ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10004،مراحل اخذ گواهینامه ISO10004،شرح خدمات ISO10004،صدور گواهینامه ISO10004،چکونگی اخذ ISO10004،راهنمای دری

دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10004،مراحل اخذ گواهینامه ISO10004،شرح خدمات ISO10004،صدور گواهینامه ISO10004،چکونگی اخذ ISO10004،راهنمای دری

قیمت : رقابتی

خدمات صدور گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004:2012

ISO10004:2012 چیست؟
سیستمی برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای و نظارت بر فرآیندهای اثر بخش و کارا در مورد پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان می باشد است .
دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004:2012
- فراهم آوردن منابع برای دسترسی به چارچوبی برای رضایتمندی مشتریان
- بالا بردن توانمندی سازمان برای افزایش رضایتمندی مشتریان
- افزایش قابلیت سازمان برای پاسخگویی به نظرات مشتریان
- کمک به سازمان برای ایجاد رویکرد مشتری محور و ارتباط مستمر و پویا با مشتریان
- پی ریزی مبنایی برای بازنگری و تحلیل مداوم فرآیند پایش و اندازه گیری
- تشخیص و توجه به نیازها و انتظارات مشتریان
- و دهها مزیت دیگر
تعاریف:
- مشتری: فرد یا سازمانی که محصول یا خدمتی را دریافت می کند .
- بازخورد: بازگشت دیدگاه ها، نظرات و شکایت یا رضایت به محصولات یا خدمات از سوی مشتری
- رضایت مندی مشتری: برداشت مشتری از درجه ای که الزامات مشتری در آن برآورده شده اند
شرح خدمات ISO10004:2012
- تعیین و تدوین خط مشی و اهداف پایش و اندازه گیری مشتری.
- - طبقه بندی مشتریان با توجه به عملکرد ورضایت آنها از سازمان
- تهیه و تدوین روشی جهت شناسایی انتظارات مشتری
- تدوین و ارائه روشهایی جهت بدست آوردن اطلاعات بازخورد برای بهبود رضایت مشتری
- تهیه و تدوین شاخصهای کلیدی عملکرد پایش و اندازه گیری مشتری
- ارائه روشی جهت دریافت و ردیابی نظرات و شکایات
- تحلیل و ارزیابی نظرات و شکایات به منظور بهبود کیفیت محصولات و خدمت به مشتری
- ارائه روشی جهت جمع آوری و تحلیل داده های مشتری
- ارائه روشی جهت ممیزی فرآیند پایش و اندازه گیری رضایت مشتری
- مسئولیت انجام ، مهلت اجرا ، بررسی اقدامات بعمل آمده و اثر بخش بودن اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه
- بهبود مداوم اثر بخشی و کارایی پایش و اندازه گیری رضایت مشتری

شرکت راهبرد صنعت نمایندگی مؤسسه بین المللی صدور گواهی Icerti کشور انگلیس تحت اعتبار ASCB
- با امکان ثبت و ردیابی در سایت مربوطه و بین المللی گواهینامه های ISO ، IRQA
ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتری ISO10004
تلفن های تماس شرکت راهبرد صنعت نمایندگی رسمی و انحصاری icerti ایران
******** - ********
مشاوره رایگان : *********** – ***********
www.icerti.net
[email protected]


تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  گیشا-کوچه هفتم-پلاک4-واحد2
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستاوردها و مزایای سیستم مدیریت کیفیت ISO10004،مراحل اخذ گواهینامه ISO10004،شرح خدمات ISO10004،صدور گواهینامه ISO10004،چکونگی اخذ ISO10004،راهنمای دری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط