ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سامانه مدیریت اسناد

شرکت ویراتک شریف با هدف ارائه راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از سال 1389 شروع به کار نموده است.این مجموعه با پشتوانه نیروهای کارآزموده فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور و با ارائه سطح بالایی از دانش فنی روز در حوزه های مشاوره، تحلیل، طراحی و تولید نرم افزار توانسته است ارتباطی ارزنده میان نخبگان دانشگاهی و صنعت کشور برقرار کند.
سامانه مدیریت مکاتبات یا «اتوماسیون اداری ویراتک» راهکاری جامع برای مدیریت مکاتبات اداری هر سازمان یا شرکت خواهد بود.طراحی این سامانه به گونه‏ ای است که توانایی همگن شدن با مشتریان متفاوت با نیازها و تعداد کاربران متفاوت را دارد.مهم‏ترین ویژگی‏ های این سامانه علاوه بر ویژگی ‏های عمومی را می‏ توان در موارد زیر بیان نمود:
• پیاده سازی تحت وب
• استقلال از بستر نرم افزاری و سخت افزاری
• رعایت صحیح اصول طبقه بندی اطلاعات بر اساس سلسله مراتب اداری
• رعایت اصول امنیت اطلاعات جهت حفظ اسرار سازمان ها و شرکت ها
• سادگی و کاربرپسندی
• برخورداری از نرم‏افزار ویرایشگر متن داخلی فارسی و انگلیسی و عدم نیاز به باز کردن نرم افزارهایی مانند Microsoft Word در هنگام اجرا که علاوه بر کاهش سرعت عمل و ایجاد مسائل امنیتی، نرم افزار را به بستر سخت افزار و سیستم‏ عامل آن وابسته می‏کنند.
• برخورداری از سیستم دبیرخانه بر مبنای نیاز کاربران شرکت ها و سازمان های ایرانی
• ارسال دومرحله ای نامه ها
• برخورداری از امکان تقسیم و واگذاری پیگیری نامه ‏ها
• بایگانی و مرتب سازی نامه‏ های ارسالی و وارده
• جستجوی پیشرفته میان نامه ‏های اداری و پیوست‏ ها
• امکان پیاده سازی فرآیندهای اولیه برای جابجایی درون سازمانی و ارجاع خودکار نامه ‏ها
• تعیین دقیق سطوح محرمانگی برای هر نامه با توجه به تعاریف اولیه سیستم توسط کارفرمایان
• امکان اعمال تنظیمات شخصی برای کاربران
• پشتیبانی از گروه‏ های عمومی و شخصی
• امکان ساختاردهی به شماره نامه ‏ها و پشتیبانی گروه‏بندی برای سریال نامه ‏ها
• امکان انتقال پیش‏نویس به همراه مشاهده روند انتقال آن
• امکان مشاهده گرافیکی درخت ارجاع نامه ‏ها
• امکان برچسب گذاری نامه ‏ها و جستجو بر اساس برچسب‏ ها
• پشتیبانی از هامش(پاراف) نامه ‏ها
• امکان مشاهده نامه ‏ها در محیط وب بدون نیاز به نصب افزونه یا برنامه جانبی
• پشتیبانی از پیام‏ های شخصی و ارسال انبوه آن (مثال: ارسال خصوصی فیش حقوقی کاربران)
• پشتیبانی از ارسال فایل همراه با پیام ‏های شخصی
نمایش و دسترسی به کارتابل نقش‏ های مختلف سازمان در یک صفحه و جستجو در تمامی آن‏ ها
7- متن تخصصی سامانه مدیریت فرآیندها
شرکت ویراتک شریف با هدف ارائه راهکارهای تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، از سال 1389 شروع به کار نموده است.این مجموعه با پشتوانه نیروهای کارآزموده فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور و با ارائه سطح بالایی از دانش فنی روز در حوزه های مشاوره، تحلیل، طراحی و تولید نرم افزار توانسته است ارتباطی ارزنده میان نخبگان دانشگاهی و صنعت کشور برقرار کند.
سامانه مدیریت فرآیندهای سازمانی(مدیریت گردش کار) شرکت ویراتک شریف، راهکاری جامع برای مدیریت گردش کار در هر سازمان یا شرکت است.با استفاده از این سامانه می توان ضمن استانداردسازی و مدل نمودن فرآیندهای سازمانی، هزینه های عمومی چون مصرف کاغذ و جابجایی درون سازمانی پرونده ها را کاهش داده و مهم تر از آن، روند انجام امور اداری را شفاف، ساده و تا حد ممکن کوتاه نمود.مهم ترین ویژگی های این سامانه علاوه بر ویژگی‏ های عمومی را می‏ توان در موارد زیر بیان نمود:
• پیاده سازی تحت وب
• استقلال از بستر نرم افزاری و سخت افزاری
• رعایت صحیح اصول طبقه بندی اطلاعات بر اساس سلسله مراتب اداری
• رعایت اصول امنیت اطلاعات جهت حفظ اسرار سازمان ها و شرکت ها
• سادگی و کاربرپسندی
• امکان تعریف کلیه فرآیندهای مورد نیاز هر سازمان
• امکان دسته بندی فرآیندهای سازمانی (اجرایی، اداری،...)
• امکان تفکیک اشخاص و نقش ها از یکدیگر با توجه به نیازهای سازمان
• امکان طبقه بندی صحیح مکاتبات بر مبنای اشخاص و نقش ها
• امکان نمایش گرافیکی مراحل مختلف هر فرآیند
• امکان مشاهده وضعیت هر فرآیند و گزارش گیری در خصوص نحوه پیاده سازی سازمانی آن
• امکان تعریف وظایف و فعالیت ها برای کاربران
امکان نمایش و گزارش گیری از وضعیت پیشرفت هر وظیفه یا فعالیت در درون سازمان

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سامانه مدیریت اسناد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :