ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی

آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی

لينك سايت اين آگهي

قیمت : 7900 تومان

بازاریابی مطمئن ترین روش کسب درآمد

ثروت باد آورده نیست!!

در این مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهای

افزایش سرمایه ، قدم به قدم بیان شده است.

با آگاهی از ترفندهای بازاریابی 50درصد راه را رفته اید!!!

همه چیز را در مورد بازاریابی ایران بدانید!!!

تنها به دانش و آگاهی در این زمینه نیاز دارد.

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا

تمام شرکتهای بزرگ وارد بازاریابی می شوند؟

مجموعه ای از بهترین مقالات در تمام زمینه های بازاریابی ایران

تمام سئولات شما در مورد بازاریابی را پاسخ خواهیم گفت...

جامع ترین و کامل ترین راهنمای بازاریابی ایران

دیگر نگران نباشید ???!!!!!

به همراه کتاب ترفندهای بورس به عنوان هدیه

با استفاده از این سی دی به سادگی به زمان مناسب خرید و فروش سهام پی خواهید برد و با هزاران نکته نا گفته افزایش سرمایه آشنا می شوید.

بازار یابی امیال ونیازهای ارضا نشده را شناسایی می کند.همچنین ضمن تعریف وتخمین اندازه یک بازار تعریف شده ، میزان سودآوری آن را نیز اندازه گیری می کند.به عبارت دیگر بازاریابی ،بخش هایی از بازار را به عنوان مناسب ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی ومشخص می کند که شرکت نیز توانایی وامکان عرضه خدمات به انها را دارد وهمچنین مناسبترین محصولات وخدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی ومعرفی می کند.
فلیپ کاتلر که در ادبیات مدریت ، به عنوان پدر مدیریت نوین بازاریابی معروف است، تعریف زیر را از بازاریابی ارایه نموده است:
بازاریابی یک فرایند اجتماعی ومدیریتی است که به وسیله آن ، افراد وگروها ، نیازها وخواسته های خود را از طریق تولید، عرضه ومبادله کالاهای مفید وبا ارزش با دیگران ، تامین می کنند

اگر از جمله افرادی هستید که قصد ارتقاء کسب وکار خود را دارید اینبار با فلیپ کاتلر همراه شوید تا با مبانی بازاریابی نوین آشنا شوید:
کلیدواژهای بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی، ماتریس تصمیم گیری، استراتزیهای نفوذ در بازار ،برنامه ریزی استراتژیک ،سیستم اطلاعات بازاریابی تحقیقات بازاریابی، شناسایی بازار هدف، بررسی فرآیند تصمیم به خرید، عوامل تاثیر گذار بر خرید،مدل رفتار خرید سازمانی،بازاریابی هدف دار، مدل stp دربازاریابی، انواع خط مشی های بازاریابی، طبقه بندی کالاها،کیفیت کالا، طراحی وبسته بندی، رفتار خرید، مراحل دوره عمر کالا ومنحنی plc، عوامل موثر در قیمت گذاری کالا، روشهای گوناگون قیمت گذاری کالا،کانالهای توزیع کالا، طراحی یک سیستم بازاریابی، سیستمهای خرده فروشی کالا، سیستمهای عمده فروشی کالا موقعیتهای آمادگی خریدار، روشهای تعیین بودجه تبلیغات و ...

قیمت : 7900 تومان

isbn:978-600-5096-81-1

برای دیدن توضیحات تکمیلی و سفارش پستی این محصول (بر روی عکس و یا عبارت "لینک سایت این آگهی" در زیر عکس محصول، کلیک کنید.)

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: آموزش جامع اصول و تکنیکهای بازاریابی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
marketing اصول بازاريابي اصول و تكنيكهاي بازاريابي بازاريابي مطمئن ترين روش كسب درآمد تكنيكهاي بازاريابي ترفندهاي بازاريابي مجموعه اي از بهترين مقالات در تمام زمينه هاي بازاريابي ايران