پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
mp3 player -
2342 -
m2342d -
مانیتور ال جی نماینده مادیران -
محصولات فیلیپس -
windows 7 -
دستگاه تقویت انتن -
مودم gsm usb -
رم میکرو -
درایور -
کابل usb به com -
at command -
تقویت کننده انتن -
70000 -
wll -
خواندن اطلاعات پورت -
ال سی دی -
ال ای دی -
الجی -
ای او سی -
مانیتور تی وی -
تی وی مانیتور -
اچ دی ام ای -
مانیتور الجی -
2253 -
monitor2253tq -
نمایند ال جی -
قیمت روز xbox 360 -
قیمت به روز بازی پلی استیشن 3 -
قیمت xbox 360 -
xbox -
فروش xbox -
قیمت روز xbox -
پلی استیشن 2 -
قیمت پلی استیشن 2 -
فروش ایکس باکس -
پلی استیشن -
قیمت روز پلی استیشن 3 -
xbox elite -
قیمت انواع XBOX -
xbox 360 فروش -
فروش xbox 360 -
xbox قیمت -
AC ADABTOR -
ادابتور مادیران -
ادابتور مانیتور الجی -
ادابتور الجی -
ادابتور مانیتور ال جی -
ادابتور ال سی دی 1552 -
ادبتور LCD الجی -
مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه
ایران تازه
بازاریابی اصلی ترین فرایند در عملیات کسب و کار هر بنگاه اقتصادی است.مرکزمشاوره مدیریت ایران تازه با ایجاد نگرش تفکیکی بین اجزای فرایند بازاریابی هر سازمان و سایر اجزای آن نظیر فروش، بازاریابی را بستر سازی سازمانی برای نیل به فروش مطلوب می داند.
وظیفه بازاریابی شناسایی نیازهای اجتماعی، بررسی خواسته ها و پاسخ دهی صحیح به تقاضا هاست از طریق مبادلات پولی و مالی.اصلی ترین رسالت فرایند بازاریابی در هر سازمان، توسعه نگرش مستحکم از محصولات آن سازمان بین مخاطبین هدفِ بالقوه و تلاش در بالفعل سازی آنان است.بازاریابی به بخشبندی، هدفگذاری و جایگاه سازیِ هر محصول می اندیشد و حفظ بازارهای فعلی و توسعه بازارهای جدید را در سر می پروراند.بازاریابی شریان وجودی سازمان هاست.
منطبق بر این تفکر مرکز مدیریت ایران تازه با بومی سازی و عملیاتی سازی آخرین متد های بین الملی در حوزه بازاریابی، شرح خدمات خود را به ترتیب زیر ارائه می نماید:
- برنامه بازاریابی شامل نحوه چگونگی ،حجم و مدت زمان اجرای عملیات بازاریابی
-بازار هدف
- بازاریابی مستقیم و غیر مستقیم
شامل طرح بازاریابی از کانال های غیر حضوری
- استراتژی بازاریابی
شامل نحوه عملکرد سازمان در موقعیتهای گوناگون بازار
- برنامه تبلیغاتی بلند مدت
شامل چگونگی و مدت زمان بهمراه حجم تبلیغات،بودجه بندی
- بررسی اثر بخشی رسانه ای
کاربردهای حوزه «تحقیقات بازاریابی» (در یک نگرش کاربردی) چیست؟
به طورکلی حوزه های کاربردی در فرآیند تحقیقات بازاریابی به هر نوع پژوهش پیرامون روابط دو یا چند مفهوم و متغیر در این حوزه تفکیک می گردد.اما با نگاه کاربردی در حل مسائل سازمانی، به طور اخص حوزه های کاربرد تحقیقات بازاریابی را می توان در محورهای زیر تشریح کرد: «تحقیقات بازاریابی» وظیفه دارد کلیه اطلاعات در حوزه بازاریابی سازمان را در هر شکل دلخواه برای تصمیم گیری مدیریت فراهم کند.
1.تعیین جایگاه بنگاه اقتصادی در صنعت متبوع.
2. اندازه گیری سهم بازار محصولات فعلی و تخمین سهم بازار محصولات آتی.
3. شناسایی بازار و مخاطبان هدف( با نگرش حفظ و توسعه)
4. تدوین مسیر موثر و کارای تبلیغاتی با توجه به ویژگی های محصول و قیمت گذاری و شیوه توزیع و تحلیل آمیخته تبلیغات5M با نگرش ارتباطات یکپارچه بازاریابیIMC
5. شناسایی عارضه های سازمانی و جلوگیری از عارضه های احتمالی.
6. تحلیل آمیخته بازاریابی P4 بنگاه اقتصادی و تکنیک های اجرای آن.
7. شناسایی ویژگی های محصولات فعلی با طراحی سبد محصولات جدید بر اساس نگرش راهبردی سازمان.
8. شناسایی استراتژی های ورود به بازار.
9. شناسایی و ایجاد مزیت های
10. خلق ویژگی های رقابتی core competencies
11. تدوین تحلیل های محیطی بنگاه اقتصادیPEST
12. تدوین تحلیل نقاط ضعف، قوت، تهدیدها و فرصت های پیشروی بنگاه اقتصادی SWOT
13. بررسی ورود به کسب و کار جدید New exsisting business
14. تحلیل رفتار مصرف کننده نهایی و واسطه ای منطبق بر سبد محصول و شناخت ویژگی های نگرشی.
15. تشخیص معیارهای تدوین اهداف بلند مدت، میان مدت، کوتاه مدت،سیاست ها، رویه ها و روش های انجام فرآیند های سازمانی.
16. تشخیص معیارهای تدوین چشم انداز سازمان visien statement
17. تدوین فرآیند ساختن نام تجاری Brand building و توسعه نام تجاری
18. شناخت جایگاه سازی، بخش بندی و هدف گذاری هر محصول منطبق بر بازارهای هدف سازمان STP
19. تعیین مسیرهای بهینه سازی و بهره وری سازمانی و با نگرش کارایی و اثربخشی شامل کنترل و کاهش هزینه های سازمانی
20. طراحی مدل بازخور فرآیندهای سازمانی Feed back
---------------------------
نگان چیست ؟
نگان مخفف نظام گزینش و آموزش نیروی انسانی است که توسط مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه ابداع گردیده است.در این مدل برای اولین بار در حوزه به کارگیری نیروی انسانی متخصص بازاریابی و فروش با نگرش بازار ایران توجه گردیده است که در قسمت زیر توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای فرآیند نگان و انتخاب یک نیروی مناسب و منطبق بر نیازهای سازمان را مشخص می نماید.البته این اطلاعات بصورت مختصر ارائه گردیده در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات تکمیلی، می توانید با ما تماس بگیرید .
شرح خدمات
الف.جذب:
این مرحله شامل
بررسی نیازهای کارفرما
تعریف شغل
ارائه متن آگهی
معرفی رسانه جهت درج آگهی
تکمیل فرم سطح یک گزینش/گزینش اولیه
ب.گزینش
شامل دو بخش
1. مصاحبه حضوری تخصصی
2. اجرای تستهای گزینش
1- مصاحبه حضوری :
در این قسمت متقاضیان طی جلسه 45 دقیقه به ازای هر نفر مورد ارزیابی قرار میگیرند این ارزیابی ها شامل:
1- IQ
2- روابط عمومی
3- آستانه تحمل
4- تخصص
5- سؤالات تخصصی کارفرما
2- اجرای تستهای گزینش:
در این مرحله کلیه متقاضیانی که از فیلتر مصاحبه حضوری گذر نمایند وارد این مرحله شده و پس اجرای آزمون در صورت موفقیت، در خصوص نوع، سمت و شرایط مالی کار با ایشان مذاکره می گردد.
لازم به ذکر است که مدت زمان اجرای تستها بصورت میانگین برای افراد مختلف بین 30 الی 60 دقیقه متغیر خواهد بود.شرح تستها:
1- تست هوش هیجانی
2- تست سنجش خلاقیت
3- تست MBTI (تیپ شناسی شخصیت)
پس از طی مراحل فوق پرونده پرسنلی نیروها در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت که شامل؛ تیپ شخصیتی با ذکر نقاط قوت و ضعف ،توانمندی علمی، قدرت هوش هیجانی (با 15 شاخص استاندارد)، سنجش خلاقیت، درون گرا یا برون گرا بودن نیرو می باشد.
تذکر مهم:
استخدام نیروها در محل شرکت کارفرما و توسط ایشان انجام خواهد شد.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: مرکز مشاوره مدیریت ایران تازه
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
دیتا سنتر اولین و رسمی ترین مرکز فروش هاست و دومین با مدیریت جدید مهندس عسکری در ایران. -
مرکز تخصصی و مشاوره پروپوزال، پایان نامه، مقالات مدیریت (کلیه گرایش های مدیریت) مشاوره انجام پایان نامه حسابداریISI -
اولین مرکز تخصصی مشاوره ( آموزش و پیشگیری ) در ایران -
مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران/ آموزش / پژوهش/مشاوره/انتشارات و ... -
ادمارکل:مرکز تخصصی مشاوره و مدیریت تبلیغات،بازاریابی و فروش تجاری موفق www.admarkell.ir -
مرکز مشاوره تبلیغاتی و بازاریابی شمالغرب ایران -
مرکز مشاوره مالی روسیه- ایران -
بزرگترین مرکز مشاوره - فروش – نصب – نگهداری کارواشهای تمام اتوماتیک در ایران -
اولین مرکز مشاوره تخصصی خرید و فروش کارواشهای تمام اتوماتیک در ایران -
اولین و تنها مرکز مشاوره تخصصی خرید و فروش کارواش های اتوماتیک در ایران -
مرکز مشاوره حفاظت الکترونیک ایران گارد -
مشاوره ایزو مدیریت انرژی در ایران -
شرکت ایران کولرگازی بزرگترین مرکز مشاوره -
شرکت ایران کولرگازی بزرگترین مرکز مشاوره -
مرکز مشاوره راز مهر شیراز -
مشاوره در اخذ و دریافت گواهینامه و نشان استاندارد ملی ایران برای واحدهای تولیدی روانکارها (خودرو وصنعتی) -
مرکز خدمات تخصصی مشاوره و روان درمانی صبا -
مرکز مشاوره و فروش تجهيزات گرمايشي وسرمایشی -
قویترین مرکز مشاوره تحصیلی-کلاس کنکور-بهترین همایش کنکور -
فروشگاه اینترنتی جی پی اس: مرکز تخصصی جی پی اس در ایران