ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

نرم افزار مدیریت ارتباطات

نرم افزار مدیریت ارتباطات

لينك سايت اين آگهي

قیمت : لطفا تماس بگیرید

اگر شخصی یکسال پس از آنکه محصولی از شما خرید با شما جهت خرید مجدد تماس گرفت ، آیا او را می شناسید و خرید قبلی اش را بخاطر دارید؟
• اگر کارمند جدیدی استخدام کنید چه مدت زمان می برد که همه مشتریان شما را بشناسد؟
• بر اساس قانون پارتو 20% مشتریان 80% سود شما را تامین می کنند ، چه کسانی جزء 20% مشتریان برتر شما هستند؟
• دلیل اصلی خرید نکردن مشتریان بالقوه شما چیست؟
• چند درصد افرادی که با شما تماس می گیرند از شما خرید می کنند؟
• چه کسانی در ماه قبل با شما تماس گرفته اند ولی هنوز خریدی انجام نداده اند؟
• پیش بینی می کنید که در ماه آینده به چه میزان درآمد داشته باشید؟
چنانچه پاسخ سوالات فوق را نمی دانید و یا بدست آوردن جواب یک سوال مستلزم آن است که وقت زیادی صرف کنید، بطور قطع شما برای مدیریت بخش فروش و یا مدیریت روابط خود با مشتریان از ابزار مناسب استفاده نمی کنید.
همانگونه که می دانید درآمد یک مجموعه تجاری از دو طریق حاصل می شود یا از فروش به مشتریان جدید و یا فروش مجدد به مشتریان قبلی .مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با تحلیل و آنالیز رفتار مشتریان و مدیریت ارتباطات با آنها هم به مشتریان جدید دست یابید و هم فروش مجدد مشتریان فعلی خود را افزایش دهید.

این سیستم پل ارتباطی بین مشتریان و یک فروشنده موفق می باشد .اطلاعات درج شده در یک سیستم CRM براحتی قابل دسترسی بوده و مشخصات آنها قابل پیگیری می باشد .همچنین گزارش کاری فروش و عامل فروش به راحتی صورت می پزیرد
امکانات نرم افزار:
1. امکان تعریف مشتری با مشخصات کامل
2. امکان گروه بندی مشتریان در یک یا چند گروه
3. امکان ثبت دریافت و پرداخت های مشتری
4. سیستم هوشمند جهت یادآوری های مهم
5. تقویم شمسی سیستم ارتباط با مشتری
ورود مشخصات مشتریان حقیقی اعم از کد مشتری، جنسیت، پیشوند(دکتر، مهندس،...)، نام و نام خانوادگی، تلفن، فکس، موبایل، ایمیل، وب سایت، استان، شهر، آدرس، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی ....
ورود مشخصات مشتریان حقیقی اعم از کد مشتری، جنسیت، پیشوند(دکتر، مهندس،...)، نام و نام خانوادگی، تلفن، فکس، موبایل، ایمیل، وب سایت، استان، شهر، آدرس، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و رشته تحصیلی و مدرک تحصیلی ....
ورود مشخصات مشتریان حقوقی اعم از کد مشتری، نام شرکت، زمینه فعالیت، تلفن، فکس، وب سایت، ایمیل، استان، شهر، آدرس و تعریف پرسنل مرتبط همراه با مسئولیت و واحد سازمانی آن پرسنل
اختصاص کارتابل روزانه به هر یک از کاربران که کلیه وظایف همان روز، وظایف سررسیده، وظایف آتی و موارد تکمیل شده را شامل می شود
ارسال گروهی ایمیل، به صورت آنلاین و یا توسط برنامه outlook (ارسال اتوماتیک بعد از connect شدن) قابل انجام است.
مشخصاتی که نرم افزار بر روی آنها آلارم می دهد و می توان با توجه به آن مجددا با مشتری ارتباط برقرارنمود:
- تاریخ تولد
- تاریخ اتمام قرارداد
- تاریخ سررسید اقساط و تاریخ سررسید چکها
- ایجاد محدودیت در دسترسی کاربران به فرمها و یا کلیدهای ورود اطلاعات، ویرایش، حذف در هر فرم
- محدودیت دسترسی کاربران به مشتریان خاص
- تعیین رمز و نام کاربری خاص به هر کاربر
شرکت طرح اندیشان تولید
***********-***********
www.tarhandishan.com
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: نرم افزار مدیریت ارتباطات
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :