ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

سیستم انبارداری یکپارچه و پورتال مشتریان در Microsoft Dynamics CRM 2011

سیستم انبارداری یکپارچه در Microsoft Dynamics CRM 2011
این سیستم به طور کامل در Dynamics CRM 2011 ایجاد گردیده است و با استفاده از امکانات آن قادر به کنتر و مدیریت انبار کالا ها می باشید.از جمله امکانات این سیستم میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
1- ثبت، نمایش و چاپ رسید و حواله انبار
2- کنترل موجودی انبار به صورت خودکار
3- ورود و ترخیص کالا به / از انبار و امکان ثبت برگشت حواله به انبار
4- ثبت نقطه سفارش کالا و اطلاع رسانی کاهش موجودی
5- نمایش هشدار و در صورت لزوم جلوگیری از فروش کالا بیش از موجودی انبار
6- اجرای گردش کارها و تخصیص وظایف و اطلاع رسانی خودکار به مسئولین مربوطه
7- ویرایش و حذف حواله انبارهای صادر شده با توجه به اعمال تغییرات در موجودی انبار به صورت خودکار
8- امکان ایجاد چندین سبد کالا به ازای هر کالا در انبار با موجودی های مختلف و تاریخ تولید و انقضا های مختلف
9- نمایش هشدار و اطلاع رسانی در صورت نزدیک شدن به مهلت انقضای کالا در انبار و تنظیم زمان هشدار
10- امکان فروش کالا از سبد های مختلف هر کالا به صورت جداگانه
و امکانات دیگر در کنار توانمندی های سیستم Dynamics CRM 2011 مانند گزارش ها و نمودارهای متنوع و سفارشی سازی امکانات بر اساس خواسته های سازمان

سیستم پورتال مشتریان مرتبط با Microsoft Dynamics CRM 2011

این سیستم یک برنامه تحت وب و آنلاین می باشد که روی هاست شرکتها و سازمانها طراحی و نصب میگردد و از طریق انترنت (IP Valid) به CRM متصل میگردد.از این سیستم مشتریان میتوانند برای ثبت و پیگیری درخواست های خرید و سرویس وپشتیبانی خود بهره گیرند.از این سیستم میتوان برای ارتباط و تعامل شرکا، تامین کنندگان و دیگر افراد و شرکتهای مرتبط با سازمانتان با Dynamics CRM استفاده نمایید.برخی از امکانات این پورتال عبارتند از :
1- امکان ثبت Lead ، Account ، Contact و Opportunity از طریق پرتال
2- امکان ورود (login) مشتریان به پرتال و ایجاد و تغییر پروفایل شخصی
3- امکان بررسی محصولات و ثبت سفارش کالا و خدمات
4- امکان ثبت مبالغ پرداختی و مدارک آنها توسط مشتریان
5- امکان اتصال به سامانه پرداخت آنلاین در صورت لزوم
6- امکان ثبت Ticket جهت سیستم پشتیبانی و خدمات پس از فروش به صورت آنلاین
7- امکان مشاهده و پیگیری انجام و تکمیل درخواستهای مشتری توسط وی در پورتال
8- امکان ثبت نظرسنجی های متنوع مشتریان در باره خدمات و محصولات ارائه شده
9- امکان نمایش پیغامهای شخصی و عمومی در پروفایل شخصی مشتریان
10- امکان اختصاص مسئول مستقیم به هر مشتری جهت تعامل نزدیک و سازنده با مشتری
و دیگر امکانات مورد نیاز سازمان

اطلاعات ثبت شده در امکانات فوق به شکل لحظه ای و آنلاین روی CRM سازمان ثبت و قابل رویت خواهد بود و با اجرای گردشکارهای متنوع میتوان اطلاع رسانی مناسب را به مسئولین مربوطه در زمان لازم انجام داد


تبدیل تاریخ میلادی به شمسی در فرمهای Microsoft Dynamics CRM 2011 بدون نیاز به نصب فارسی ساز و صرف هزینه های هنگفت
امکان استفاده در نماهای (View) و گزارشها و خروجی های Word و Excel در CRM


توجه !!!برای مشاوره رایگان در زمینه این خدمات می توانید با شماره تلفن های موجود در این آگهی تماس حاصل نمایید .
کاظمی
همراه : ***********
[email protected]
http://dynamics.blogfa.com/


مشاوره, تحلیل,نصب, پیاده سازی, نگهداری, آموزش,Microsoft, Dynamics, CRM

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  تهران
آدرس : 
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سیستم انبارداری یکپارچه و پورتال مشتریان در Microsoft Dynamics CRM 2011
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :
مشاوره پیاده سازی تحلیل مشتری نگهداری پورتال CRM نصب انبارداری سیستم microsoft Dynamics

آگهی های مرتبط