ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

مدیریت وظایف پرسنل با نرم افزار CRM

مدیریت وظایف پرسنل با نرم افزار CRM

سیستم مدیریت وظایف یکی از امکانات نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان یا همان نرم افزار CRM ماندگار است.
نرم افزار CRM سیستمی برای جذب ، حفظ و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان سازمان، در راه جلب رضایت مشتریان با هدف افزایش فروش و کاهش هزینه ها می باشد.

برخی مزایای مدیریت وظایف توسط نرم افزار CRM ماندگار عبارتند از:
1.امکان تعریف وظیفه و ارجاع به سایر پرسنل
2.اولویت بندی وظایف
3.جلوگیری از فراموشی انجام وظایف درون و برون سازمانی(در مورد مشتریان، تامین کنندگان و ...)
4.اطلاع مدیر از وظایف جاری پرسنل، روند پیشرفت و اجرای آنها به صورت جزئی و دقیق
5.کاهش زمان انجام وظایف ، حذف زمانی که پرسنل صرف پیدا کردن یادداشت های گمشده خود می کنند .
6.کاهش خسارات ناشی از عدم انجام به موقع وظایف در خصوص مشتریان و ...
7.نظارت دقیق بر عملکرد پرسنل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش توسط مدیران سطوح مختلف
8.گزارش گیری آنلاین از وظایف و فعالیتهای انجام شده(عدم نیاز به ارائه گزارش پرسنل به صورت دستی و یا فایل اکسل و ... )


جهت مشاهده تصاویر و جدیدترین امکانات نرم افزار CRM ماندگار می توانید به آدرس http://mandegarcrm.com/ProductNService/CRM_Software_Web/10/mandegarcrm مراجعه فرمایید.
چنانچه علاقه مند به دریافت اطلاعات کاملتر و یا مشاوره و مشاهده دموی نرم افزار CRM (رایگان) هستید ، با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شماره تماســـهای مستقیم واحد فروش:
******** - ******** - 021

همــــــــراه:
96 91 90 7 0933 – 96 92 90 7 0933

وب سایت: http://mandegarcrm.com


"ما به هر مشتری یک تجربه خرید عالی هدیه می¬کنیم."

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: مدیریت وظایف پرسنل با نرم افزار CRM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :