ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

Crm،تعامل بیشتر و بهتر با مشتری

Crm،تعامل بیشتر و بهتر با مشتری

لينك سايت اين آگهي

قیمت : تماس بگیرید

این روزها مهمترین چالش پیش روی هر سازمان اقتصادی افزایش فروش است .در شرایط دشوار رقابت، ارتباط بهنگام و سازمان یافته با مشتریان مناسب ترین راه افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه هاست.crm به دست اندرکاران فروش امکان می دهد که بر تمامی مراحل گوناگون فرآیند فروش، مدیریت کنند و گام به گام و لحظه به لحظه از اولین تماس تا تأمین رضایت مشتری با وی ارتباط سازنده داشته باشند.زیرسیستم های پیگیری ، برنامه ریزی تماس ها ، گزارش دهی ، یادآوری و هشدار ، ارتباط الکترونیک ، پیام رسان ، بانک اطلاعاتی جامع ، خدمات مشتریان و دیگر امکانات متنوع چنین نرم افزارهایی به مشتریان امکان می دهد که در هرجا و هر زمان خواسته های خود را به شرکت ابلاغ کنند و اطمینان داشته باشند که نه چیزی فروگذارمی شود و نه کاری فراموش می گردد.crm تصویری کلی و روشن و در عین حال همراه با تمامی جزئیات مورد نیاز از مشتریان و فرآیند فروش به دست می دهد و این امکان را فراهم می سازد که با هر مشتری ارتباطی ویژه و کارساز برقرار کنیم تا هیچ فرصتی را برای فروش بیشتر و تأمین بهتر رضایت مشتری از دست ندهیم .

مدیریت ارتباط مشتری (Customer Relationship Management: CRM) فقط به معنی استفاده از فناوری‌های روز دنیا برای افزایش فروش نیست، بلکه راهبردی است که طی آن سازمانی تلاش می‌کند تا با آگاهی از نیاز‌ها و رفتارهای مشتریانش، ارتباط موثرتری با آن‌ها برقرار سازد.در واقع آنچه که میزان موفقیت سازمان در ارتباط با مشتری را رقم می‌زند، فلسفه تجارت آنهاست نه تجهیزات فنی.با این حال استراتژی‌های CRM موفق همواره متکی بر استفاده از فناوری بوده است.

مهم‌ترین مزیت استفاده از یک سیستم CRM، برقراری ارتباط بهتر با مشتریان کنونی خواهد بود که دستاوردهای زیر را در پی دارد:

• افزایش فروش از طریق برنامه ریزی زمانی مناسب (به کمک پیش بینی نیاز مشتری بر پایه بررسی تاریخچه تمایلات مشتری)
• شناسایی بهتر نیاز مشتریان از طریق شناخت نیازهای خاص هر مشتری
• فروش یک محصول به همراه محصولات دیگر با استفاده از ارائه و پیشنهاد محصولات مکمل و جایگزین
• مشخص کردن سودآور بودن یا نبودن هر یک از مشتریان
این امر منجر به بازاریابی بهتر محصولات و خدمات شما خواهد شد، البته به شرطی که بازاریابی هدفمند و موثر به سمت نیازمندی‌های مشتریان متمرکز گردد و نیز ایجاد محصولات و خدماتی جدید و یا به روزرسانی شده به منظور کسب بازار و کسب و کار بهتر در آینده، در دستور کار قرار گیرد.

در ‌‌نهایت این موارد می‌توانند منجر به چنین نتایجی برای سازمان شما شود:

• افزایش رضایت و حفظ مشتریان و اطمینان از این واقعیت که خوشنامی شرکت شما محفوظ خواهد ماند و در پی آن بازار شما نیز به رشد خود ادامه خواهد داد.
• برای مشتریان موجود ارزش افزوده در پی داشته و هزینه‌هایی که شما برای ارتباط و پشتیبانی از آنان در نظر گرفته‌اید، به واسطه افزایش کارایی کل و کاهش قیمت تمام شده کالای فروش رفته، کاهش خواهد یافت.
• با تمرکز بر روی سود‌آور‌ترین مشتریان و نیز رسیدگی به مشتریانی که سود‌آوری کمتری برای شما دارند، با استفاده از کارا‌ترین روش‌ها، سودآوری شما افزایش خواهد یافت.

فرزانه رنجبری
شماره تماس: ***********
آدرس ایمیل: [email protected]

کلمات کلیدی:مشتری،مدیریت،فروش بیشتر،افزایش رضایت و حفظ مشتری،
با تمرکز بر روی سود‌آور‌ترین مشتریان

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: Crm،تعامل بیشتر و بهتر با مشتری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط