ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش به سری فعالیتهایی گفته میشود که به ازای فروش کالا به شخص (کارخانه/اداره/فرد) داده می شود.کالا میتواند دارای گارانتی، خدمات یا هر دو باشد، مرکز فروشنده کالا موظف به انجام یک سری سرویسها، اعم از سرویسهای دوره ای و یا سرویسهای درخواستی خریداران میباشد.این سرویسها دارای دامنه بوده، که بسته به مرکز و تواناییهای آن، خدمات لازم ارائه میگیرد.این خدمات شامل کالیبراسیون، سرویسهای نگهداری، رفع عیب، تعویض قطعه، تعویض دستگاه و ... میباشد.پس از دریافت درخواست برحسب نوع سرویس، ممکن است عملیات در محل مشتریان یا در تعمیرگاه انجام شود.پس از انجام سرویس، لیست عملیات انجامی بر روی دستگاه به همراه جزئیات آن و فاکتور سرویس انجام شده تهیه میشود.سیستم جامع خدمات پس از فروش
• قابلیت پیاده سازی تحت شبکه داخلی
• قابلیت همزمان سازی اطلاعات بین مراکز بصورت Online ,Offline
• تعریف سطوح امنیتی جهت دسترسی به اطلاعات
• تعریف گزارشات توسط کاربر
• کارتابل الکترونیکی

امکانات کلی سیستم
1. محصولات/پروژه ها ( در کلیه مراحل تعریف اطلاعات، یک پروژه می تواند در قالب یک محصول تعریف گردد و جزئیات پروژه را بعنوان اجزا درج نمود)
• امکان ثبت اطلاعات عمومی محصول ، تصویر محصول، پیوست مستندات و مدارک محصول: اعم از درخواستها، نقشه ها، و...
• تعریف کاتالوگ قطعات همراه با جزئیات فنی، پیوست مستندات، تصویر قطعه، اجزاء مرتبط و...
• تعریف ساختار درختی محصول ، اطلاعات تکمیلی قطعه در محصول
2. انبار
• انبار خارجی: این قسمت با قابلیت ارتباط با سیستم های مدیریت انبار بسته های نرم افزاری دیگر، امکان مدیریت موجودی انبار را به کاربر می دهد.
• انبار داخلی: امکان تعریف انبار و ثبت موجودی کالاها در نرم افزار و استفاده از آن در قسمتهای دیگر سیستم.
3. خدمات پس از فروش
• اشخاص و شرکتها: اطلاعات کلی، گروهبندی مشتریان، آدرس و اطلاعات ارتباطی، نمایندگان، پیوست مدارک
• پیمانکاران و قراردادهای خدمات پس از فروش: تعریف مرکز خدمات پس از فروش، پیمانکاران و یا اشخاص انجام دهنده خدمات، قراردادهای نوع خدمات
• خدمات و مبالغ پایه، تعریف نوع خدمات، مبلغ پایه انجام بصورت واحد و نفر ساعت به صورت کلی و یا به ازای هر محصول
• تعمیرگاه و سرویس کاران: تعریف تعمیرگاههای پیمانکاران، سرویس کاران هر تعمیرگاه، درجه بندی پیمانکاران، مشخص کردن نوع خدمات قابل ارائه
• ارائه محصول به مشتری: ثبت تحویل محصول به مشتری به صورت تکی و یا سری با امکان ثبت سریالهای گروهی، امکان ثبت سریال اجزاء محصول در درخت محصول، مدت گارانتی، مدت خدمات، امکان ثبت اطلاعات تحویل، صدور رسید تحویل و چاپ کارت گارانتی
• درخواست سرویس: ثبت درخواست سرویس همراه با جزئیات، ثبت پیگیری و وضعیت سرویس
• تغییر وضعیت سرویس: تعیین وضعیت محصول در حال سرویس و ثبت مراحل انجام کار
• سرویس انجام شده: ثبت اطلاعات مربوط به انجام سرویس درخواست شده، عیوب، کارهای انجام شده، صدور فاکتور، مدت زمان انجام سرویس، نوع خدمات انجام شده
• سرویس سریع: ثبت سرویسهای تلفنی و غیر حضوری و ثبت زمان و شرح عملیات
• هشدار: اعلام هشدارهای الکترونیکی به مرکز اصلی و یا شخص خاصی در صورت طولانی شدن انجام سرویس
4. کارتهای هوشمند
• صدور کارتهای هوشمند: امکان صدور کارتهای هوشمند (MIFARE, Rfid ,…) و ثبت اطلاعات محصول بر روی کارتهای حافظه دار
• فراخوانی اطلاعات: خواندن اطلاعات مشتری، محصول، وضعیت گارانتی و... از روی کارت در زمان پذیرش
• آخرین سرویس: ثبت آخرین پذیرش و وضعیت آن بر روی کارت
• ورود و خروج: ثبت ورود و خروج محصول ار طریق کارت در زمان ورود به تعمیرگاه
5. تقویم کاری
ثبت جدول زمانبندی مربوط به انجام کالیبراسیون و سرویسهای دوره ای که مرکز خدمات بدون نیاز به درخواست مشتری انجام می دهد.
6. مرکز تلفن / مرکز SMS
پاسخگویی اتوماتیک نرم افزار از وضعیت دستگاه به مشتری با ارتباط با نرم افزار با توجه به شماره تلفن تعریف شده در اطلاعات مشتری
• ثبت تماسهای ورودی، امکان ضبط پیغام مشتری
• اعلام وضعیت محصول در مرکز به صورت اتوماتیک از طریق تلفن و SMS (با تماس از طرف مشتری و ورود شماره پیگیری)
• اعلام هزینه های مربوط به سرویس درخواست شده به مشتری از طریق تلفن و SMS (با تماس از طرف مشتری و ورود شماره پیگیری)
• اعلام وضعیت نهایی محصول از طریق ارسال پیام کوتاه به مشتری جهت آگاهی
7. گزارشات و گزارش ساز / نمودارها و نمودار ساز
گزارش ساز و نمودار ساز: نرم افزار دارای قابلیت تعریف انواع گزارش و نمودار از جدولهای بانک اطلاعاتی می باشد.
• گزارشات مربوط به اطلاعات پایه مانند اشخاص و شرکتها، محصولات ارائه شده، وضعیت گارانتی ها، درخواستهای ثبت شده، فراوانی عیوب و ...
• سرعت سرویس دهی، محصولات نزد تعمیرگاه
• صدور فاکتور، دستمزد انجام خدمات، حساب مشتریان و ...
• نمودارهای مرتبط با اطلاعات

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خدمات پس از فروش
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط