ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

توسعه کسب و کار با آوایا

گروه آوای رسا از مجموعه رسا رایانه افتخار دارد بعنوان نمایندگی AVAYA در کشور به معرفی و ارائه راه کار ها، توزیع محصولات و ایجاد شبکه خدمات، بومی سازی، پیاده سازی و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان می پردازد.
استفاده از راه کارهای مراکز تلفن و تماس AVAYA مزایای بسیاری را در بر خواهد داشت که مهترین آنها عبارتند از :
 کنترل و توزیع صحیح تماس های ورودی به سیستم با در نظر گرفتن سهولت تماس جهت مخاطبین، به طوری که در کوتاه ترین زمان به مناسب ترین فرد جهت ارائه سرویس و پاسخ انتظار، دسترسی پیدا نماید.
 چندین کانال ارتباطی را با یکدیگر مجتمع نموده و سازمان را قادر خواهد ساخت تا به شکلی کاملاً موثر با مخاطب خود از طریق کانال ارتباطی دلخواه وی، تماس برقرار نماید.
 تواناییهای خدمات خود را به شکل کاملا موثری توسعه داد.
 معرفی خدمات جدید بر روی کانالهای ارتباطی موجود که در سیستم های عادی قابل عرضه نیستند.
 جمع آوری وسیع تر و دقیق تر اطلاعات مشتریان، نسبت به میزان اطلاعاتی که صرفا از طریق مکالمه های تلفنی قابل جمع آوری است.
 حفظ ارتباط با مشتریان سیاری که به کانالهای ارتباطی محدودی دسترسی دارند.
 حفظ حقوق و پاسخگویی به نیازهای مشتری به وسیله پیگیری و گزارش گیری دقیق از تمام تماسهای قبلی.
 حصول اطمینان از اینکه مراجعه کنندگان می توانند از هر طریق با سازمان تماس برقرار کنند و نیز خدمات سازمان به شکل 24 ساعته در اختیار آنها است.
 واسط کاربری تحت وب.
 سیستم پیگیری وقایع (قابلیت پیگیری درخواستها توسط کاربر)
 دسترسی آسان به عوامل پشتیبانی از طریق کانالهای مختلف (تلفن، وب و روش های دیگر )
 مرکز تماس قابلیت اعلام وضعیت موجود را به روش های مختلف از جمله : پیام کوتاه، تماس تلفنی اتوماتیک، ارسال فکس خودکار، ارسال ایمیل و ... به مشتری در مواقع نیاز دارد.
 تسهیلات سیستم منشی خودکار.
 گزارش گیری با قابلیت متناسب سازی با شرایط مورد نظر.
 نظارت همزمان بر روی وضعیت کاربران و مشتریان.
 تعریف جریان کار و ارجاع کارها به عامل دیگر و تخصیص مجدد کار.
 نظرسنجی از مشتری.
 قابلیت اتصال به نرم افزارهای فروش.
 قابلیت یکپارچه سازی سازی با نرم افزارهایی مانند CRM , MS-Outlook و سایر نرم افزارهای مشابه.
 استفاده از رابط های برنامه نویسی TAPI.
 مدیریت به هنگام تماس ها و ارسال پیام.
 دارای قابلیت های مختلف برای مشاهده هشدارهای سیستم.

ما معتقدیم، مراکز تلفن و تماس دروازه ورود به بازار های جدید برای توسعه کسب و کار می باشند.
حال پرسش این است : شما تا چه اندازه به این دروازه جهت توسعه کسب و کار خود اهمیت داده اید؟؟؟
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.AVAYeRASA.ir مراجعه نموده و یا با شماره 500 229 84 تماس حاصل فرمایید.
پیروز و سربلند باشید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  تهران - یوسف آباد - خیابان هفتم - شماره 14
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: توسعه کسب و کار با آوایا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
تلفن گوشی سانترال تماس مرکز تلفن آوایا مرکز تماس مرکز تلفن آوايا مرکز تماس آوایا