ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه

ایران تازه

بازاریابی اصلی ترین فرایند در عملیات کسب و کار هر بنگاه اقتصادی است.مرکزمشاوره مدیریت ایران تازه با ایجاد نگرش تفکیکی بین اجزای فرایند بازاریابی هر سازمان و سایر اجزای آن نظیر فروش، بازاریابی را بستر سازی سازمانی برای نیل به فروش مطلوب می داند.

وظیفه بازاریابی شناسایی نیازهای اجتماعی، بررسی خواسته ها و پاسخ دهی صحیح به تقاضا هاست از طریق مبادلات پولی و مالی.اصلی ترین رسالت فرایند بازاریابی در هر سازمان، توسعه نگرش مستحکم از محصولات آن سازمان بین مخاطبین هدفِ بالقوه و تلاش در بالفعل سازی آنان است.بازاریابی به بخشبندی، هدفگذاری و جایگاه سازیِ هر محصول می اندیشد و حفظ بازارهای فعلی و توسعه بازارهای جدید را در سر می پروراند.بازاریابی شریان وجودی سازمان هاست.

منطبق بر این تفکر مرکز مدیریت ایران تازه با بومی سازی و عملیاتی سازی آخرین متد های بین الملی در حوزه بازاریابی، شرح خدمات خود را به ترتیب زیر ارائه می نماید:

- برنامه بازاریابی شامل نحوه چگونگی ،حجم و مدت زمان اجرای عملیات بازاریابی


-بازار هدف

- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم

شامل طرح بازاریابی از کانال های غیر حضوری

- استراتژی بازاریابی

شامل نحوه عملکرد سازمان در موقعیتهای گوناگون بازار

- برنامه تبلیغاتی بلند مدت

شامل چگونگی و مدت زمان بهمراه حجم تبلیغات،بودجه بندی

- بررسی اثر بخشی رسانه ای

کاربردهای حوزه «تحقیقات بازاریابی» (در یک نگرش کاربردی) چیست؟
به طورکلی حوزه های کاربردی در فرآیند تحقیقات بازاریابی به هر نوع پژوهش پیرامون روابط دو یا چند مفهوم و متغیر در این حوزه تفکیک می گردد.اما با نگاه کاربردی در حل مسائل سازمانی، به طور اخص حوزه های کاربرد تحقیقات بازاریابی را می توان در محورهای زیر تشریح کرد: «تحقیقات بازاریابی» وظیفه دارد کلیه اطلاعات در حوزه بازاریابی سازمان را در هر شکل دلخواه برای تصمیم گیری مدیریت فراهم کند.
1.تعیین جایگاه بنگاه اقتصادی در صنعت متبوع.
2. اندازه گیری سهم بازار محصولات فعلی و تخمین سهم بازار محصولات آتی.
3. شناسایی بازار و مخاطبان هدف( با نگرش حفظ و توسعه)
4. تدوین مسیر موثر و کارای تبلیغاتی با توجه به ویژگی های محصول و قیمت گذاری و شیوه توزیع و تحلیل آمیخته تبلیغات5M با نگرش ارتباطات یکپارچه بازاریابیIMC
5. شناسایی عارضه های سازمانی و جلوگیری از عارضه های احتمالی.
6. تحلیل آمیخته بازاریابی P4 بنگاه اقتصادی و تکنیک های اجرای آن.
7. شناسایی ویژگی های محصولات فعلی با طراحی سبد محصولات جدید بر اساس نگرش راهبردی سازمان.
8. شناسایی استراتژی های ورود به بازار.
9. شناسایی و ایجاد مزیت های
10. خلق ویژگی های رقابتی core competencies
11. تدوین تحلیل های محیطی بنگاه اقتصادیPEST
12. تدوین تحلیل نقاط ضعف، قوت، تهدیدها و فرصت های پیشروی بنگاه اقتصادی SWOT
13. بررسی ورود به کسب و کار جدید New exsisting business
14. تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای منطبق بر سبد محصول و شناخت ویژگی های نگرشی.
15. تشخیص معیارهای تدوین اهداف بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت،سیاست ها، رویه ها و روش های انجام فرآیند های سازمانی.
16. تشخیص معیارهای تدوین چشم انداز سازمان visien statement
17. تدوین فرآیند ساختن نام تجاری Brand building و توسعه نام تجاری
18. شناخت جایگاه سازی، بخش بندی و هدف گذاری هر محصول منطبق بر بازارهای هدف سازمان STP
19. تعیین مسیرهای بهینه سازی و بهره وری سازمانی و با نگرش کارایی و اثربخشی شامل کنترل و کاهش هزینه های سازمانی
20. طراحی مدل بازخور فرآیندهای سازمانی Feed back
---------------------------
نگان چیست ؟
نگان مخفف نظام گزینش و آموزش نیروی انسانی است که توسط مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه ابداع گردیده است.در این مدل برای اولین بار در حوزه به کارگیری نیروی انسانی متخصص بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران توجه گردیده است که در قسمت زیر توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای فرآیند نگان و انتخاب یک نیروی مناسب و منطبق بر نیازهای سازمان را مشخص می نماید.البته این اطلاعات بصورت مختصر ارائه گردیده در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، می توانید با ما تماس بگیرید .

شرح خدمات
الف.جذب:

این مرحله شامل
بررسی نیازهای کارفرما
تعریف شغل
ارائه متن آگهی
معرفی رسانه جهت درج آگهی
تکمیل فرم سطح یک گزینش/گزینش اولیه

ب.گزینش
شامل دو بخش
1. مصاحبه حضوری تخصصی
2. اجرای تستهای گزینش

1- مصاحبه حضوری :
در این قسمت متقاضیان طی جلسه 45 دقیقه به ازای هر نفر مورد ارزیابی قرار میگیرند این ارزیابی ها شامل:
1- IQ
2- روابط عمومی
3- آستانه تحمل
4- تخصص
5- سؤالات تخصصی کارفرما


2- اجرای تستهای گزینش:
در این مرحله کلیه متقاضیانی که از فیلتر مصاحبه حضوری گذر نمایند وارد این مرحله شده و پس اجرای آزمون در صورت موفقیت، در خصوص نوع، سمت و شرایط مالی کار با ایشان مذاکره می گردد.
لازم به ذکر است که مدت زمان اجرای تستها بصورت میانگین برای افراد مختلف بین 30 الی 60 دقیقه متغیر خواهد بود.شرح تستها:


1- تست هوش هیجانی
2- تست سنجش خلاقیت
3- تست MBTI (تیپ شناسی شخصیت)


پس از طی مراحل فوق پرونده پرسنلی نیروها در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت که شامل؛ تیپ شخصیتی با ذکر نقاط قوت و ضعف ،توانمندی علمی، قدرت هوش هیجانی (با 15 شاخص استاندارد)، سنجش خلاقیت، درون گرا یا برون گرا بودن نیرو می باشد.
تذکر مهم:
استخدام نیروها در محل شرکت کارفرما و توسط ایشان انجام خواهد شد.



تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط