ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

پیاده سازی و استقرار ایزو 10004 ، کمترین قیمت ایزو 10004

پیاده سازی و استقرار ایزو 10004 ، کمترین قیمت ایزو 10004

لينك سايت اين آگهي

قیمت : لطفا تماس بگیرید

تماس با شرکت ویکی ایزو WIKI ISO
• موبایل: *********** – دهقان – مدیر بازرگانی
• تلفن: ********
• پست الکترونیک: [email protected]
• وب سایت: www.iso-consulting.co
• آدرس: تهران – بلوار آفریقا ( جردن )

یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است.بنابراین، نظارت و سنجش رضایت مشتری ضروری است.اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی، محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند.
یک عامل کلیدی در موفقیت سازمان رضایت مشتری از آن سازمان و محصول است.بنابراین، نظارت و سنجش رضایت مشتری ضروری است.اطلاعات بدست آمده از نظارت و سنجش رضایت مشتری باعث کشف فرصت ارتقا استراتژی، محصولات، و پروسه های سازمان می شود که توسط مشتریان ارزش گذاری شده و جزو اهداف سازمان هستند.چنین پیشرفت هایی اعتماد مشتری را تقویت می کند و مزایای بازرگانی و سایر مزایا را بدنبال دارد.این استاندارد بین المللی در اجرای یک پروسه موثر نظارت و سنجش رضایت مشتری به سازمان کمک می کند.

رابطه گواهینامه ایزو 10004 با ایزو 9001:2008
این استاندارد بین المللی منطبق با ایزو 9001:2008 است، این استاندارد با فراهم سازی راهنمایی درمورد نظارت و سنجش رضایت مشتری اهداف ایزو 9001:2008 را پشتیبانی می کند.این استاندارد دستورات خاصی را در ایزو 9001 که مربوط به رضایت مشتری است شناسایی می کند.
رابطه با ایزو 9004:2009
این استاندارد همچنین با ایزو 9004:2009 همخوانی دارد، این ایزو به حفظ موفقیت یک سازمان کمک می کند.
این استاندارد همچنین با ایزو 10001، ایزو 10002، و ایزو 10003 مرتبط است.

ایزو 10001 شامل راهنمایی است برای هدایت سازمان های مرتبط با رضایت مشتری.این راهنمایی ها باعث کاهش احتمال بروز مشکل می شود و عوامل شکایت و اختلاف را که باعث نارضایتی مشتری است از بین می برد.
ایزو 10002 حاوی راهنمایی است برای رسیدگی به شکایات مربوط به محصولات.این راهنمایی ها اعتماد و وفاداری مشتریان را با رفع موثر و کارآمد شکایات حفظ می کنند.راهنمایی های موجود در این استاندارد بین المللی به پیاده سازی پروسه رسیدگی به شکایات کمک می کند.برای مثال پروسه های شرح داده شده در این استاندارد می توانند با استفاده از پروسه رسیدگی به شکایات به سازمان در نظارت و سنجش رضایت مشتری کمک کنند.
ایزو 10003 درمورد حل اختلافات مربوط به شکایت از محصول است که در داخل سازمان به طور رضایت بخش قابل حل نیست.ایزو 10003 در به حداقل رساندن نارضایتی مشتری که از شکایت های حل نشده سرچشمه می گیرد موثر است.
این چهار ایزو می توانند بصورت مجزا یا در تعامل با یکدیگر استفاده شوند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس :  تهران – بلوار آفریقا ( جردن )
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: پیاده سازی و استقرار ایزو 10004 ، کمترین قیمت ایزو 10004
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
الزامات ایزو دریافت ایزو دوره ایزو شرکت گواهی دهنده ایزو پیاده سازی ایزو مشاوره ایزو 9001 گواهینامه ایزو 9001 شرکت ایزو سایت ایزو ايزو 9001 انواع ایزو صدور گواهینامه ایزو سیستم مدیریت زیست محیطی الزامات استاندارد ایزو 9001 خدمات مشاوره مدیریت سایت استاندارد مواد غذایی ایزو 22000 چیست ایزو 14001 چیست استاندارد ایزو چیست استاندارد ایزو 14001 دوره ایزو 9001 استاندارد ایزو 10015 استاندارد HACCP آموزش ایزو 9001 ایزو 9001 چیست شرکت مشاوره ایزو گواهینامه ایزو سیستم مدیریت کیفیت ایزو 14001 اخذ ایزو ایزو 10002 ایزو 17025 استاندارد صنایع غذایی استاندارد ایران مشاوره ایزو استانداردهای صنایع غذایی اخذ گواهینامه ایزو دریافت گواهینامه ایزو الزامات ایزو 9001 ایزو چیست ایزو 27000 ایزو 10015 شرکت های مشاوره ایزو استاندارد ایزو 9001 آموزش ایزو استقرار ایزو استاندارد ایزو 22000 استاندارد ایزو

آگهی های مرتبط