پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
پذیرش نماینده -
combo -
گردشگری شیراز -
تبریز تک -
فروشگاه شیراز فیلم -
اصفهان mp3 -
GPS اصفهان -
فروش کرج -
مشخصات mp4 -
خرید gps -
کرج -
فروش تبریز -
نقشه تهران gps -
مشخصات نقشه -
bluetooth gps -
فرستنده صدای -
تیونر -
lg -
full hd -
ماديران تهران -
مادیران تهران -
مانیتور lg -
تلویزیون lg -
تبلت 3D -
scolor -
تبلت سه بعدی -
تبلت اسکالر -
قیمت LED -
led -
فروش LED -
ساعت led 2 -
مانیتور 22تلویزیون -
مانیتور 22 اینج -
ما نیتور ال جی -
مانیتور tv -
تلویزیون دار -
ال جی -
lgمانیتور -
موس -
تولیدی -
شرکت مادیران -
قیمتهای -
500 -
501 -
اسپيكر -
اسپیکر -
باریک -
باربری -
قیمت مانیتور 20 ال جی -
مانیتور 20 ارازن -
ایجاد وفاداری در مشتریان
ایجاد وفاداری در مشتریان
حفظ تعهد عمیق به خرید مجدد یا انتخاب مجدد محصول یا خدمات، به طور مستمر در آینده، به رغم اینکه تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی به صورت بالقوه می تواند باعث تغییر در رفتار مشتری شود.در واقع تعهد مشتری نتیجه این است که یک سازمان مزایایی را برای مشتریان ایجاد کند به طوری که آنها افزایش خرید از آن سازمان را حفظ کنند.تعهد واقعی مشتری زمانی ایجاد می شود که بدون هیچ تشویقی خودش برای خرید برانگیخته شود.اگر سازمان به ارضای نیازهای مشتری ادامه دهد و خدماتش را به شیوه هایی ارائه دهد که همیشه دارای تقاضا باشد، ارزش دوطرفه ای ایجاد شده و هدف نهائی که همان وابستگی مشتری یا مدیریت استراتژیک روابط با مشتری است قابل حصول است.
ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=9
شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه و فعال)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان attach فایل های اسکن شده از کاتالوگ، بروشور و کلیه مستندات ارائه شده
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. کارتابل روزانه کاربر شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ... در دسته های وظایف جاری، ارجاعات، یادآوری ها، وظایف آتی و تکمیل شده ها
9. کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
10. ثبت سفارشات مشتری
11. صدور و چاپ پیش فاکتور
12. صدور و چاپ فاکتور
13. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
14. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
15. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
16. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
17. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
18. ثبت اطلاعات رقبای کاری
19. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
20. خدمات پس از فروش
21. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
22. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
23. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی به صورت دلخواه
24. دفترچه تلفن و آدرس ها
25. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نرم افزار (ارسال گروهی فکس(Fax)، پیام کوتاه (SMS)، ایمیل(Email)، پیام صوتی (Voice Mail))
28. ارسال نامه به یک یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس ها روی پاکت پستی
29. ماژول نمایشگاهها با امکان ایجاد سوالات و پاسخگویی بازدیدکنندگان غرفه در نمایشگاه و امکان گزارش گیری
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.TOLUESOFT.COM و یا WWW.TOLUECRM.COM مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 021-******** و 021-******** تماس حاصل نمایید.
"به مشتری خدمت کن"... به همین سادگی
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: ایجاد وفاداری در مشتریان
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
ایجاد وفاداری در مشتریان -
برنامه وفاداری مشتریان با استفاده از کارتهای لویالتی/اعتباری مخصوص مجموعه شما -
کارت وفاداری مشتریان (لویالتی کارت) -
خدمات کارت وفاداری مشتریان -
راه اندازی فروشگاه اینترنتی و ایجاد سرویس خرید پستی برای شما -
ارتباط مشتریان شما با پیامک قابل اجرا است -
خدمات طلایی برای مشتریان شرکت مهندسی آرپا -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان Sage ACT Premium 2011 ( v13 ) -
چگونه یک فروشگاه اینترنتی شخصی ایجاد کنیم ؟ -
مجموعه ی کامل آموزش ایجاد شغل و درامد در منزل -
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان طلوع امکان ارتباط با سیستم VOIP مبتنی بر Linux را دارد. -
طرح ایجاد بزرگترین و برترین مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری در ایران و خاو رمیانه فروش ، معاوضه ، مشارکت -
ارسال فکس از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ایده پرداز طلوع (Tolue CRM) مبتنی بر VOIP -
نگین مو و صورت کریستال بسیار زیبا و درخشنده با کیفیتی بسیار عالی... هزارن طرح زیبا را میتوان با این محصول بینظیر بر روی مو و بدن ایجاد نمود -
اهمیت وفادارسازی مشتریان ونرم افزار CRM(مدیریت ارتباط با مشتریان),نرم افزار فروش -
ماساژور جادویی سر ،تحریک عصبی ایجاد شده از فرق سه تا نوک پاهایتان -
امکان ایجاد و برگزاری آزمون و صدور کارنامه برای شرکت کنندگان را به صورت کاملا online فراهم مینماید -
افترشیو بعد از اصلاح بانوان-ترمیم سلولی وجلوگیری از ایجاد چروک وترک در بدن -
محبوب ترین نرم افزار متن باز و رایگان مدیریت ارتباط با مشتریان CRM ویتایگر VTigerCRM -
مدیریت ارتباط با مشتریان ویتایگر فارسی VtigerCRM 6 + دمو رایگان