پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
قیمت مانیتور دست دوم lcd -
مراکز فروش GPS -
ایران فرستنده -
اخذ نمایندگی محصولات -
نمایندگی محصولات -
mp4 مارشال -
gps قيمت -
خرید مکان یاب -
فروش LCD -
نقشه های شهرهای ایران -
"fm transmitter" -
gps -
GPS Bluetooth -
mp4 -
رهیاب -
marshal -
gps رهیاب -
رهیاب مارشال -
راه یاب -
فیلم کوتاه -
tv -
کامپیوتر -
combo tv box -
مانیتور l -
پذیرش نماینده -
combo -
گردشگری شیراز -
تبریز تک -
فروشگاه شیراز فیلم -
اصفهان mp3 -
GPS اصفهان -
فروش کرج -
مشخصات mp4 -
خرید gps -
کرج -
فروش تبریز -
نقشه تهران gps -
مشخصات نقشه -
bluetooth gps -
فرستنده صدای -
تیونر -
lg -
full hd -
ماديران تهران -
مادیران تهران -
مانیتور lg -
تلویزیون lg -
تبلت 3D -
scolor -
تبلت سه بعدی -
خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش به سری فعالیتهایی گفته میشود که به ازای فروش کالا به شخص (کارخانه/اداره/فرد) داده می شود.کالا میتواند دارای گارانتی، خدمات یا هر دو باشد، مرکز فروشنده کالا موظف به انجام یک سری سرویسها، اعم از سرویسهای دوره ای و یا سرویسهای درخواستی خریداران میباشد.این سرویسها دارای دامنه بوده، که بسته به مرکز و تواناییهای آن، خدمات لازم ارائه میگیرد.این خدمات شامل کالیبراسیون، سرویسهای نگهداری، رفع عیب، تعویض قطعه، تعویض دستگاه و ... میباشد.پس از دریافت درخواست برحسب نوع سرویس، ممکن است عملیات در محل مشتریان یا در تعمیرگاه انجام شود.پس از انجام سرویس، لیست عملیات انجامی بر روی دستگاه به همراه جزئیات آن و فاکتور سرویس انجام شده تهیه میشود.سیستم جامع خدمات پس از فروش
• قابلیت پیاده سازی تحت شبکه داخلی
• قابلیت همزمان سازی اطلاعات بین مراکز بصورت Online ,Offline
• تعریف سطوح امنیتی جهت دسترسی به اطلاعات
• تعریف گزارشات توسط کاربر
• کارتابل الکترونیکی
امکانات کلی سیستم
1. محصولات/پروژه ها ( در کلیه مراحل تعریف اطلاعات، یک پروژه می تواند در قالب یک محصول تعریف گردد و جزئیات پروژه را بعنوان اجزا درج نمود)
• امکان ثبت اطلاعات عمومی محصول ، تصویر محصول، پیوست مستندات و مدارک محصول: اعم از درخواستها، نقشه ها، و...
• تعریف کاتالوگ قطعات همراه با جزئیات فنی، پیوست مستندات، تصویر قطعه، اجزاء مرتبط و...
• تعریف ساختار درختی محصول ، اطلاعات تکمیلی قطعه در محصول
2. انبار
• انبار خارجی: این قسمت با قابلیت ارتباط با سیستم های مدیریت انبار بسته های نرم افزاری دیگر، امکان مدیریت موجودی انبار را به کاربر می دهد.
• انبار داخلی: امکان تعریف انبار و ثبت موجودی کالاها در نرم افزار و استفاده از آن در قسمتهای دیگر سیستم.
3. خدمات پس از فروش
• اشخاص و شرکتها: اطلاعات کلی، گروهبندی مشتریان، آدرس و اطلاعات ارتباطی، نمایندگان، پیوست مدارک
• پیمانکاران و قراردادهای خدمات پس از فروش: تعریف مرکز خدمات پس از فروش، پیمانکاران و یا اشخاص انجام دهنده خدمات، قراردادهای نوع خدمات
• خدمات و مبالغ پایه، تعریف نوع خدمات، مبلغ پایه انجام بصورت واحد و نفر ساعت به صورت کلی و یا به ازای هر محصول
• تعمیرگاه و سرویس کاران: تعریف تعمیرگاههای پیمانکاران، سرویس کاران هر تعمیرگاه، درجه بندی پیمانکاران، مشخص کردن نوع خدمات قابل ارائه
• ارائه محصول به مشتری: ثبت تحویل محصول به مشتری به صورت تکی و یا سری با امکان ثبت سریالهای گروهی، امکان ثبت سریال اجزاء محصول در درخت محصول، مدت گارانتی، مدت خدمات، امکان ثبت اطلاعات تحویل، صدور رسید تحویل و چاپ کارت گارانتی
• درخواست سرویس: ثبت درخواست سرویس همراه با جزئیات، ثبت پیگیری و وضعیت سرویس
• تغییر وضعیت سرویس: تعیین وضعیت محصول در حال سرویس و ثبت مراحل انجام کار
• سرویس انجام شده: ثبت اطلاعات مربوط به انجام سرویس درخواست شده، عیوب، کارهای انجام شده، صدور فاکتور، مدت زمان انجام سرویس، نوع خدمات انجام شده
• سرویس سریع: ثبت سرویسهای تلفنی و غیر حضوری و ثبت زمان و شرح عملیات
• هشدار: اعلام هشدارهای الکترونیکی به مرکز اصلی و یا شخص خاصی در صورت طولانی شدن انجام سرویس
4. کارتهای هوشمند
• صدور کارتهای هوشمند: امکان صدور کارتهای هوشمند (MIFARE, Rfid ,…) و ثبت اطلاعات محصول بر روی کارتهای حافظه دار
• فراخوانی اطلاعات: خواندن اطلاعات مشتری، محصول، وضعیت گارانتی و... از روی کارت در زمان پذیرش
• آخرین سرویس: ثبت آخرین پذیرش و وضعیت آن بر روی کارت
• ورود و خروج: ثبت ورود و خروج محصول ار طریق کارت در زمان ورود به تعمیرگاه
5. تقویم کاری
ثبت جدول زمانبندی مربوط به انجام کالیبراسیون و سرویسهای دوره ای که مرکز خدمات بدون نیاز به درخواست مشتری انجام می دهد.
6. مرکز تلفن / مرکز SMS
پاسخگویی اتوماتیک نرم افزار از وضعیت دستگاه به مشتری با ارتباط با نرم افزار با توجه به شماره تلفن تعریف شده در اطلاعات مشتری
• ثبت تماسهای ورودی، امکان ضبط پیغام مشتری
• اعلام وضعیت محصول در مرکز به صورت اتوماتیک از طریق تلفن و SMS (با تماس از طرف مشتری و ورود شماره پیگیری)
• اعلام هزینه های مربوط به سرویس درخواست شده به مشتری از طریق تلفن و SMS (با تماس از طرف مشتری و ورود شماره پیگیری)
• اعلام وضعیت نهایی محصول از طریق ارسال پیام کوتاه به مشتری جهت آگاهی
7. گزارشات و گزارش ساز / نمودارها و نمودار ساز
گزارش ساز و نمودار ساز: نرم افزار دارای قابلیت تعریف انواع گزارش و نمودار از جدولهای بانک اطلاعاتی می باشد.
• گزارشات مربوط به اطلاعات پایه مانند اشخاص و شرکتها، محصولات ارائه شده، وضعیت گارانتی ها، درخواستهای ثبت شده، فراوانی عیوب و ...
• سرعت سرویس دهی، محصولات نزد تعمیرگاه
• صدور فاکتور، دستمزد انجام خدمات، حساب مشتریان و ...
• نمودارهای مرتبط با اطلاعات
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: خدمات پس از فروش
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
نماینده فروش و خدمات HP در ایران -
خدمات پس از فروش پکیج شاپه بوش ایران رادیاتور -
فروش و نصب و خدمات سرو يس و نگهداري انواع پله برقي در شرکت نگین پدیده قائم (عج) -
تعمیرات .خدمات صندلی.فروش لوازم .قطعات .صندلی اداری سعدی -
فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس apc در ایران -
فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس -
فروشگاه آل ور سیستم -مرکز فروش و خدمات کامپیوتر -
خدمات پس از فروش ساعتهای mp3 دار زانیکسxonix -
خرید و فروش و ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت ها -
طراحی و پیاده سازی شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی و خدمات پس از فروش -
فروش کامپیوتر با یکسال خدمات نرم افزاری رایگان در محل -
فروش و خدمات کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، فبلت، گوشی هوشمند، لوازم دیجیتال -
نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش استان البرز -
فروش ویژه خدمات اینترنت وایرلس ، +Adsl2 و Wimax -
فروش و خدمات اینترنت پر سرعت صبانت ADSL -
فروش مودم و ارائه خدمات اینترنت پر سرعت -
سیستم "ایران مارکت سنتر" امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران -
دانلود برنامه خدمات پس از فروش - نرم افزار خدمات -
نرم افزار خدمات پس از فروش -
نرم افزار حسابداری مراکز تعمیرگاهی و خدمات پس از فروش نوین