ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق

بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق:
اینکه اعتقاد داشته باشید اقتصاد درحال رکود است یانه ، بیشتر به این بستگی دارد که تحت تاثیر سخنان چه کسی باشید و یا اینکه اوضاع موجود ا قتصادی تا چه اندازه مستقیما" برکسب و کارتان اثر گذاشته باشد.اگر اوضاع راکد اقتصادی شما را به پعنوان صاحب یک کسب و کار نگران می کند، بهتر است یک برنامه بازاریابی و فروش تهاجمی را تدارک ببینید.
اگر همیشه کالا و خدمات شما متناسب با نیاز مشتریان و درجهت مرتفع نمودن آن باشد، مطمئنا" درشرایط رکود اقتصادی درمقایسه با دیگران ازگردش بالنسبه بهتری برخوردار خواهد بود،زیرا فروش آنچه که به کالا یا خدمات لوکس شهرت دارد در چنین شرایطی به حداقل می رسد.
درچنین شرایطی، اگر کالا یا خدمات شما به عنوان یک ضرورت شناخته نشود، آنگاه بایستی تلاش نمائید تا آنجا که می توانید این ضرورت و اهمیت را برای مشتریان و مخاطبین خود توجیه و تفهیم نمائید.در این حالت بایستی یک مسئله را حل کنید، باید مرتفع نمودن نیاز مشتری با قیمتی بسیار رقابتی را سر لوحه کار خود قرار داده و سعی نمائید صرفا برپرداخت هزینه های اثر بخش به عنوان راه کاری برای صرفه جوئی متمرکز شوید.
همچنین بایستی با راه اندازی یک برنامه بازاریابی از نظرات مشتری و نحوه رفتار وی با خبر بوده تا بتوانید به اقدامی مناسب دست بزنید.جاروجنجال و هیاهوی تبلیغاتی و تکرارویژگیهای محصول یا خدمات تان جز هزینه های اضافی حاصلی برایتان نخواهد داشت.باید خود و سازمان تان را تامین کننده چیزی کنید که مشتریان نیازمند آن هستند.این بدانمعنی است که باید با هر وسیله ممکن از پرسشنامه،صندوق پیشنهادات و انتقادات،ارسال نامه یا پست الکترونیک،مصاحبه حضوری وتلفنی ویا ..... در یک ارتباط مستمر از نظرات مشتریان و آنچه بدنبال آن هستند با خبر باشید تا بتوانید بموقع عکس العمل متناسب داشته باشید.
ادامه مقاله را در لینک زیر مشاهده نمایید:
http://www.toluecrm.com/art_show?art_id=31

شرکت نرم افزاری ایده پرداز طلوع با سابقه بیش از یک دهه در تولید و صادرات نرم افزار جهت ساماندهی بخش فروش، کاهش هزینه ها و افزایش سود خالص سازمانها نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را طراحی نموده و به کلیه شرکتهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی عرضه می نماید.
برخی از امکانات این نرم افزار:
1. ورود مشخصات و اطلاعات مشتریان حقیقی و حقوقی و پرسنل مرتبط
2. ثبت نحوه آشنایی و روانشناسی مشتری و تعیین کارشناس مرتبط با مشتری
3. گروه بندی و رده بندی مشتریان (بالقوه و فعال)
4. آرشیو کلیه ارتباطات مشتریان به همراه جزییات هر ارتباط (شخص تماس گیرنده، زمان ارتباط، نتیجه ارتباط)
5. امکان attach فایل های اسکن شده از کاتالوگ، بروشور و کلیه مستندات ارائه شده
6. ثبت ارسال نمونه کالا و جوایز برای مشتریان و نمایندگی ها
7. نظرسنجی و رضایت سنجی مشتریان
8. کارتابل روزانه کاربر شامل پیگیری ها، قرار های ملاقات و جلسات کاری و ... در دسته های وظایف جاری، ارجاعات، یادآوری ها، وظایف آتی و تکمیل شده ها
9. کنترل کارتابل کلیه کاربران توسط مدیر
10. ثبت سفارشات مشتری
11. صدور و چاپ پیش فاکتور
12. صدور و چاپ فاکتور
13. ثبت قراردادهای عقد شده با مشتریان
14. ثبت تراکنش مالی مشتریان شامل نقد و چک و اقساط و وام و فیش و حواله و pos
15. تعریف بازاریابان مختلف، درصد آنها و حساب هر بازاریاب
16. تعریف نمایندگی ها و عاملین فروش
17. تعریف تامین کنندگان سرویس ها و محصولات مورد ارائه شرکت
18. ثبت اطلاعات رقبای کاری
19. تعریف محصولات وخدمات به همراه هزینه هر یک
20. خدمات پس از فروش
21. پیگیری پرونده های شکایات مشتریان
22. مدیریت پیشنهادات و انتقادات
23. تعریف کاربران با امکان تعیین الگوهای سطوح دسترسی به صورت دلخواه
24. دفترچه تلفن و آدرس ها
25. امکان کالر آی دی (Caller ID) و نمایش سابقه ارتباطی با مشتریان در هنگام تماس ایشان
26. یادآور سیستم شامل تاریخ های پایان قرارداد، گارانتی، سررسید اقساط، سررسید چک ها، تولد، ازدواج، تاسیس شرکت با قابلیت هشدار روی کامپیوتر
27. استفاده از ابزارهای تبلیغاتی نرم افزار (ارسال گروهی فکس(Fax)، پیام کوتاه (SMS)، ایمیل(Email)، پیام صوتی (Voice Mail))
28. ارسال نامه به یک یا گروهی از مشتریان و چاپ آدرس ها روی پاکت پستی
29. ماژول نمایشگاهها با امکان ایجاد سوالات و پاسخگویی بازدیدکنندگان غرفه در نمایشگاه و امکان گزارش گیری
30. انجام جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن داده ها در کمترین زمان
31. کمک به تحلیل، بررسی و تصمیم سازی مدیران سازمان توسط گزارشات مختلف مانند گزارش مشتریان، گزارش بازارهای هدف، گزارش قراردادها، گزارش چک و قسط ها، گزارش فاکتورها، گزارش بازاریاب ها، گزارش پیگیری ها، گزارش ارتباط با مشتریان، گزارشات آماری(به صورت نمودارهای دایره ای و میله ای)، گزارشات نموداری و مقایسه ای فروش، گزارشات با چاپ دلخواه از دیتاگریدها
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.TOLUESOFT.COM و یا WWW.TOLUECRM.COM مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 021-******** و 021-******** تماس حاصل نمایید.
"به مشتری خدمت کن"... به همین سادگی

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بازاریابی در یک محیط اقتصادی بی رونق
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
خدمات بازرگانی

آگهی های مرتبط