ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پک نرم افزاری کینگ پرند 2014 -v-37

KING 37 Ultimate edition به همراه Autorun آنلاین
آنتی ویروس NOD32 با امکان آپدیت ۲ ساله از سرورهای اصلی شرکت ESET
به همراه نرم افزارها و بازی های جدید برای تلفن های همراه و تبلت ها
سی و هفتمین نسخه از برترین مجموعه نرم افزاری کشور همزمان با شروع فصل زمستان عرضه گردید. در ادامه می خواهیم با نگاهی به ویژگی های منحصربه فرد این مجموعه، علت برتری مطلق آن نسبت به تمامی محصولات مشابه را عنوان کرده و بدانیم که چرا تمامی کاربران کامپیوتر، مجموعه نرم افزاری را با نام KING می شناسند.
محدودیت های موجود در مجموعه های نرم افزاری نظیر قدیمی شدن نسخه برنامه ها با گذشت زمان، عدم دسترسی به بسیاری از نرم افزارها به دلیل محدودیت حجمی دیسک ها و ... کارشناسان شرکت پرند را بر آن داشت تا راه حلی هوشمندانه برای کنار گذاشتن همه محدودیت های یک مجموعه نرم افزاری برای شما در نظر بگیرند.
برای عملی ساختن این ایده نیاز به طراحی نرم افزاری پیشرفته از ابتدا بود تا بتواند ارتباط تمامی کاربران با بانک نرم افزاری شرکت را از طریق یک رابط کاربری ساده، زیبا و در عین حال قدرتمند فراهم کند. با بررسی های انجام شده طراحی و ساخت نرم افزاری در دستور کار قرار گرفت تا شما بتوانید علاوه بر دسترسی به تمامی نرم افزارهای قرار گرفته در داخل مجموعه نرم افزاری KING، به نسخه جدید تمامی برنامه ها در هر هفته و همچنین نسخه قدیمی نرم افزارهای معروف و پرطرفدار دسترسی پیدا کنید.
بر این اساس برنامه نویسان حرفه ای شرکت پرند، نرم افزاری با نام اتوران آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرده اند که امکان اتصال شما به آپدیت ترین و بزرگ ترین بانک نرم افزاری کشور را مقدور می سازد. بانک نرم افزاری شرکت پرند که در طی ۱۴ سال فعالیت مستمر گردآوری شده، شامل بیش از ۷۰۰ گیگابایت (معادل ۸۰ عدد DVD 9 گیگابایتی) نرم افزار تخصصی و کاربردی کمیاب بوده که روز به روز بر تعداد و حجم نرم افزارهای قرار گرفته در آن، افزوده می شود. در ضمن تمامی برنامه های موجود در بانک نرم افزاری برای کاهش حجم به صورت فشرده شده بوده و حجم واقعی نرم افزارها بیش از دو برابر میزان عنوان شده می باشد.
برای ارائه بهترین تجربه دانلود، سرورهای قدرتمند اختصاصی با سخت افزارهای حرفه ای نظیر پردازنده های XEON E5 و هاردهای SSD به همراه ارتباط اینترنتی از برترین تامین کنندگان پهنای باند جهان همانند LEVEL3 تهیه شده تا شما هیچ گونه محدودیتی در دریافت فایل ها نداشته و بتوانید با حداکثر پهنای باند اینترنتی خود اقدام به دانلود نرم افزارهای مورد نظر نمایید.
این برنامه منحصربه فرد در حقیقت ترکیبی از یک موتور جستجوگر قدرتمند، یک نرم افزار مدیریت دانلود، یک نرم افزار مدیریت فایل های فشرده و یک سیستم اکانتینگ می باشد. اتوران آنلاین با تمامی نسخه های ویندوز از XP تا 8.1 سازگار بوده و برای نصب و اجرا نیاز به هیچ گونه پیش نیاز نرم افزاری ندارد. همچنین نرم افزار به صورتی طراحی شده که علاوه بر امکان دریافت لیست جدید برنامه ها در هر هفته می تواند برای اضافه شدن قابلیت ها و نیازهای جدید کاربران، خود را نیز آپدیت کند. از جمله ویژگی های جدید اضافه شده در نسخه ۲.۰ اتوران می توان به اضافه شدن توضیح فارسی کارکرهای هر نرم افزار به صورت تفکیک شده، جلوگیری از به خواب رفتن سیستم در هنگام دانلود نرم افزار، نمایش میزان پیشرفت دانلود در Taskbar ویندوز، بهینه شدن ارتباط اینترنتی و سرعت دانلود اشاره کرد.
یکی دیگر از مزیت های استفاده از اتوران آنلاین امکان دریافت نرم افزارهای درخواستی شما می باشد. چنانچه شما احتیاج به نرم افزاری داشته باشید که در دیسک ها و اتوران آنلاین موجود نباشد می توانید با استفاده از سیستم تیکتینگ برنامه مورد نظر را درخواست دهید. کارشناسان نرم افزاری شرکت در اولین فرصت با بررسی نرم افزار درخواست شده، در صورت امکان آن را به آپدیت های بعدی اتوران آنلاین اضافه خواهند نمود تا شما بتوانید با کمترین زحمتی آنها را دریافت نمایید. بسیاری از نرم افزارهای قرار گرفته در اتوران آنلاین نیز درخواستی بوده و بر اساس نظرات کاربران گرامی به بانک نرم افزاری شرکت اضافه شده است.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - اسلامشهر
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پک نرم افزاری کینگ پرند 2014 -v-37
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :