژوهش ذیل شرکت پژوهش ساوالان
به ازای هر معرفی 2000000 ریال پرداخت می کند..
آسودگی خاطر تان را فراهم خواهیم کرد. محیطی امن برایتان محیا ساخته و در نیل به خدماتی که خواهان دست یابی بدان هستید را به شکیل ترین صورت, عرضه خواهیم داشت.

علت العلل, نوشتار بالا از آنجا آبشخور خواهد داشت که, کاربری با خیال دریافت نیازمندی های خویش گام در وادی اینترنت می گذارد. آما آنچنان که باید بازخورد مثبتی را عاید نخواهد داشت.

شرکت « «پژوهش ساوالان», », این صفحه را در اساس به همین قصد و نظر به رشته تحریر آورده است که شما گرامیان مطلوب تر با فعالیت های و بخش های مختلف تارنمای «SELCO.IR » آشنا شده و رضایتمندی نهایی تان نسبت به مجموعه تحقیقاتی ما افزون شود.

در زیر از هرکدام از بخش ها به فراخور نیاز، و ضرورت در بیان، پاره ای توضیحات از ساخت و پرداخت هایی که در هریک از آنها صورت گرفته است، را پیش چشم خواهیم آورد. به همین منظور نیز از آغازین مرحله اقدام شما، کارمان را آغاز خواهیم کرد.



آوردگاه نخست : 

کاربر محترمی که شما باشید, به طرق مختلفی امکان حضورتان در این تارنما – سلکو -, امکان پذیر خواهد بود.

(از طریق لینک های تبلیغاتی که در سایت های گوناگون تعبیه شده است, جستجو در درگاه قدرتمند و پیچیده گوگل ” GOOGLE “, نمایندگی های مجاز شرکت, معرفی در قالب متقاضیانی که درجه خرسندی خود از مجموعه عظیم « پژوهش » که به شما انتقال داده و مشوقتان بوده اند و بسیاری راه های دیگر).

به هر روی ما را مکشوف گشته و خواهان آشنایی با قسم های مختلف آن شده اید.

آوردگاه دوم :

خوب است بدانیم در هر تارنمایی که در فضای تحت وب فعالیت می کنند, برای معرفی خود عموما بخشی را دارا هستند که در وصف ” راهنمای کاربر ” شهره اش کرده اند.

این مووسسه نیز از چنین منطقی بدور نبوده, و در شاکله صفحات اش, بخش مذکور را به زیبایی تعبیه و مسلح بدان شده است. و حاصل کار نیز همانی می شود که اکنون در آن حضور دارید.

آوردگاه سوم :

قبل از هر اقدامی, شاید کنجکاو باشید.

تا در بخش های متنوعی که در خودمان جمع کرده ایم, چشم چرانکی داشته و راحت تر گفته باشیم, عیار و ارزش و وزن واقعی مووسسه به دستتان آید. ما نیز ایمان داریم این توانمندی هامان آنقدر مبرهن هست که متقاضی را تا مرحله پایانی نسبت به این تشکیلات معتمد و وفادار نگاه داریم.

آوردگاه چهارم :

خدمت و هرآنچه که در حیطه تخصص ما است را ازابتدا مشخص سازید, اینکه قصد کلی تان در ورود به محمل علمی مووسسه بر چه چیزی استوار است.

آیا, اتفاقی, گذر تان بر کوی آشنایان, در مووسسه « پژوهش » افتاده است!!؟
آیا, به منظور گردآوری یکسری اطلاعات علمی – پژوهشی, آمده بودید!!؟
آیا, خدمتی از جنس, تحریر رساله و پایان نامه(کلیه رشته ها), منظور اول و آخرتان هست!!؟
آیا, نیازمندی اکنون تان مبتنی بر, خواستی در ردیف پروپوزال(کلیه رشته ها) خواهد بود!!؟
آیا, خواهان موضوعی برای رساله یا پایان نامه تان هستید!!؟
آیا, زمان که بدست آورده اید, را می خواهید صرف محملی امین و کارا در سپردن متون, برای ترجمه, مصروف شوید!!؟
آیا, نوشته هایی که بایستی ترجمه شوند, نیازمند زبان های مبدا و مقصدی به مّثّلِ انگلیسی – فارسی, فارسی – انگلیسی, عربی – فارسی, فارسی – عربی می باشند!!؟
آیا, گمان می کنید, امورات ویراستاری تان, محتاج به ذهن توانمند تری خواهد بود که یافتن اش زمان بری دارد!!؟
آیا, مقاله ای را با در چهارچوب ذهن خود و بر مبنای علایق و سلایق خود قصد انجام اش را دارید!!؟
آیا, مقاله ای در زمان ماخر یا حتی آنچه که از قبل داشته اید را در نظر دارید تنها مورد محک کارشناسان موسسه « پژوهش » قرار گرفته و بازبینی علمی را مجرب شده و در صورت نیاز نیز باهماهنگی خود شما اصلاحاتی در صف محتوایی و نگارشی در آن اعمال شود.!!؟
جملگی اینان ادعای به حقی است که به پشتوانه گروه عظیم تحقیقاتی ای که در شرکت « پژوهش ساوالان » گردهم آمده اند شدنی و انجام پذیر بوده, و تا اکنون نیز از راست قامتان چنین حوزه ای از تخصص بوده و با توکلی درخور ادامه گر شایسته این طریق نیز خواهد بود.(ان شاالله)

آوردگاه پنچم :

با توقف و مطالعه کاملی آکنده از تمانینه که باید صرف, ماندنی افزونتر در “ آوردگاه چهارم ” داشته باشید؛

دیگر با سطح فعالیت های شرکت, به خوبی آشنا گشته و می توانید ادعای خدمت یا خدماتی را که در لیست بالا مشاهده کردید را از ما خواهان باشید.

آوردگاه ششم :

بعد از منتخب شدن, خدمت یا دسته ای از آن خدمات, که قصد انجام اش را دارید, نکته ای ارزنده برایتان خواهیم داشت.

و آن بازدید از بخشی ویژه و پرترافیکی که زیر نام ” جدول تعرفه خدمات ” ی که, به وضوحی وصف ناپذیر مشخص است, می باشد.(بخش هایی که در لیست مرتبط به هزینه های خدمات مووسسه یافت نشد, از آنجا ناشی می شود که, برحسب خدمت یا خدماتی خاصی که متقاضی خواهان آن خواهد بود, هزینه مشخص شده, بعد از ثبت سفارش اولیه, متعاقبا اعلان خواهد شد).

آوردگاه هفتم :

هزینه های منتسب به خدمت مورد نظر را که رویت کردید.

آگاهیتان افزون تر خواهد گشت نسبت به اینکه “آوردگاه ششم“،به حق, فرایندی منطقی و عادلانه ای را تا نتیجه دادن اش, طی طریق کرده است. تمامی پروسه مشتمل بر قیمت گذاری خدمات شرکت, با صرف هزینه و زمانی توانفرسا بدست آمده و حصول نتیجه ای که, کارگروهی ویژه از فعالین و متخصصین این حوزه که در امر بازاریابی و امور مالی محاسبگران زبده ای هستند, انجام اش را به جان خریدند.

آوردگاه هشتم :

دیگر با خیالی آسوده و فراخی خاطر, می توانید اقدام به سفارش کنید.

در حرکت آغازین از این راه باید, سفارش خود را از درگاه رایانامه / پست الکترونیک که جملگی اشاره به ایملیل دارند, به ثبت اولیه برسانید(هرگونه سفارش یا ارسال مدارک از سمت و سوی متقاضی الزاما از وادی رایانامه مرتبط به ” Gmail ” شرک انجام خواهد گرفت. به درخواست های واصله از مجاری دیگر ترتیب اثر داده نخواهد شد).

آوردگاه نهم :

سفارشتان را از مسیر های اعلامی به ثبت رساندید.

منتظر فاکتوری از جانب مووسسه « پژوهش », خواهید بود. فاکتوری که حاوی زمان دقیق تحویل کار, یعنی درست در سر موعد مقرر. و ایضا مشمول بر, میزان دقیقی از هزینه های که بر مبنای ” جدول تعرفه خدمات ” محاسبه شده است. و پاره ای توضیحات دیگر, در خصوص, چگونگی ادامه کار.

(با لحاظ کردن تخفیف هایی همچون موارد ذیل، شرکت «پژوهش ساوالان» از هر فرصتی بهره خواهد گرفت، برای اجرایی سازی “سبک سازی”هایی از جنس تعرفه خدمات.)

آوردگاه دهم :

فاکتور نخستین را دریافت کردید.

شرکت در اولین فرصت پی گیری خواهد کرد..

ماردان ما پدران ما، بهشتیان برین اند. اثبات این مدعا پروراندن غیور اهلانی از جنس شیر زنانی

شما و مردانی آهنین دژ ، در صف شما خواهد بود. این همه، نشان از ایرانی متمدن که رویای نخستین بودن در اکمل

جنبه های کشوری – لشگری و خاصه امر تحقیق و تفحصی بر مبنای “پژوهش” را به عمل و اجرایی سازی اش را، ان قریب

جشن خواهد گرفت.

………………………………………………………

گروهتحقیقاتی، مووسسه «پژوهش»؛

//Investigative Group, Institute “research”//

موسسه پژوهش ذیل شرکت پژوهش ساوالان
به ازای هر معرفی 2000000 ریال پرداخت می کند..
………………………………………………………………

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پژوهش ساوالان.مجری پایان نامه های دانشجویی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط