ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

مدیریت بهینه مشتریان فروشگاه های اینترنتی توسط نرم افزار crm

مدیریت بهینه مشتریان فروشگاه های اینترنتی توسط نرم افزار crm

لينك سايت اين آگهي

قیمت : توافقی

معرفی نرم افزار CRM فروشگاه های اینترنتی
سیستم CRM فروشگاههای اینترنتی به عنوان مناسب ترین نرم افزار قابل استفاده در کلیه سایت های فروش اینترنتی در کشور با قابلیت تبدیل اطلاعات خرید و فروش از حالت online به صورت offline می باشد.در این صورت فروشنده قادر است در هر زمان بدون اتصال به اینترنت به تمامی اطلاعات و سوابق مربوط به مشتریان خود از طریق کد اشتراک وسایر مشخصا تی که برای هر مشتری در نظر گرفته دسترسی پیدا کند.
سیسستم CRM پلی است مطمئن میان فروشگاههای اینترنتی وخریداران در سراسر کشور با صرفه جویی در هزینه های اینترنتی .این سیستم توسط کادری مجرب و مهندسین مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید تهیه و پشتیبانی می گردد.
امــکــانــات نرم افزار:
سیستم CRM امکانات فراوانی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاههای اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد .در این راستا تمامی فروشگاهای اینترتی می توانند با صرفه جویی در هزینه های اینترنتی به تمام مقاصد فروش خود دست یابند و ارتباطی بهینه با مشتریان خود برقرار نمایند.
نــحـوه کــارنــرم افــزار:
در این سیستم ابتدا فروشنده وارد سایت Pardakht یا Iran Market Center و یا سایت های مشابه شده و سفارشات مورد نظر خود را در سیستم ذخیره می نماید.با اجرای نرم افزار CRM منوی امکانات را انتخاب کرده گزینه سفارشات اینترنتی را فعال می کند و از نوار وضعیت صفحه سفارشات را باز کرده با انتخاب گزینه استخراج پرداخت ،اطلاعات را بارگذاری می نماید.بدین طریق تمام اطلاعات از حالت online به صورت offline می رود.
همچنین فروشنده می تواند برای دسترسی به اطلاعات و سوابق مشتریان و پرسنل خویش از طریق منوی اطلاعات افراد برای هر کدام کد اشتراکی تعریف نماید که در صورت نیاز از طریق کد اشتراک به سوابق آنها دسترسی پیدا کند.همچنین این نرم افزار قابلیت گزارش گیری و چاب از تمام اطلاعات مورد نیاز فروشنده را داراست.
ویـــژگیــهای نــرم افــزار
 طبقه بندی اطلاعات افراد که شامل مشترکان و کارکنان می باشد .
 انجام اقدامات لازم شامل فعالیتها، سفارشهای جاری وسفارشات بایگانی .
 تعاریف که مشتمل بر تعاریف محصولات و خدمات واطلاعات پایه می باشد .
 گزارشات سیستم .
 امکانات سیستم که در بر گیرنده سفارشات اینترنتی ، تنظیمات ، تصحیح کد پیچ ها و مدیریت کاربران
 راهنمایی
مــزایــای نــرم افــزار:
 صرفه جویی در هزینه های اینترنت برای فروشندگان
 بایگانی اطلاعات
 دسترسی offline به اطلاعات مشتریان وسوابق خرید آنها
 افزایش فروش و درآمد با ارائه خدمات بهینه
 عدم اتلاف وقت فروشندگان برای ارائه خدمات مجدد مشتریان

شمــا نــیز مـیتـوانـید بـا اسـتفـاده از امـکـانـات نــرم افــزار CRM فـروش مـوفـقـی را تـجـربـه کنیـد .
برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مجتمع تحقیقاتی و مهندسی طرح اندیشان تولید با شماره *********** تماس حاصل فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت بهینه مشتریان فروشگاه های اینترنتی توسط نرم افزار crm
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط