ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه وکلا و حقوق دانان

تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه وکلا و حقوق دانان

قیمت : مناسب

بنام خدا
این آگهی شما را با یک شیوه جدید ، حرفه ای و اثرگذار اطلاع رسانی و تبلیغات ، با نازل ترین هزینه و برای اولین بار در کشورمان ، با بکارگیری تکنولوژی مدرن Who's Who ، آشنا می سازد.همچنین بسته ارزشمند دایره المعارف مدیریتی در هشت کتاب و دو DVD را بصورت رایگان تقدیمتان می کند.
اطلاع رسانی: *********** و *********** - اطلاعات کامل در www.namdaraniran.ir

Who's Who چیست؟
این فناوری جدید و پیشرفته با بکارگیری ابزار های حرفه ای روان شناسی، به بولد سازی و برجسته سازی افراد، متخصصین و کارشناسان پرداخته و به شکل زیرکانه، بسیار موثر و غیر قابل رقابتی به تبلیغ نامحسوس و نامرئی آنها می پردازد.کاربران این تکنیک اطلاع رسانی جذاب، به برندهای مطمئن، معتبر، قابل اعتماد و آشنا تبدیل شده و استفاده از فناوری Who's Who ، بالاخص جهت مشاغل شخص محور، الزامی و اجتناب ناپذیر بوده و جایگزین فوق العاده ای برای تبلیغات متداول کلیشه ای،کسل کننده و تکراری مستقیم کالا و خدمات می باشد.
این فناوری نوین در اغلب کشور ها در حال اجرا بوده و برای اولین بار در ایران، در قالب کتابی نفیس،‌ فاخر و ماندگار و سایتی جامع ،توسط شرکت مهدآوران ارائه شده است.

● سرویس گیرندگان:
تمامی افراد در تمامی مشاغل در بخش های خصوصی یا دولتی ، بویژه وکلا ، حقوق دانان و ... می توانند به روشی متفاوت، با حضور در باشگاه نامداران ایران، به معرفی موثر خدمات و فعالیت های خود بپردازند.

● تکنیک اطلاع رسانی:
معرفی افراد و واحد ها، در قالب خودنگار و خود نوشت هائی صورت می گیرد که در آن به توانمندی ها،‌ تجربیات، تلاش ها، دیدگاه ها، اهداف، آرمان ها، ارزش ها، خطی مشی،‌برنامه ها و ... و نیز شرح فعالیت و خدمات فرد (حقیقی یا حقوقی) پرداخته می شود.
طراحی حرفه ای و چیدمان محتوای این خودنگار ها،‌ منجر به ایجاد ارتباط صمیمانه، آشنائی عمیق و اعتماد سازی فرد با مخاطب خود شده و استفاده از ابزار های متنوع از جمله مدیا (صدا، فیلم) ،‌تصاویر، گرافیک و ... اثرگذاری این تکنیک را بی همتا می کند.مدیریت پروسه با عضو بوده و کلیه اقدامات اجرائی توسط شرکت مهدآوران انجام می گردد.

● بخشی از مزایای حضور در نامداران ایران ، Who's Who in Iran 2013 :
- استفاده از قوی ترین ابزار تبلیغاتی روز در دنیای مدرن با هزینه ای ناچیز
- تبلیغ نامحسوس و نامرئی با استفاده از ارتباط صمیمانه و سخنان از دل بر امده
- اثر گذاری سریع این روش تبلیغی و نفوذ عمیق در متن جامعه با توجه به تازگی و جذابیت این تکنیک، بار آموزشی آن برای مخاطبین، خلاء رسانه ای، تبلیغات ملال آور، اجباری و تکراری موجود و ...
- ارتقاء منزلت و جایگاه ، افزایش اعتبار و تنها راه حضور در میان صدها فرد برجسته
- فناوری Who's Who ، موثر ترین و بی همتا ترین تکنیک برند سازی حرفه‌ای در دنیا و بویژه در ایران با توجه به علاقه وافر جامعه احساسی کشورمان به دانستن اندیشه ها، راز های موفقیت، نوع نگرش به زندگی و ... دارندگان مشاغل و تثبیت برند در ذهن مخاطب با توجه به شناختی که بدست آورده و انتشار دهان به دهان این برجستگی ها در سطح جامعه.
- ارتباط بیواسطه و دسترسی سریع به نظرات کاربران خدمات شما و ابزاری قوی برای شنیدن صدای مشتری
و ...
- روش های قدیمی را کنار بگذارید.با Who's Who ، ‌بیشترین تاثیر را بگذارید.نام شما باید در مجموعه نامداران ایران قرار بگیرد.

توجه: دایره المعارف مدیریتی ، هدیه ویژه شرکت مهدآوران برای متقاضیان حضور در نامداران ایران (به مدت محدود)
اطلاعات کامل دایره المعارف در namdaraniran.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه : 
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تبلیغ جدید، موثر و کم هزینه ویژه وکلا و حقوق دانان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
زندگي نامه وكلا بهترين روش معرفي وكلاء بازاريابي خدمات حقوقي مرجع وكلا و حقوق دانان بانك اطلاعات وكلا تبليغ تخصصي براي وكلا تبليغات براي وكلا تبليغ نامحسوس موثرترين روش تبليغ قوي ترين ابزار تبليغاتي قوي ترين روش تبليغ برند سازي نامداران ايران بيوگرافي تبليغات اينترنتي اطلاع رساني تبليغات براي وكلاي دادگستري

آگهی های مرتبط