ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

گلدان رو یخچالی

گلدان رو یخچالی

برای بسیاری از خانم ها تزئین روی یخچال از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و سعی می کنند به طور شایسته سلیقه و روحیه خود را به دیگران نشان دهند. لذا تنوع محصولات تزئینی رو یخچال بسیار زیاد شده و هر روز شاهده ایده ها و تولید محصولات جدید در دنیا هستیم.
گلدان رو یخچالی ایده ی جدید و جذابی است که بافتهای کارشده بر روی آنها مانند شن ها، سنگهای تزئینی، چمن و ... در رنگهای مختلف، تنوع را به محیط آشپزخانه به ارمغان می آورد. برخلاف نمونه های وارداتی (چینی) که دارای گل های مصنوعی می باشد، در این گلدان استفاده از گلهای طبیعی بجای گلهای مصنوعی تأثیر بسیار زیادی در شادابی و نشاط روحیه انسان دارد. درطراحی این گلدان سعی شده تا طراوت طبیعت را در قالبی کوچک و مینیاتوری داخل محیط خانه ومخصوصا آشپزخانه نماییم. به ویژه استفاده از بافت های طبیعی بر تأثیر انرژی مثبت آن نیزمی افزاید.
ابعاد مناسب و کوچک (8×6) و همچنین آهنربایی که در پشت این گلدان کار شده است، آنها را برای نصب برروی یخچال و هر سطح فلزی دیگری مانند کُم درب ها و پنجره ها، ستون ها ، میزهای فلزی و ... ایده آل می کند؛ در صورت تمایل به نصب بر روی دیوار می توان از چسب دو طرفه بجای آهنربا استفاده کرد.
شما می توانید بسیاری از انواع گلها و گیاهان را در این گلدان پرورش دهید. انواع کاکتوس ها مانند کاکتوس غوره ای، بند کفشی و ...، گیاهانی مانند گل یخ، برگ بیدی و پاپیتال مینیاتوری جلوه بسیار زیبایی را بر روی یخچال و سایر سطوح فلزی منزل شما ایجاد می کند.
جهت اخذ نمایندگی یا فروش کلی با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.
تلفن تماس *********** و *********** 
بازرگانی و فروش: مهاجر
دفتر مرکزی مشهد خیابان سناباد پلاک 10/2

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان شرقی
آدرس :  استان آذربایجان شرقی - تبریز
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گلدان رو یخچالی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :