پرداخت با کارتهای عضو شتاب
آگهی های جدید
- کفش کوهنوردی لسپورتیوا اکسترم
- خرید پروفیل سازه از سازه کاران
- پیمانکاری ساختمان توسط پیمانکار مجرب
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- اعطا نمایندگی کیک و کلوچه با 50 درصد تخفیف
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها
- فولاد ck45-میلگرد ck45-ورق ck45-لوله ck45-تسمه ck45
- ورق استیل 316L-استیل 316L-فولاد نسوز 316L-فولاد نسوز 316ال
- استنلس استیل - فولاد ضد زنگ
- میلگرد spk-فولاد spk-فولاد سردکار
- لوله استیل -لوله استنلس استیل-انواع لوله استیل
- میلگرد استیل 304-ورق استیل 304-تسمه استیل 304
- فولاد ck75-میلگرد ck75-فولاد فنر ck75-تسمه ck75
- ورق A36-فولاد A36--لوله A36-ورق-فولاد ساختمانی
- فولاد 2510-میلگرد 2510-تسمه 2510-فولاد ابزار
- اینکونل- فولاد مقاوم بالا-inconel-فولاد ضد خوردگی
- میلگرد 7131-فولاد سمانته 7131- میلگرد سمانته 5920
- لوله مانیسمان-لوله آتشخوار-بدون درز-درز دار
- واردات فولاد-واردات استیل-فروش فولاد-فروش استیل
- میلگرد ck15-تسمه ck15-گرد ck15-فولاد ck15
- نبشی فولادی -نبشی L-نبشی V-نبشی فابریک
- میلگرد نقره ای-گرد نقره ای- فولاد ابزار سردکار
- vcn200- میلگرد vcn200-فولاد vcn200-فولاد ابزار
کلمات کلیدی
-
مانیتور 17 دست دوم -
samsungفروش دست دوم مانیتور -
LCD SAMSUNG 17 دست دوم -
تلویزیون دست دوم lcd -
فروش مانیتور دست دوم 87 -
خریدار مانیتور دست دوم کرج -
مانیتور دست دوم -
فروش lcd کامپیوتر دست دوم -
قیمت مانیتورهای دست دوم LCD -
lcd 20 دست دوم -
اصفهان تلویزیون lcd دست دوم -
قیمت دست دوم مانیتور داخل خودرو -
فروش مانیتور دست دوم در اصفهان -
مانیتور دست دوم lcd -
فروش مانیتور دست دوم -
مانیتور فلت دست دوم -
مانیتور دست دوم ماشین -
قیمت مانیتور LCD دست دوم -
قیمت مانیتور دست دوم lcd -
مراکز فروش GPS -
ایران فرستنده -
اخذ نمایندگی محصولات -
نمایندگی محصولات -
mp4 مارشال -
gps قيمت -
خرید مکان یاب -
فروش LCD -
نقشه های شهرهای ایران -
"fm transmitter" -
gps -
GPS Bluetooth -
mp4 -
رهیاب -
marshal -
gps رهیاب -
رهیاب مارشال -
راه یاب -
فیلم کوتاه -
tv -
کامپیوتر -
combo tv box -
مانیتور l -
پذیرش نماینده -
combo -
گردشگری شیراز -
تبریز تک -
فروشگاه شیراز فیلم -
اصفهان mp3 -
GPS اصفهان -
فروش کرج -
مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان
مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان ، مدیریت جامع اطلاعات
بدون شک هر سازمان و یا شرکتی که تولیدکننده محصولات وخدمات کاربردی با دوام برای جلب رضایتمندی مشتریان خود و رقابت در بازار، نیاز به یک بخش خدمات پس از فروش دارد.نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش ماهان قادر خواهد بود تا مدیران این بخش از سازمان را در جهت افزایش و بهبود کیفیت محصولات خود و کاهش هزینههای مربوط به خدمات پس از فروش همراهی نموده و باعث افزایش وفاداری و محبوبیت محصولات و خدمات سازمان شود.
فرایند خدمات پس از فروش سازمان ها گاها دارای پیچیدگی ها ی دغدغه انگیزی می باشد توسط نرم افزار خدمات پس از فروش ماهان به فرایندی ساده با بخش بندی های مطابق با نیاز سازمان ها تعریف گردیده که دارای قابلیتهای مختلفی است که آن را به انتخابی مناسب برای هر مدیر خدمات پس از فروش تبدیل میکند.به تعدادی از این قابلیتها در زیر اشاره شده است.
سوالات زیر را از خود بپرسید تا روند و کیفیت خدمات پس از فروش خود را ارزیابی کنید
1) آیا در شرکت شما دسترسی به اطلاعات مربوط به خدمات /محصولات خریداری شده توسط مشتریانتان به سرعت و به آسانی امکان پذیر است؟
2) آیا کلیه سوابق ارائه خدمات پس از فروش مربوط به خدمات/محصولات را به صورت صحیح نگهدای می کنید؟
3) آیا در زمان عدم حضورتان نسبت به وضعیت ارائه خدمات پس از فروش به مشتریانتان آگاهی دارید؟
4) آیا از زمان شروع و پایان خدمات پس از فروش و بازدید های دوره ای مطلع هستید؟
5) آیا با رفتن یکی از اعضای سازمان که نقش مهمی در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان داشته است در ارائه خدمات بعدی به مشتریان عضو مذکور دچار مشکل خواهید شد؟
6) آیا می توانید عملکرد کارشناسان خدمات پس از فروش سازمانتان را در کمتر از چند ثانیه مورد ارزیابی قرار دهید؟
7) آیا از ارتباط روزانه بین مشتریان و سازمانتان در بخش خدمات پس از فروش و نتایج آن بدرستی واقفید؟
8) آیا افزایش خدمات رسانی با در اسرع وقت دغدغه همیشگی شماست؟
9) آیا تا کنون خدمات رسانی به یک مشتری خاص را فراموش کردیده اید؟
10) آیا سازمان شما متحمل هزینه های زیاد جهت خدمات پس از فروش می باشد؟
11) آیا در اختیار گذاشتن تجربه و دانش تیم خدمات پس از فروش نیروهای جدید الورود جز دغدغه های همیشگی شماست؟
سیستم مدیریت اطلاعات
1) تشکیل بانک اطلاعاتی از مشتریان- نمایندگی ها و خدمات/محصولات ارائه شده به آنان
2) امکان ثبت لیست دستگاههای ارائه شده به مشتریان به همراه مشخصات آنها
3) امکان رتبه بندی و مشخص نمودن نرخ انجام سرویس های مختلف هر کدام از تکنسین ها
4) طبقه بندی مشتریان بر اساس نوع خدمت/محصول ارائه شده
5) ارجاع خدمات درخواست شده به کارشناسان مربوطه
6) امکان اختصاص دسترسی به مشتری جهت اعلام مشکلات و خرابی ها
سیستم مدیریت پیگیری خدمات پس از فروش
1) نگهداری سوابق و تعمیرات انجام شده بر هر یک از محصولات/خدمات
2) نگهداری سوابق فعالیت های هر یک کارشناس خدمات پس از فروش
3) امکان الصاق مستندات مربوط به خدمات صورت گرفته
4) استفاده از شماره سریال برای کنترل قطعات و خدمات ارایه شده بر روی دستگاه مورد نظر
5) امکان انجام خدمات در خارج و یا داخل شرکت و کنترل مراحل انجام آن
6) ثبت و پردازش عملیات تعمیرات از قبیل مستندات، اشکالات فنی، ریز عملیات انجام شده ،نوع قطعات تعویضی و یا تعمیری
7) قابلیت کنترل و پیگیری قطعات و سوابق سرویس های ارائه شده و یا دریافت شده
سیستم داشبورد مدیریت و گزارشات عملیاتی
1) گزارش صورتجلسهی خدمات ارایه شده به مشتریان
2) گزارش سوابق خدمات ارایه شده به مشتری در بازههای زمانی مختلف به تفکیک جزئیات
3) امکان دریافت گزارش از خدمات و قطعات مصرفی/تعمیری ارایه شده در قبال یک دستگاه خاص
4) گزارش مرور خدمات پس از فروش
5) گزارش عملکرد سرویسکاران و کارشناسان
6) گزارش دستور کارهای باز
7) ارائه گزارش از نحوه برطرف شدن مشکلات و امکان استفاده از آنان برای مشکلات عادی
8) امکان گزارش کلیه سوابق خدمات ارایه شده به تفکیک جزییات
9) کنترل آماری مصرف قطعات یدکی به تفکیک نوع دستگاه ، دستگاه مصرف کننده قطعه و ...
10) کنترل عملکرد مراکز سرویس بر اساس تکنسین ها ، قطعات مصرفی ، مشتریان ونوع دستگاه به تفکیک محل انجام سرویس و تاریخ انجام سرویس
11) امکان ردیابی درخواست های پشتیبانی در تمام مراحل چرخه عمر درخواست .
12) دسترسی به سوابق خدمات انجام شده به تفکیک کالا و مشتری
13) گزارش تعداد انواع درخواست خدمات به تفکیک تمام اطلاعات ثبت شده
14) گزارش حجمی و نموداری از میزان و علت مراجعات
15) امکان بررسی آخرین وضعیت کارتابل کاشناسان واحد
16) گزارش از میانگین زمانی و تعدادی سرویس های ارائه شده به تفکیک کالا یا خدمات
17) تعیین محدوده دسترسی کاربران/ مشتریان و مدیران به اطلاعات و عملیات سیستم جهت افزایش امنیت اطلاعاتی
جهت کسب اطلاعات بیشتر، لطفاً به سایت WWW.MAHANCO.COM شرکت ماهان مدیریت جامع اطلاعات مراجعه نموده و یا با دفتر تهران شماره تلفن های ******** و******** -021 ، دفتر کرمان شماره تلفن های 2229717 و 2223145-0341 تماس حاصل فرمائید.
تلفن : | منقضی شده |
منطقه : | |
آدرس : |
در مورد: مدیریت خدمات پس از فروش شرکت ماهان
کلمات کلیدی :
آگهی های مرتبط
-
شرکت ماهان نماینده انحصاری تصفیه آب خانگی پیور پرو آمریکادر ایران و خدمات پس از فروش پیور سرویس ایران -
فروش و نصب و خدمات سرو يس و نگهداري انواع پله برقي در شرکت نگین پدیده قائم (عج) -
نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش بی همتا -
سیستم خدمات پس از فروش طلوع , نرم افزار CRM , نرم افزار مدیریت فروش , نرم افزار افزایش فروش ,نرم افزار فروش,سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,ارتباط با مشتری -
نرم افزار مدیریت فروش کالا و خدمات -
مدیریت قراردادهای پیمانی شرکت ماهان -
شرکت پردازشگران تولید کننده انواع دکل های مخابراتی و نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کمپانی میکروتیک و MiniPCI Dbii -
شرکت ارتباط گستران ارائه دهنده کلیه خدمات رایانه ای اعم از فروش - نگهداری و پشتیبانی تجهیزات Passive & Active و سایت سازمانها و کلیه مراکز -
فروش و خدمات پس از فروش ماشین های مهندسی اداری اسه شرکت پویا نگار پرشیا -
فروش جزوات ارشد مدیریت ماهان -
فروش جزوات ارشد دستنویس مدیریت اجرایی و MBA88 پارسه و 89 ماهان -
فروش جزوات دستنویس ارشد مدیریت اجرایی و MBA پارسه و 89 ماهان -
فروش جزوات دستنویس و مکاتبه ای مدیریت پارسه و ماهان 09132063631 -
فروش کتابهای کارشناسی ارشد مدیریت mba موسسه ماهان -
فروش کتابهای مدیریت اجرایی ماهان دست دوم -
نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت ZWIEBEL -
نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت AEP transducers -
نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت GIUSSANI -
ترازوی دیجیتال دقیق آزمایشگاهی 0.0001g شرکت تکسان تام آزما نماینده رسمی فروش، خدمات پس از فروش و تامین قطعات محصولات شرکت BEL Engineering در ایران می -
فروش تخم مرغ نطفه دار(نماینده شرکت مرغداری ماهان)