ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Core I8262

Samsung Galaxy Core I8262 شباهت‌های بسیاری با مدل موفق Galaxy S3 mini دارد. عنوان I8262 نشان می دهد که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و می تواند به طور همزمان چند کار را انجام دهد و از این حیث مشابه مدل های گرانتر گوشی های رده بالاست.
آیا دنبال تلفن همراهی هستید که ترکیب متعادلی از زیبایی و قدرت و در عین حال عملکرد باشه و همراه با اون به عنوان یک گوشی سطح متوسط از امکانات و قیمت خوبی هم برخوردار باشه ؟ دنیا کامپیوتر به شما Galaxy Core I8262 سامسونگ رو پیشنهاد میده که اتفاقا علاوه بر مواردی که ذکر شد و شما خواستارش بودین از دو سیم کارت هم پشتیبانی می کنه . این گوشی هوشمند با ظاهری بسیار ساده رخ نموده که قدرت خودش رو پشت این ظاهر ساده خیلی خوب پنهان کرده.
صفحه نمایش Galaxy Core یک صفحه نمایش 4.3 اینچی از نوع TFT LCD است که رزولوشن 800×480 پیکسل را ارائه می‌نماید. با وجود ابعاد و رزولوشن صفحه نمایش، تراکم پیکسلی 217ppi به دست می‌آید که برای یک گوشی در این سطح، تراکم مناسبیست.
اما عملکرد صفحه نمایش چگونه است؟در اولین نگاه به صفحه نمایش، رنگ‌ها و نور آن ما را کاملا جذب خود نمود. با اینکه پنل این صفحه نمایش از نوع TFT است، اما رنگ‌های تولید شده توسط آن کاملا چشم نواز هستند. در ضمن، بر خلاف گوشی‌های سونی که با صفحه نمایش TFT، در زوایای مختلف به شدت کاهش عملکرد دارند، سامسونگ موفق شده صفحات نمایش خود را با کمترین کاهش عملکرد در زوایا تولید نماید که این برای Galaxy Core یک مزیت محسوب می‌گردد. موردی که لازم به ذکر است، عدم امکان تنظیم خودکار نور صفحه نمایش مطابق با شرایط نوری محیط است که ترجیح می‌دادیم این امکان نیز بر روی این گوشی وجود داشت.
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Core I8262
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :