ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بسط و تعمیم برند یا نام تجاری Brand Extension

Brand Extension

توسعه و بسط برند یا نام تجاری به معنی توسعه یک نام تجاری در دسته بندی‌های محصول جدید است.این شاخه ی جدید با نام تجاری خود ، می تواند مرتبط یا نامرتبط با دسته بندی محصولات موجود باشد.یک نام تجاری پرآوازه و موفق به سازمان برای معرفی محصولات در دسته بندی های جدید کمک‌های شایانی ارائه می‌نماید.

به عنوان مثال محصول اصلی برند نایک "کفش" است.اما در حال حاضر برند خود را در عینک آفتابی، توپ های فوتبال،بسکتبال و تجهیزات گلف توسعه داده است.

نام تجاری موجود که به توسعه نام تجاری منجر می گردد را نام تجاری منبع یا والدین "Parent Brand" گویند.

اگر مشتریان کسب و کار جدید دارای ارزش ها و آرمان های هماهنگ / مطابق با مشتریان کسب و کار اصلی بوده،و اگر این ارزش ها و آرمان در نام تجاری گنجانده شده، این احتمال وجود دارد که توسط مشتریان در کسب و کار جدید نیز پذیرفته گردد.
توسعه یک نام تجاری در خارج از دسته‌بندی هسته مرکزی یا اصلی محصول می تواند مفید باشد؛ بدین معنا که به ارزیابی فرصت های دسته‌بندی محصول، شناسایی منابع مورد نیاز، کاهش ریسک،و اندازه گیری و ارتباط با نام تجاری و تجدید نظر در آن یاری می رساند.بسط و تعمیم نام تجاری ممکن است موفق یا ناموفق باشد.


تیم مشاوران مدیریت ایران ام.سی.تی

Iran Management Consultants Team

رای سازمان ها و موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی شامل:
مشاوره و اجرا تفکرات مدیریت استراتژیک برند
برگذاری جلسات فوکوس گروپ "Focus Group"
تشخیص و ارائه گام به گام تداعیات برند "Brand Association"
تهیه نقشه تداعیات برند
تهیه جداول کمپین های تبلیغاتی بر اساس مشخصات برند
تهیه دفترچه برند Brand CI Guide

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بسط و تعمیم برند یا نام تجاری Brand Extension
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
تعمیم برند یا نام تجاری Brand Extension مشاوره برند مدیریت برند تیم مشاوران مدیریت ایران ام.سی.تی Iran Management Consultants Team